Milícia
Milícia
Új egység került bevezetésre a Klánháborúban, ez pedig a milícia. A való életben ez egy karhatalmi szervezet, amelynek tagjai a fegyveres szolgálatot nem hivatásszerűen, hanem társadalmi munkában teljesítik. Lényegében rangjelzéseket viselő önkéntesekből állt.
A játékbeli funkciója hasonló – fel tudod fegyverezni falvad népességét leendő vészhelyzet esetén. Viszont figyelmesnek kell lenned, ha aktiválod, nem fogod tudni visszavonni, még le nem telik a 6 órás időintervallum.
Egy darab milícia egység tulajdonságai a következőek:
Fejlesztési szint | Fejlesztési költség | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Kifejlesztve | 5 | 15 | 45 | 25 | 0.02 |
(Támadni képtelen, mert nem hagyhatják el a falud, lovasság ellen remekül védenek, íjászok ellen jól.)
== Hogyan toborzunk milíciát? ==
Tanyában kell toborozni. Aki az áttekintésből akarja használni az felül találja jobb kéz felől. Ez egy egyszerű módja annak, hogy a tanyádban a „Milícia azonnali összehívása!” linkre kattints. Ezek után megjelenik a falvadba. Varázslat!
Korlátozások és következmények
Még több milíciát akarsz behívni? Fejleszd a tanyád, szintenként 20-at kapsz, legfeljebb 15-ös tanyaszintig. Ez azt jelenti, hogy falvanként legfeljebb 300 milíciát tudsz eltartani.
Nem hívhatod akármikor magadhoz a sereged! Miután összehívtad a milíciát, várnod kell 6 órát, mielőtt újakat hívhatsz. Egyébként ugyanennyi idő, amíg a sereged ott marad, miután odahívtad őket. Amikor 2- nél több falvad lesz, nem tudod átküldeni a sereged egyik falvadból sem.
Kevesebb termelés! A nyersanyagtermelésed a felére fog csökkenni, arra az időre, még a milícia bent van a falvadban. Nem tudod feloszlatni manuálisan őket. Mindez nem olyan rossz azért: az alacsony nyersanyag termeléssel együtt az, hogy a sereged a falud védi, elég rossz fosztogató célponttá tesz.
Tanyában tudod aktiválni,
nyersanyagod felére csökken,
Alatta pedig, a milícia hátramaradó ideje.
Vissza a kezdőlapra