Területi arány v34-től

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2017. április 25., 16:31-kor történt szerkesztése után volt.
Jump to navigation

A normál világok között azok, amelyek 180 napnál idősebbek, korlátozva lesznek (monitorozott, előre nem meghatározott időpontban), mégpedig úgy, hogy új játékosok már ne tudjanak a világhoz csatlakozni.


A játszott világot a győztes klán a teljes, barbár nélküli faluszám meghatározott mértékű arányának elfoglalásával nyeri meg.

Az elfoglalt falukat a világ indításakor meghirdetett napon át kell megtartani. A minimum érték azért van így megfogalmazva, mert a szerverfrissítési időpontok miatt a pontos eredmények nem látszanak azonnal. Ezért a bevezetés pontos idejéről mindkét esetben a központ dönt, miután mi jelezzük, hogy egy világ elérte az értéket.

A végjáték bevezetése akkor következik be, ha a játékoslétszám tartósan 700 alá esik. Területi dominancia mértékének változása esetén NEM avatkozunk bele a játék menetébe.

A Végjáték során az alábbi lépcsők kerültek meghatározásra:

1) Ha a játékoslétszám több mint egy hétig 700 alá csökken A factort 0.5-re csökkentjük, a morált eltávolítjuk és meghirdetjük a Végjátékot 2) Ha a játékoslétszám több mint egy hétig 400 alá csökken A factort 0.35-re csökkentjük, a világot zárjuk az új regisztrációk elől 3) Ha a játékoslétszám több mint egy hétig 200 alá csökken A factort 0.2-ra csökkentjük, az újrakezdés innentől nem lesz lehetséges

4) Ha egy klán területi aránya eléri a győzelemhez szükséges arányt, és tartani tudja a rendszer által meghatározott ideig, akkor megnyerte a szervert.

factor=érmeveretés költségének aránya a normál (1) mértékhez képest

FONTOS:

A végjátékot a rendszerautomatika és nem a support felügyeli, indítja a következő szintet, állítja be a tűzszünetet. A játék során a "Ranglista"-menüpontra kattinva, az onnan lenyíló "világ dominancia" mutatja be az aktuális állást, klánranglistát, birtokolt arányokat.