Lovag képességek
SZERKESZTÉS ALATT
A megújított Lovag-rendszer
A megújított Lovag-rendszer még több lehetőséget tartogat számunkra!
A megújult Lovag-rendszer előnye, hogy egy játékosnak nem csak egy kiképzett lovagja lehet, hanem több. Ezek a lovagok fejleszthetők, specializálhatók egyes feladatokra, így a játékos döntése szerint segítik őt a csatákban és a falvakban egyaránt. A lovagok képzése nagy előnyhöz juttathatja a játékosokat, a cél egy jó stratégia kidolgozása, hogy a lovagok képességei minél inkább kihasználhatók legyenek.
A Lovag rendszerben a tapasztalati pontokat XP-nek nevezzük rövidítve.
A Lovag
Minden játékos egy Lovaggal kezdi a játékot. Ahogy a birodalom növekszik, úgy kapnak a játékosok egyre több Lovagot, maximálisan 10-et. Tehát a faluszámtól függ a Lovagok száma.
Lovagok száma birtokolt faluszám szerint | ||
---|---|---|
Falvak száma | Elérhető lovagok száma | |
1 | 1 | |
3 | 2 | |
5 | 3 | |
10 | 4 | |
20 | 5 | |
35 | 6 | |
50 | 7 | |
65 | 8 | |
80 | 9 | |
100 | 10 |
Minden Lovag fejlesztése a képesség-pontok gyűjtésén és felhasználásán alapul. A képességek fa-rendszerben érhetők el, a képesség könyvek felhasználásával.
A Lovag szintjének növelése
Lovagod több féle módon lehet fejleszteni, ahogy azt alább is láthatod.
- A lovag maximális szintje 30.
- Minden alkalommal, amikor a lovag egy új szintet ér el, kap egy készségkönyvet, aminek segítségével a lovag tovább fejleszthető.
- Fontos: minden lovag összesen 30 készségkönyvet kap, tehát gondoljátok meg, hogy mire használjátok fel!
Az áttekintésben van egy mutató, amelyen látszik, mennyi XP szükséges a lovagodnak elérni a következő szintet. A lovag a következő módokon gyűjthet tapasztalatot:
- Támadás
- Védekezés
- Másik játékos támogatása
- Az összegyűjtött tapasztalat támogatásban eltöltött időtartamtól, az összes, támogatásba vele küldött egységszámtól (azonos faluból indítva), és az ott legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ.
- A tapasztalat jóváírása naponta történik meg, amikor a lovagod csatázik, és amikor a támogatás mértéke változik.
- A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével.
- A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
- Faluépítés
- Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket.
- Akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig.
- A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ.
- A kapott tapasztalati érték nem változik akkor, ha az épület prémium pontért gyorsítva került megépítésre.
- Nem jár tapasztalati pont bontásért.
- A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
- Gyakorlás XP-ért
A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
* A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen támogatja egy másik játékos faluját.
A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni. Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat. Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni.
Képesség-fa
12 különböző képességet tud megtanulni a lovag, és mindegyiket 4 szinten (összesen 48 szint). A képességeket három részre osztottuk, és mindegyik rész 4 szintes. Ahhoz hogy a következő képesség szint elérhető legyen, a lovagnak teljesítenie kell a következő szinteket:
Lovagok képességszint fejlődése | |
---|---|
Képesség szint | Feltétel |
Képesség szint: 1 | A lovagnak el kell érnie az 1-es szintet |
Képesség szint: 2 | A lovagnak el kell érnie az 8-as szintet |
Képesség szint: 3 | A lovagnak el kell érnie az 16-os szintet |
Képesség szint: 4 | A lovagnak el kell érnie az 24-es szintet |
Támadó
Képesség | Leírás | Bónusz |
---|---|---|
Feltöltődés | A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Lovaglás | A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Rombolás | A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Döngölés | A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Falu
Képesség | Leírás | Bónusz |
---|---|---|
Motiváció | A lovag állomásozó falujában fejleszti a termelést. | Szint 1: 3% Szint 2: 6% Szint 3: 9% Szint 4: 15% |
Építészet | A lovag állomásozó falujában gyorsítja az építkezéseket. | Szint 1: 3% Szint 2: 6% Szint 3: 9% Szint 4: 15% |
Oktatás | A lovag állomásozó falujában az egységképzés gyorsul. | Szint 1: 3% Szint 2: 6% Szint 3: 9% Szint 4: 15% |
Meggyőzés | Fejleszti a nemes támadásának hatékonyságát abból a faluból, ahol a lovag állomásozik. (A lovagnak a támadó faluban kell lennie amikor a támadás beérkezik, nem a támadó seregben.) | Szint 1: +2 Szint 2: +4 Szint 3: +6 Szint 4: +10 |
Védekezés
Képesség | Leírás | Bónusz |
---|---|---|
Kardvívás | A lovag állomásozó falujában a kardosok védekező ereje megnő. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Falanx | A lovag állomásozó falujában a lándzsások védekező ereje megnő. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Megerősítés | A lovag állomásozó falujában az épületek kevésbé érzékenyek az ostromfegyverekkel szemben. | Szint 1: 10% Szint 2: 20% Szint 3: 30% Szint 4: 50% |
Forró olaj | A lovag állomásozó falujában a Fal védekező ereje megnő. | Szint 1: 10% Szint 2: 20% Szint 3: 30% Szint 4: 50% |
A képesség-fán való előrejutással készségkönyveket fogsz kapni. Ezeket a készségkönyveket kétféleképp lehet használni: a képességfán kattintva a megfelelő sorban, VAGY a leltárban ki kell választani a megfelelő könyvet, amit fel szeretnél használni.
Átképzés
Át tudod képezni a lovagod. Ekkor minden felhasznált készségkönyv és képesség-pont visszakerül, és újra fel tudod őket használni. Mivel ez prémium pontba kerül, ezért érdemes megfontolni a stratégiát már a játék elején!
Áthelyezés
A lovag áthelyezhető egy másik faluba, ha van benne szobor, és elég a tanyahely a lovag számára. Az áthelyezés időbe telik. Az áthelyezés után a lovag bónuszai már az új faluban hatnak.
Felélesztés
- Ha a lovag meghal egy csatában, bármely faluban, a szobornál feléleszthető. Rá kell kattintani az engedélyezésre egy új ablakban (megerősítés), hogy hol legyen az "új" otthona a lovagnak.
- A felélesztés 6 órába telik, 1-es sebességű világon. Ez az idő prémium pontért megfelezhető. Amikor a lovag meghal, minden tudása elvész, vigyázz rá!
FONTOS információk
- Ha egy faluban több, azonos képességű lovag állomásozik, a képességeik nem adódnak össze, hanem a legmagasabb bónusz fog csak hatni.
- A falu elfoglalásakor, újrakezdéskor a lovag képességei megmaradnak, csak egy új szobor kell, ahol feléleszthető.
- A szobor lerombolása nincs hatással a lovag fejlesztésére. A szobor nélkül nem kelthető életre a lovag, így javasoljuk, hogy erre figyeljetek oda!