Világ 28
Jump to navigation
Általános beállítások | |
---|---|
Végjáték | Területi arány, 75% |
Zászlók | Aktív |
Játék sebessége | 1.7 |
Egységek sebessége | 0.6 |
Morál | Aktív (időalapú) |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Küldetés alapú oktatási rendszer |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 5 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 0:00 és 7:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2014-10-23 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Építési idő csökkentése | Aktív |
Azonnali befejezés | Aktív |
Építkezés árának csökkentése | Aktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Aktív |
Piaci Bónusz | Aktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Aktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 5 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 20 : 1 az első 60 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Aktív, találhat tárgyat |
Íjászok | Inaktív |
Fejlesztési rendszer | Egyszerű rendszer |
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |
Kémrendszer | A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet |
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia. | |
Támogatási rendszer | Nyitott rendszer |
Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | A falupontok 1%-a |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (3500 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Inaktív |
Milícia | |
Milícia | Aktív |
Milícia összehívására max. faluszám | 4 |
Milícia max. egységszám szintenként | 30 |
Milícia összehívásának max. időtartama | 6 |
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt | 50% |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Tárolós rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Aktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 250 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 1.7% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Klántárs támadható | Igen |
Külső támogatás | Van |
Klán zárul | Nem |
Taglétszámkorlát | 50 |
Terület | |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 51 |
2 | 59 |
3 | 69 |
4 | 79 |
5 | 93 |
6 | 108 |
7 | 125 |
8 | 146 |
9 | 170 |
10 | 198 |
11 | 231 |
12 | 268 |
13 | 312 |
14 | 363 |
15 | 423 |
16 | 491 |
17 | 572 |
18 | 664 |
19 | 773 |
20 | 901 |
21 | 1047 |
22 | 1218 |
23 | 1416 |
24 | 1647 |
25 | 1915 |
26 | 2228 |
27 | 2592 |
28 | 3015 |
29 | 3507 |
30 | 4080 |