Egységek

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Th0r (vitalap | szerkesztései) 2011. február 24., 19:27-kor történt szerkesztése után volt.
Jump to navigation
EgységFaAgyagVasNépesség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen Sebesség Zsákmány
Lándzsás. Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll. 503010 1 101545 20 18 25
Kardforgató. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint) 303070 1 255015 40 22 15
Bárdos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint) 603040 1 40105 10 18 10
Íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint) 1003060 1 155040 5 18 10
Kém. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint) 505020 2 021 2 9 0
Könnyűlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint) 125100250 4 1303040 30 10 80
Lovas íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint) 250100150 5 1204030 50 10 50
Nehézlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint) 200150600 6 15020080 180 11 50
Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint) 300200200 5 22050 20 30 0
Katapult. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint) 320400100 8 10010050 100 30 0
Lovag. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor 202040 10 150250400 150 10 100
Főnemes. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint) 400005000050000 100 3010050 100 35 0
Milícia. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint) 000 0 51545 25 0.02 0


SzimbólumJelentés Magyarázat
Att.png Támadó érték A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
Def.png Védekező érték A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
Def cav.png Védelem lovasság ellen A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
Def archer.png Védelem íjászok ellen A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
Speed.png Sebesség A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
Booty.png Zsákmány A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.



Vissza a kezdőlapra