Morál

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2015. május 27., 14:14-kor történt szerkesztése után volt. (→‎Általános ismertető)
Jump to navigation

Általános ismertető

A morál a kezdők védelmét jelenti, amelyet a támadó és a védekező játékos pontjaiból lehet kiszámolni.


Normális esetben kezdéskor a morál 100%, ez az arány azonban változik akkor, ha egy sokkal alacsonyabb pontszámú játékost támad egy nagyobb pontszámú játékos, ilyenkor a támadó játékos morálja csökken pl. 40 %-ra.


Ez azt jelenti, hogy a csapatai csak 40%-os erővel harcolnak, míg a védekező csapatok ereje 100% marad.


Fordított esetben azonban, ha kis játékosként támadsz meg egy nagyobb játékost, akkor sem nő a morál 100% fölé, pl. 130%-ra.


A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod. Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz.

Kétféle morál számítási mód kerülhet beállításra a játékban:

Pontalapú bónusz kiszámításának módja


  • 3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.3
  • A kapott eredményt százalékban kell értelmezni és a képletből látszik, hogy a minimum morál ez esetben 30%.


Idő és pontalapú bónusz kiszámításának módja

  • 1. lépés: morál = 3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.25
  • 2. lépés: Ha a morál kisebb mint 50%, akkor csináld meg a harmadik lépést, ha több, akkor megvan a végső eredmény.
  • 3. lépés: add hozzá a következő eredményt az első lépéshez kapotthoz [védő által játszott napok száma]/500
  • 4. lépés: Ha az eredmény nagyobb, mint 50%, akkor megvan a végső eredményed, ha nem, akkor 50% lesz a morál.


Vissza a kezdőlapra