Világ 13
Jump to navigation
Beállítások | |
Játék sebessége | 1,2 |
Egység sebessége | 0,8 |
Épület bontás | Aktív |
Morál | aktív (pont + időalapú) |
Tanyaszabály | Inaktív |
Alap védelem | 20 |
Milliszekundum | Aktív |
Áltámadás határa | Aktív |
Fejlesztési rendszer | 3 szintes fejlesztés |
Templom | Inaktív |
Jutalmak | Aktív |
Önálló fejlődő barbár falvak | Aktív (3000 pontig) |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak | Aktív |
Időkeret a támadások visszavonására | 5 Perc |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Éjszakai bónusz | Aktív, 00:00-08:00 |
Kezdők védelme | 5 Nap |
Támadó: védekező arány maximális értéke | 20:1 az első 30 napra |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Egységek | |
Íjászok | Aktív |
Kémrendszer | A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagokat tud kikémlelni és idegen egységek után kémkedhet |
Lovag | Aktív, találhat tárgyat. A tárgyak fejlesztése befejeződött. |
Főnemesek | |
Főnemesek árának növekedése | Aranyérmék |
Főnemesek olcsó újragyártása | Aktív |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 200 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35 |
Hűség növekedése óránként | 1 |
Konfiguráció | |
Taglétszámkorlát klánonként | 100 |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Fiók-helyettesítés korlátozása | folyamatos fiók-helyettesítés esetén |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Égtájválasztás | Aktív |
Kezdő dátum | 2011-07-07 |
Verzió | 7.2 |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) |
|
Szint | Egység/óra |
1 | 36 |
2 | 42 |
3 | 49 |
4 | 56 |
5 | 66 |
6 | 77 |
7 | 89 |
8 | 103 |
9 | 120 |
10 | 140 |
11 | 163 |
12 | 190 |
13 | 221 |
14 | 257 |
15 | 299 |
16 | 347 |
17 | 404 |
18 | 469 |
19 | 546 |
20 | 636 |
21 | 739 |
22 | 860 |
23 | 1000 |
24 | 1163 |
25 | 1352 |
26 | 1573 |
27 | 1830 |
28 | 2129 |
29 | 2476 |
30 | 2880 |
Fejlesztési rendszer: 3 szintes fejlesztés: |
|
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak. |
|
Információ a kémekről | |
A kémekre hat a fejlesztés. |
Vissza a kezdőlapra