Világ 3
Jump to navigation
Beállítások | |
Játék sebessége | 1 |
Egység sebessége | 1 |
Épület bontás | Aktív |
Morál | Aktív (időalapú) |
Tanyaszabály | Inaktív |
Alap védelem | 20 |
Milliszekundum | Aktív |
Áltámadás határa | A falupontok 1%-a |
Fejlesztési rendszer | 3 szintes rendszer |
Templom | Inaktív |
Jutalmak | Inaktív |
Önálló fejlődő barbár falvak | Aktív (3000 pontig) |
Bónuszfalvak | Egyszerűsített bónuszfalvak |
Időkeret a támadások visszavonására | 10 Perc |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Éjszakai bónusz | Aktív 00:00-08:00 |
Kezdők védelme | 5 Nap |
Támadó: védekező arány maximális értéke | 20:1 az első 60 napra |
Egységek | |
Íjászok | Inkatív |
Kémrendszer | A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet |
Lovag | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek |
Főnemesek olcsó újragyártása | Aktív |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35 |
Hűség növekedése óránként | 1 |
Konfiguráció | |
Taglétszámkorlát klánonként | 50 |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatosság esetén | Aktív, 120 napon belül több mint 60 napnyi fiók-helyettesítéstől |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Égtájválasztás | Aktív |
Kezdő dátum | 2008.10.06 |
Verzió | 11413 7.0 |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) |
|
Szint | Egység/óra |
1 | 30 |
2 | 35 |
3 | 41 |
4 | 47 |
5 | 55 |
6 | 64 |
7 | 74 |
8 | 86 |
9 | 100 |
10 | 117 |
11 | 136 |
12 | 158 |
13 | 184 |
14 | 214 |
15 | 249 |
16 | 289 |
17 | 337 |
18 | 391 |
19 | 455 |
20 | 530 |
21 | 616 |
22 | 717 |
23 | 833 |
24 | 969 |
25 | 1127 |
26 | 1311 |
27 | 1525 |
28 | 1774 |
29 | 2063 |
30 | 2400 |
Fejlesztési rendszer: Három szintes fejlesztés. |
|
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak. |
|
Információ a kémekről | |
A kémekre nem hat a fejlesztés.
A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia. |
Vissza a kezdőlapra