„Játékszabályok” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
24. sor: 24. sor:
<li>Kérünk mindenkit, hogy vegye figyelembe, hogy a szabályokon kívül az ÁSzF[https://legal.innogames.com/staemme/hu_HU/agb] is meghatározza a játék működési és felhasználási elveit.
<li>Kérünk mindenkit, hogy vegye figyelembe, hogy a szabályokon kívül az ÁSzF[https://legal.innogames.com/staemme/hu_HU/agb] is meghatározza a játék működési és felhasználási elveit.
<li>A Support csapat vagy a Community Management, vagy az InnoGames alkalmazottjai soha nem fogják a jelszót elkérni.</li>
<li>A Support csapat vagy a Community Management, vagy az InnoGames alkalmazottjai soha nem fogják a jelszót elkérni.</li>
</ol>
<h2>Magatartási Kódex</h2>
§2) Magatartási kódex
<ol>
<li>Minden játékostársaddal bánj tisztelettudóan. A játékosokkal való kommunikációnak barátságosnak és elfogadhatónak kell lennie</li>
<li>A support csapat megbüntetheti vagy kizárhatja a játékból vagy a kapcsolódó szolgáltatásokból azokat, akik ezeket a szabályokat megsértik; a kizárás az eset súlyosságától függően előzetes figyelmeztetés nélkül is megtörténik. A kizárás ellen csak a support rendszerben lehet fellebbezni.</li>
<li>A support rendszeren belül történt súlyos, vagy sorozatos szabályszegés esetén a support csapat kizárhatja a játékost a support rendszerből.</li>
<li>A játékos kötelessége, hogy a support csapat instrukciói alapján járjon el. A verzió Community Managere a legfelsőbb szintű eljáró, döntése végleges.</li>
<li>Minden, amit a játékos leír a játékban vagy a kapcsolt felületeken, jelenthető, és bizonyítékként felhasználható. Amennyiben a játékos bizonytalan egy ügyben, a support csapathoz lehet fordulni tanácsért.</li>
<li>Nem szabályos, ha egy játékos másnak adja ki magát, legyen az játékos vagy a support csapat tagja, vagy akár az InnoGames alkalmazottja.</li>
<li>Tilos a support csapat tagjaival, vagy az InnoGames alkalmazottaival megismerkedni annak érdekében, hogy egy döntést befolyásoljon a játékos.</li>
<li>Nem szabályos, ha a játékos a support csapattal folytatott kommunikációját a support engedélye nélkül nyilvánosságra hozza, legyen szó más játékos(ok)ról, vagy harmadik félről.</li>
<li>Minden játékos kötelezettsége, hogy a tudomására jutott hibákról azonnal értesítse a support csapatot. Ennek elmulasztása, különösen akkor, ha a hiba kihasználásával előnyhöz jutott, büntethető.</li>
<li>Minden, más játékos szabálytalanságából fakadó előnyszerzés a játékos szabályszegésének minősül, és büntetést von maga után. Ha a játékos úgy gondolja, hogy ez megtörtént, azonnal kapcsolatba kell lépnie a support csapattal.</li>
<li>Szigorúan tilos olyan műveleteket vagy információkat kérni, amelyek közvetve vagy közvetlenül kapcsolódnak a fiók tulajdonjogához; tilos zsarolni, trükközni vagy fenyegetni a játékosokat ilyen céllal; továbbá szigorúan tilos egy játékost bármilyen módon szabálysértésre rávenni.</li>
<li>Szigorúan tilos tárolni, megosztani, közzétenni, vagy meghirdetni bármilyen információt, ami a játék, és a játék különböző csatolt platformjaival kapcsolatban áll.</li>
<li>Szigorúan tilos külső vagy játékfelületen olyan eszközt használni, amely elősegíti a szabályok, blokkok, technikai korlátozások megkerülését.</li>
</ol>
</ol>

A lap 2023. október 26., 00:32-kori változata

Általános Szabályok

  • Játékunk szabályzata: [1]
  • A könnyített világ: [2]
  • Speed szerverek szabályzatai: [3]

Szabályzat magyarázata

Vannak globális szabályzatok, és vannak helyi szabályok, amelyek csak erre a platformra vonatkoznak.

A Globális szabályok mindenhol azonosak, a Lokális szabályok (nálunk pl.: Speed szabályok) egyedi elbírálás alá esnek a központ munkatársai által, és azok csak az adott játékban (pl.: itt csak a magyar Klánháborún) kerülnek bevezetésre. A Büntetési szabályzat NEM azonos minden országban, és nem nyilvános a büntetési rend, adatvédelmi irányelveknek megfelelően.

§1) Általános információ

  1. Kérjük kedves játékosainkat, hogy olvassák el a következő szabályokat alaposan, és tartsák be ezeket.
  2. Kérjük, senki se felejtse el, hogy ezek a szabályok a játék minden részére és felületére vonatkoznak.
  3. A szabályok megváltoztatásának jogát az InnoGames fenntartja. A változást minden esetben bejelentjük a fórumon, és a Klánháború kezdőoldalán.
  4. Kérjük vegyétek figyelembe, hogy a speciális, átmeneti világokra további szabályok vonatkozhatnak. Ezekre a fórumon és a világok leírásában felhívjuk a figyelmet.
  5. Az InnoGames nem vállal felelősséget a játékban és a hozzá tartozó felületeken a felhasználók által végrehajtott műveletekért vagy megjegyzésekért. A felhasználói tartalom előzetes figyelmeztetés nélkül törölhető ha szabálytalannak ítéljük meg.
  6. Ha a szabályokkal és rendelkezésekkel kapcsolatban kérdés merül fel, kérjük minden játékosunkat, hogy cselekedetük előtt lépjenek kapcsolatba a support csapattal[4].
  7. Ezek a szabályok nem fednek le minden, előfordulható eseményt. A support csapat számára megengedett, hogy eljárjon olyan ügyekben, amelyek nincsenek lefedve.
  8. Kérünk mindenkit, hogy vegye figyelembe, hogy a szabályokon kívül az ÁSzF[5] is meghatározza a játék működési és felhasználási elveit.
  9. A Support csapat vagy a Community Management, vagy az InnoGames alkalmazottjai soha nem fogják a jelszót elkérni.

Magatartási Kódex

§2) Magatartási kódex

  1. Minden játékostársaddal bánj tisztelettudóan. A játékosokkal való kommunikációnak barátságosnak és elfogadhatónak kell lennie
  2. A support csapat megbüntetheti vagy kizárhatja a játékból vagy a kapcsolódó szolgáltatásokból azokat, akik ezeket a szabályokat megsértik; a kizárás az eset súlyosságától függően előzetes figyelmeztetés nélkül is megtörténik. A kizárás ellen csak a support rendszerben lehet fellebbezni.
  3. A support rendszeren belül történt súlyos, vagy sorozatos szabályszegés esetén a support csapat kizárhatja a játékost a support rendszerből.
  4. A játékos kötelessége, hogy a support csapat instrukciói alapján járjon el. A verzió Community Managere a legfelsőbb szintű eljáró, döntése végleges.
  5. Minden, amit a játékos leír a játékban vagy a kapcsolt felületeken, jelenthető, és bizonyítékként felhasználható. Amennyiben a játékos bizonytalan egy ügyben, a support csapathoz lehet fordulni tanácsért.
  6. Nem szabályos, ha egy játékos másnak adja ki magát, legyen az játékos vagy a support csapat tagja, vagy akár az InnoGames alkalmazottja.
  7. Tilos a support csapat tagjaival, vagy az InnoGames alkalmazottaival megismerkedni annak érdekében, hogy egy döntést befolyásoljon a játékos.
  8. Nem szabályos, ha a játékos a support csapattal folytatott kommunikációját a support engedélye nélkül nyilvánosságra hozza, legyen szó más játékos(ok)ról, vagy harmadik félről.
  9. Minden játékos kötelezettsége, hogy a tudomására jutott hibákról azonnal értesítse a support csapatot. Ennek elmulasztása, különösen akkor, ha a hiba kihasználásával előnyhöz jutott, büntethető.
  10. Minden, más játékos szabálytalanságából fakadó előnyszerzés a játékos szabályszegésének minősül, és büntetést von maga után. Ha a játékos úgy gondolja, hogy ez megtörtént, azonnal kapcsolatba kell lépnie a support csapattal.
  11. Szigorúan tilos olyan műveleteket vagy információkat kérni, amelyek közvetve vagy közvetlenül kapcsolódnak a fiók tulajdonjogához; tilos zsarolni, trükközni vagy fenyegetni a játékosokat ilyen céllal; továbbá szigorúan tilos egy játékost bármilyen módon szabálysértésre rávenni.
  12. Szigorúan tilos tárolni, megosztani, közzétenni, vagy meghirdetni bármilyen információt, ami a játék, és a játék különböző csatolt platformjaival kapcsolatban áll.
  13. Szigorúan tilos külső vagy játékfelületen olyan eszközt használni, amely elősegíti a szabályok, blokkok, technikai korlátozások megkerülését.