„Classic 8” változatai közötti eltérés
Nincs szerkesztési összefoglaló |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
132. sor: | 132. sor: | ||
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet. | |align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet. | ||
|- | |- | ||
| align=center | | | align=center |A kémekre hat a fejlesztés. | ||
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni: | |||
0: Falun belüli egységek 1: Falun belüli egységek, nyersanyagok 2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi 3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek | |||
Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek? | |||
A nyersanyagok kikémleléséhez legalább a küldött kémek 50%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. | |||
Az épületszintek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 70%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. | |||
A külső egységek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 90%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni, VAGY a kémlelésben a lovagnak részt kell vennie úgy, hogy Kalid távcsöve vele van. | |||
|- | |- | ||
| Tanyaszabály | | Tanyaszabály |
A lap 2016. augusztus 12., 15:14-kori változata
Nyertesek és nyeremények | |
---|---|
Végjáték | Titkok |
Nyertes | 8 titkot 96 órán keresztül őrző klán |
Legnagyobb játékos: | 400 prémium pont |
Legnagyobb LET birtokosa: | 300 prémium pont |
Nyertes klán tagjai: | 300 prémium pont |
Általános beállítások | |
Zászlók | Inaktív |
Játék sebessége | 4 |
Egységek sebessége | 0.5 |
Morál | Inaktív |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Aktív |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Nincs |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 10 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 10 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | 23-08 (2x) |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | ??? |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Prémium tőzsde | Inaktív |
Építési idő csökkentése | Inaktív |
Azonnali befejezés | Inaktív |
Építkezés árának csökkentése | Inaktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Inaktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Inaktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 2 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 10:1 az első 5 napon |
Játékbeállítások | |
Lovag | Inaktív |
Íjászok | Aktív |
Fejlesztési rendszer | 3 szintes rendszer |
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak. | |
Kémrendszer | A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet. |
A kémekre hat a fejlesztés.
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni: 0: Falun belüli egységek 1: Falun belüli egységek, nyersanyagok 2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi 3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek? A nyersanyagok kikémleléséhez legalább a küldött kémek 50%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. Az épületszintek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 70%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. A külső egységek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 90%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni, VAGY a kémlelésben a lovagnak részt kell vennie úgy, hogy Kalid távcsöve vele van. | |
Tanyaszabály | Aktív, 2000 népesség/szint |
Templom | Aktív |
Áltámadás | Inaktív |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (2000 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Inaktív |
Milícia | |
Milícia | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérmés rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Inaktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 50 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 4% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Támogatási rendszer | Zárt rendszer |
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem. | |
Klántárs támadható | Nem |
Klán zárul | Igen, a titkok megjelenésekor |
Taglétszámkorlát | 20 |
Terület | |
Kezdőfalvak száma | 2 |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Inaktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 120 |
2 | 140 |
3 | 164 |
4 | 188 |
5 | 220 |
6 | 256 |
7 | 296 |
8 | 344 |
9 | 400 |
10 | 468 |
11 | 544 |
12 | 632 |
13 | 736 |
14 | 856 |
15 | 996 |
16 | 1156 |
17 | 1356 |
18 | 1564 |
19 | 1820 |
20 | 2120 |
21 | 2464 |
22 | 2868 |
23 | 3332 |
24 | 3876 |
25 | 4508 |
26 | 5254 |
27 | 6100 |
28 | 7096 |
29 | 8252 |
30 | 9600 |