„Világ 36” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „Szerkesztés alatt!”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
Szerkesztés alatt!
'''''Szerkesztés alatt!!'''''
 
{|
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Általános beállítások
|-
| Végjáték
|align=center width="50%"|Területi arány, 75% - birtokolni 10 napon át
|-
| Zászlók
|align=center width="50%"|Aktív
|-
| Játék sebessége
|align=center width="50%"|0.8
|-
| Egységek sebessége
|align=center |1
|-
| Morál
|align=center |Aktív (idő+pontalapú)
|-
| Épület bontása
|align=center |Aktív
|-
| Szabad kereskedelem
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
|-
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
|align=center |Aktív, pontok alapján
|-
| Bevezető
|align=center |Küldetés alapú oktatási rendszer
|-
| Időkeret a kereskedés visszavonására
|align=center |10 Perc
|-
| Időkeret a támadások visszavonására
|align=center |10 Perc
|-
| Milliszekundum
|align=center |Aktív
|-
| Éjszakai bónusz
|align=center |Aktív 23:00 és 7:00 óra között
|-
| Alvás Üzemmód
|align=center |Inaktív
|-
| Kezdő dátum
|align=center | 2016-03-31
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Prémium szolgáltatások
|-
| Ingyenes Prémium fiók
|align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál
|-
| Ingyenes Fiókkezelő
|align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
|-
| Prémium fiók
|align=center |Aktív
|-
| Fiókkezelő
|align=center |Aktív
|-
| Farmkezelő
|align=center |Aktív
|-
| Prémium tőzsde
|align=center |Aktív
|-
| Építési idő csökkentése
|align=center |Aktív
|-
| Azonnali befejezés
|align=center |Aktív
|-
| Építkezés árának csökkentése
|align=center |Aktív
|-
| Nyersanyagtermelés növelése
|align=center |Aktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Jutalmak
|-
| Jutalmak
|align=center |Aktív
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Kezdővédelem
|-
| Kezdők védelme
|align=center |7 nap
|-
| Támadó : védekező arány maximális értéke
|align=center |20 : 1 az első 60 napra
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Játékbeállítások
|-
| Lovag
|align=center |Aktív, találhat tárgyat
|-
| Íjászok
|align=center |Inaktív
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer
|align=center |Egyszerű rendszer
|-
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer 
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
|-
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer 
|align=center |Nyitott rendszer
|-
| align=center |Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
|-
| Tanyaszabály
|align=center |Inaktív
|-
| Templom
|align=center |Aktív
|-
| Áltámadás
|align=center |A falupontok 2%-a
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak
|align=center |Aktív (5000 pontig)
|-
| Barbár falvak visszabontása
|align=center |Aktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Milícia
|-
| Milícia
|align=center | Aktív
|-
| Milícia összehívására max. faluszám
|align=center |4
|-
| Milícia max. egységszám szintenként
|align=center |30
|-
| Milícia összehívásának max. időtartama
|align=center |6
|-
| Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt
|align=center |50%
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Főnemesek
|-
| Főnemesek képzése
|align=center |Érmés rendszer
|-
| Főnemesek olcsó újragyártása
|align=center |Inaktív
|-
| Főnemesek árának növekedése
|align=center |Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek
|-
| Főnemesek maximális hatótávolsága
|align=center |100 Mező
|-
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
|align=center |20-35%
|-
| Hűség növekedése
|align=center |Óránként 0.8%
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Klán
|-
| Klánharcok elérhetők
|align=center |Igen
|-
| Klántárs támadható
|align=center |Igen
|-
| Külső támogatás
|align=center |Van
|-
| Klán zárul
|align=center |Nem
|-
| Taglétszámkorlát
|align=center |75
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Terület
|-
| Barbár falvak
|align=center |Aktív
|-
| Bónuszfalvak
|align=center |Aktív
|-
| Bónuszfalvak
|align=center |Fejlesztett bónuszfalvak
|-
| Égtájválasztás
|align=center |Aktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Helyettesítés
|-
| Fiók-helyettesítés
|align=center |Aktív
|-
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
|align=center |Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
|-
| align=center |'''Szint'''
|align=center |'''Egység/óra'''
|-
| align=center |1
|align=center |
|-
| align=center |2
|align=center |
|-
| align=center |3
|align=center |
|-
| align=center |4
|align=center |
|-
| align=center |5
|align=center |
|-
| align=center |6
|align=center |
|-
| align=center |7
|align=center |
|-
| align=center |8
|align=center |
|-
| align=center |9
|align=center |
|-
| align=center |10
|align=center |
|-
| align=center |11
|align=center |
|-
| align=center |12
|align=center |
|-
| align=center |13
|align=center |
|-
| align=center |14
|align=center |
|-
| align=center |15
|align=center |
|-
| align=center |16
|align=center |
|-
| align=center |17
|align=center |
|-
| align=center |18
|align=center |
|-
| align=center |19
|align=center |
|-
| align=center |20
|align=center |
|-
| align=center |21
|align=center |
|-
| align=center |22
|align=center |
|-
| align=center |23
|align=center |
|-
| align=center |24
|align=center |
|-
| align=center |25
|align=center |
|-
| align=center |26
|align=center |
|-
| align=center |27
|align=center |
|-
| align=center |28
|align=center |
|-
| align=center |29
|align=center |
|-
| align=center |30
|align=center |
|-
|
|}
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
[[#p-Vil.C3.A1gok | ▲ Vissza a világokhoz.]] <br>
[[Kezdőlap | ◄ Vissza a kezdőlapra.]]

A lap 2016. június 3., 15:23-kori változata

Szerkesztés alatt!!

Általános beállítások
Végjáték Területi arány, 75% - birtokolni 10 napon át
Zászlók Aktív
Játék sebessége 0.8
Egységek sebessége 1
Morál Aktív (idő+pontalapú)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 10 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 23:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2016-03-31
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Prémium tőzsde Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív, találhat tárgyat
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Aktív
Áltámadás A falupontok 2%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (5000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Aktív
Milícia
Milícia Aktív
Milícia összehívására max. faluszám 4
Milícia max. egységszám szintenként 30
Milícia összehívásának max. időtartama 6
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése Érmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 0.8%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 75
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.