„Classic 3” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Eltávolította a lap teljes tartalmát)
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
{|
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Nyertesek és nyeremények
|-
| Végjáték
|align=center width="50%"|Titkok
|-
| Nyertes
|align=center width="50%"|Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok legalább egy példányát.
|-
| Legnagyobb játékos:
|align=center width="50%"|300 prémium pont
|-
| Legnagyobb LET birtokosa:
|align=center width="50%"|300 prémium pont
|-
| Nyertes klán tagjai:
|align=center width="50%"|300 prémium pont
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Általános beállítások
|-
| Zászlók
|align=center width="50%"|Inaktív
|-
| Játék sebessége
|align=center width="50%"|4
|-
| Egységek sebessége
|align=center |0,75
|-
| Morál
|align=center |Inaktív
|-
| Épület bontása
|align=center |Aktív
|-
| Szabad kereskedelem
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
|-
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
|align=center |Aktív, pontok alapján
|-
| Bevezető
|align=center |Nincs
|-
| Időkeret a kereskedés visszavonására
|align=center |5 Perc
|-
| Időkeret a támadások visszavonására
|align=center |5 Perc
|-
| Milliszekundum
|align=center |Aktív
|-
| Éjszakai bónusz
|align=center |Aktív 0:00 és 8:00 óra között
|-
| Alvás Üzemmód
|align=center |Inaktív
|-
| Kezdő dátum
|align=center |2014-07-10
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Prémium szolgáltatások
|-
| Ingyenes Prémium fiók
|align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál
|-
| Ingyenes Fiókkezelő
|align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
|-
| Prémium fiók
|align=center |Aktív
|-
| Fiókkezelő
|align=center |Aktív
|-
| Farmkezelő
|align=center |Aktív
|-
| Építési idő csökkentése
|align=center |Inaktív
|-
| Azonnali befejezés
|align=center |Inaktív
|-
| Építkezés árának csökkentése
|align=center |Inaktív
|-
| Nyersanyagtermelés növelése
|align=center |Inaktív
|-
| Piaci Bónusz
|align=center |Inaktív
|-
| Piaci nyersanyagkereskedés
|align=center |Aktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Jutalmak
|-
| Jutalmak
|align=center |Inaktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Kezdővédelem
|-
| Kezdők védelme
|align=center |3 nap
|-
| Támadó : védekező arány maximális értéke
|align=center |10 : 1 az első 15 napra
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Játékbeállítások
|-
| Lovag
|align=center |Aktív
|-
| Íjászok
|align=center |Inaktív
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer
|align=center |Egyszerű rendszer
|-
| align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).


A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer 
|align=center |A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok után kémkedhet
|-
| align=center |A kémekre nem hat a fejlesztés.
A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia.
Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia.
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer 
|align=center |Nyitott rendszer
|-
| align=center |Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
|-
| Tanyaszabály
|align=center |Inaktív
|-
| Templom
|align=center |Inaktív
|-
| Áltámadás
|align=center |A falupontok 1%-a
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak
|align=center |Aktív (3000 pontig)
|-
| Barbár falvak visszabontása
|align=center |Inaktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Milícia
|-
| Milícia
|align=center |Inaktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Főnemesek
|-
| Főnemesek képzése
|align=center |Nyersanyagtárolós rendszer
|-
| Főnemesek olcsó újragyártása
|align=center |Aktív
|-
| Főnemesek árának növekedése
|align=center |Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
|-
| Főnemesek maximális hatótávolsága
|align=center |100 Mező
|-
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
|align=center |20-35%
|-
| Hűség növekedése
|align=center |Óránként 1%
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Klán
|-
| Klánharcok elérhetők
|align=center |Igen
|-
| Klántárs támadható
|align=center |Igen
|-
| Külső támogatás
|align=center |Van
|-
| Klán zárul
|align=center |Nem
|-
| Taglétszámkorlát
|align=center |50
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Terület
|-
| Barbár falvak
|align=center |Inaktív
|-
| Bónuszfalvak
|align=center |Aktív
|-
| Bónuszfalvak
|align=center |Egyszerűsített bónuszfalvak
|-
| Égtájválasztás
|align=center |Aktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Helyettesítés
|-
| Fiók-helyettesítés
|align=center |Aktív
|-
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
|align=center |Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
|-
|
|}

A lap 2014. július 2., 19:52-kori változata

Nyertesek és nyeremények
Végjáték Titkok
Nyertes Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok legalább egy példányát.
Legnagyobb játékos: 300 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Nyertes klán tagjai: 300 prémium pont
Általános beállítások
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 4
Egységek sebessége 0,75
Morál Inaktív
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2014-07-10
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Piaci nyersanyagkereskedés Aktív
Jutalmak
Jutalmak Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 10 : 1 az első 15 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).

A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.

Kémrendszer A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok után kémkedhet
A kémekre nem hat a fejlesztés.

A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia.

Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás A falupontok 1%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Nyersanyagtárolós rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 50
Terület
Barbár falvak Inaktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Egyszerűsített bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.