„Faltörő kos” változatai közötti eltérés
Nincs szerkesztési összefoglaló |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
288. sor: | 288. sor: | ||
|} | |} | ||
Ha elvesztette a csatát. <br /><br /> | Ha elvesztette a csatát. <br /><br /> | ||
== Áttekintés a kosok működéséről == | |||
Képzési idő (másodpercekben) = 3200/[világ sebessége] * 1.06^(-[műhely szint])<br /><br/> | |||
=== Fal bónusz === | |||
A kosok rombolják a falat, és csökkentik a bónuszt, amelyet a fal ad harc közben a seregeknek.<br /><br/> | |||
Ha a csata kezdetén a falad 20-as szintű, akkor megduplázza a seregek védelmi erejét. (2.07 – 207% bónuszt ad)<br /><br/> | |||
Ez a bónusz a következő egyenletből számítható ki (az ellenfélnek 0 kosa van jelen esetben)<br /><br/><br /> | |||
'''bónusz = 1.037^[fal szintje]'''<br /><br/><br /> | |||
Ez a bónusz csökken, amennyiben az ellenfél kosokkal is támad.<br /><br/> | |||
Akkor, ha a [fal szint] csökken a fenti képlet nem használható. Az a szint, amellyel a fal lerombolódott, nem a szimuláció végső állása. Hívjuk ezt a szintet bónusz-falnak.<br /><br/><br /> | |||
'''max = [támadó kosok] * [támadó érték egy egyes szintű kosnál] * [támadó vallásosság]/(8*1.09^[fal szint])'''<br /><br/><br/> | |||
Információ a vallásossághoz: ha a seregek vallásosak, akkor az érték 1, ha nem akkor 0.5. | |||
Ha a világon nincs templom, az érték szintén 1.<br /><br/> | |||
Információ a kosok támadó értékéhez: alap esetben lehet 2 (buzogány nélkül) vagy 4 (buzogánnyal)<br /><br/><br/> | |||
'''bónusz-fal = [fal szintje]-kör[max]'''<br /><br/><br/> | |||
most már felírhatjuk az első formula értékét a kosokkal is:<br /><br/><br/> | |||
'''bónusz = 1.037^[bónusz-fal]'''<br/><br/><br/> | |||
'''Példa:'''<br /><br/> | |||
támadó: 1000 bárdos, 100 kos || védő: 500 lándzsás, 15-ös fal<br /><br/> | |||
mind a kettő vallásos<br /><br/> | |||
max = 100 * 2 * 1/(8 * 1.09^15) = 6.863451033<br /> | |||
bónusz-fal = 15-7 = 8<br /> | |||
bónusz = 1.037^8 = 1.33730372<br /> | |||
''Fontos megjegyezni, hogy a bónusz-fal nem lehet kisebb a kezdeti szint felénél vagy a negyedénél, ha van buzogány. Ekkor:''<br /><br/><br/> | |||
'''min = kör(1/2(vagy 1/4) * [fal szintje])'''<br /><br/><br/> | |||
illetve<br /><br/> | |||
ha bónusz-fal < min akkor bónusz-fal=min<br /><br/> | |||
'''Példa:'''<br /><br/> | |||
támadó: 1000 bárdos, 100 kos || védő: 500 lándzsás, 15ös fal<br /><br/> | |||
mind a kettő vallásos, van a lovagnál buzogány<br /><br/> | |||
max = 300 * 4 * 1/(8 * 1,09^19) = 29.17345048<br /> | |||
bónusz-fal = 19-29 = -10<br /> | |||
min = kör(1/4*19) = 5<br /> | |||
bónusz-fal < min , vagyis --> bónusz-fal = 5<br /> | |||
bónusz = 1.037^5 = 1.19920597<br /> | |||
=== Fal szint csökkenése === | |||
Nézzük, hány szinttel csökken a fal a csata végén abban az esetben, ha a védő nyer vagy veszít:<br /><br/><br/> | |||
==== Ha a támadó nyer ==== | |||
'''Lerombolt szint = [fal szintje] – kör(max * (2 - szerencse))'''<br /><br/><br/> | |||
Ahol szerencse = legyőzött támadó egységek / összes támadó egység Íjászos világban, | |||
Szerencse = (támadó pont/védő pont)^1.5 íjász nélküli világokon<br /><br/> | |||
==== Ha a védő nyer ==== | |||
'''Lerombolt-szint = [fal szintje] – kör(max * szerencse)'''<br /><br/><br/> | |||
Ahol szerencse = legyőzött védő egységek / összes védő egység íjászos világon, <br /><br/> | |||
Szerencse = (támadó pont / védő pont)^1.5 íjász nélküli világon<br /><br/> |
A lap 2013. szeptember 26., 17:57-kori változata
Faltörő kos | |
---|---|
Eredeti kép: | Faltörő kos |
Nagy kép: | |
Új kép: | |
Költség: | |
Szükséges épület: |
|
Fejlesztési költség: |
|
A faltörő kos egy támadó egység, melyet a műhelyben képezhetsz.
Ezt a megtámadott falu falainak lerombolására használják, ezzel csökkentve a falu alap védekező erejét.
A lovagodat felszerelve Carol buzogányával, növelheted a faltörő kosaid támadó erejét 100%-kal, illetve a harc első fázisában a fal jobban sérül.
Tulajdonságai
Faltörő kos tulajdonságai | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Költségek egységenként | Egyéb tulajdonság | Harci tulajdonság | |||||||
300 | 200 | 200 | 5 | 30 | 0 | 2 | 20 | 50 | 20 |
A sebesség () egyes egységsebességű világokon érvényes!
Fejlesztés
Fejlesztési költségek | ||
---|---|---|
1.200 | 1.600 | 800 |
Kutatás
Klasszikus kutatási rendszer
3-as kutatási rendszer
Szint | Kutatási költség | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.200 | 1.600 | 800 | 2 | 20 | 50 | 20 |
2 | 4.800 | 6.400 | 3.200 | 3 | 25 | 63 | 25 |
3 | 19.200 | 25.600 | 12.800 | 3 | 28 | 70 | 2 |
Egyszerű kutatási rendszer
Szint | Kutatási költség | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.200 | 1.600 | 800 | 2 | 20 | 50 | 20 |
Faltörő kosok használata
A kosokat úgy tervezték, hogy támadásuk során a falat támadják, ne az egységeket. A támadás során a kosok csökkentik a fal védekezési bónuszát, valamint csökkentik a fal szintjét.
Egység | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint) Faltörő kos | 300 | 200 | 200 | 5 | 2 | 20 | 50 | 20 | 30 | 0 |
A kos célja, hogy a legnagyobb mértékben csökkentse az ellenség falujának a fal szintjét.
Ha egy sereg nélküli ellenségedet támadod meg, akkor egy minimális sereg elég lesz ahhoz, hogy a falat teljesen lebontsd. Ebben az esetben a kosok a katapultáláshoz hasonló műveletet hajtanak végre, úgy hogy sorozatos támadásokat tudnak indítani 66 kossal, ahelyett, hogy egy nagyot indítanának 219 kossal, annak érdekében, hogy a falat 20-as szintről teljesen a 0-ra lebontsák..
Ha csekély sereggel rendelkező ellenségedet támadod, és el tudod képzelni azt, hogy rövid időn belül ledől a fal, akkor ne használj túl sok kost, mert lesz, amit értelmetlenül elveszthetsz..
Ha megtámadsz egy olyan falut, amiben sereg van és nem sikerül megtisztítanod egy támadással, emlékezz arra, hogy a cél az, hogy a falakat a lehető legkisebb szintre bontsd le. Próbáld meg mérlegelni a bent lévő sereget, mert a bónusz a bent levő sereg erejétől és a fal lebontásának mértékétől függ..
A kosok száma eltávolítja a fal bónuszát, ami nem lehet alacsonyabb, mint a fele.
Látható, illetve a táblázatból egyértelműen kitűnik, hogy 10-es falszintnél legalább 213 kosra van szükség a romboláshoz. Nem lehetséges, hogy a felénél többet egyszerre csökkentsen..
A támadás után a fal megsérült.
Ha megnyerte a csatát.
Ha elvesztette a csatát.
Áttekintés a kosok működéséről
Képzési idő (másodpercekben) = 3200/[világ sebessége] * 1.06^(-[műhely szint])
Fal bónusz
A kosok rombolják a falat, és csökkentik a bónuszt, amelyet a fal ad harc közben a seregeknek.
Ha a csata kezdetén a falad 20-as szintű, akkor megduplázza a seregek védelmi erejét. (2.07 – 207% bónuszt ad)
Ez a bónusz a következő egyenletből számítható ki (az ellenfélnek 0 kosa van jelen esetben)
bónusz = 1.037^[fal szintje]
Ez a bónusz csökken, amennyiben az ellenfél kosokkal is támad.
Akkor, ha a [fal szint] csökken a fenti képlet nem használható. Az a szint, amellyel a fal lerombolódott, nem a szimuláció végső állása. Hívjuk ezt a szintet bónusz-falnak.
max = [támadó kosok] * [támadó érték egy egyes szintű kosnál] * [támadó vallásosság]/(8*1.09^[fal szint])
Információ a vallásossághoz: ha a seregek vallásosak, akkor az érték 1, ha nem akkor 0.5.
Ha a világon nincs templom, az érték szintén 1.
Információ a kosok támadó értékéhez: alap esetben lehet 2 (buzogány nélkül) vagy 4 (buzogánnyal)
bónusz-fal = [fal szintje]-kör[max]
most már felírhatjuk az első formula értékét a kosokkal is:
bónusz = 1.037^[bónusz-fal]
Példa:
támadó: 1000 bárdos, 100 kos || védő: 500 lándzsás, 15-ös fal
mind a kettő vallásos
max = 100 * 2 * 1/(8 * 1.09^15) = 6.863451033
bónusz-fal = 15-7 = 8
bónusz = 1.037^8 = 1.33730372
Fontos megjegyezni, hogy a bónusz-fal nem lehet kisebb a kezdeti szint felénél vagy a negyedénél, ha van buzogány. Ekkor:
min = kör(1/2(vagy 1/4) * [fal szintje])
illetve
ha bónusz-fal < min akkor bónusz-fal=min
Példa:
támadó: 1000 bárdos, 100 kos || védő: 500 lándzsás, 15ös fal
mind a kettő vallásos, van a lovagnál buzogány
max = 300 * 4 * 1/(8 * 1,09^19) = 29.17345048
bónusz-fal = 19-29 = -10
min = kör(1/4*19) = 5
bónusz-fal < min , vagyis --> bónusz-fal = 5
bónusz = 1.037^5 = 1.19920597
Fal szint csökkenése
Nézzük, hány szinttel csökken a fal a csata végén abban az esetben, ha a védő nyer vagy veszít:
Ha a támadó nyer
Lerombolt szint = [fal szintje] – kör(max * (2 - szerencse))
Ahol szerencse = legyőzött támadó egységek / összes támadó egység Íjászos világban,
Szerencse = (támadó pont/védő pont)^1.5 íjász nélküli világokon
Ha a védő nyer
Lerombolt-szint = [fal szintje] – kör(max * szerencse)
Ahol szerencse = legyőzött védő egységek / összes védő egység íjászos világon,
Szerencse = (támadó pont / védő pont)^1.5 íjász nélküli világon