„Könnyített” változatai közötti eltérés
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
4. sor: | 4. sor: | ||
|- | |- | ||
| Végjáték | | Végjáték | ||
|align=center width="50%"| | |align=center width="50%"|Nincs | ||
|- | |- | ||
| Játék sebessége | | Játék sebessége | ||
|align=center width="50%"|1 | |align=center width="50%"|1 | ||
|- | |- | ||
| Egységek sebessége | | Egységek sebessége | ||
|align=center | | |align=center |1 | ||
|- | |- | ||
| Morál | | Morál | ||
|align=center |Aktív ( | |align=center |Aktív (pontalapú) | ||
|- | |- | ||
| Épület bontása | | Épület bontása | ||
19. sor: | 19. sor: | ||
|- | |- | ||
| Szabad kereskedelem | | Szabad kereskedelem | ||
|align=center | | |align=center |Korlátlan | ||
|- | |- | ||
| Legyőzött ellenfelek ranglistája | | Legyőzött ellenfelek ranglistája | ||
31. sor: | 31. sor: | ||
|- | |- | ||
| Időkeret a támadások visszavonására | | Időkeret a támadások visszavonására | ||
|align=center | | |align=center |10 Perc | ||
|- | |- | ||
| Milliszekundum | | Milliszekundum | ||
43. sor: | 43. sor: | ||
|- | |- | ||
| Kezdő dátum | | Kezdő dátum | ||
|align=center |2012- | |align=center |2012-11-21 | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
90. sor: | 90. sor: | ||
|align=center |5 nap | |align=center |5 nap | ||
|- | |- | ||
| | | Támadási arány 1. | ||
|align=center | | |align=center | A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a. | ||
|- | |||
| Támadási arány 2. | |||
|align=center | A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a. | |||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
121. sor: | 124. sor: | ||
|- | |- | ||
| Templom | | Templom | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| Áltámadás | | Áltámadás | ||
127. sor: | 130. sor: | ||
|- | |- | ||
| Önállóan fejlődő barbár falvak | | Önállóan fejlődő barbár falvak | ||
|align=center |Aktív ( | |align=center |Aktív (3000 pontig) | ||
|- | |- | ||
| Barbár falvak visszabontása | | Barbár falvak visszabontása | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" |
A lap 2012. november 24., 18:13-kori változata
Általános beállítások | |
---|---|
Végjáték | Nincs |
Játék sebessége | 1 |
Egységek sebessége | 1 |
Morál | Aktív (pontalapú) |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Korlátlan |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Küldetés alapú oktatási rendszer |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 10 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 0:00 és 7:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2012-11-21 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Építési idő csökkentése | Aktív |
Azonnali befejezés | Aktív |
Építkezés árának csökkentése | Aktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Aktív |
Piaci Bónusz | Aktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Aktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 5 nap |
Támadási arány 1. | A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a. |
Támadási arány 2. | A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a. |
Játékbeállítások | |
Lovag | Aktív, találhat tárgyat |
Íjászok | Aktív |
Fejlesztési rendszer | Egyszerű fejlesztés |
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |
Kémrendszer | A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet |
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia. | |
Támogatási rendszer | Nyitott rendszer |
Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Aktív |
Áltámadás | Inaktív |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (3000 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Inaktív |
Milícia | |
Milícia | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérmék |
Főnemesek olcsó újragyártása | Aktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 1.5% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Klántárs támadható | Igen |
Külső támogatás | Van |
Klán zárul | Nem |
Taglétszámkorlát | 75 |
Terület | |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 30 |
2 | 35 |
3 | 41 |
4 | 47 |
5 | 55 |
6 | 64 |
7 | 74 |
8 | 86 |
9 | 100 |
10 | 117 |
11 | 136 |
12 | 158 |
13 | 184 |
14 | 214 |
15 | 249 |
16 | 289 |
17 | 339 |
18 | 391 |
19 | 455 |
20 | 530 |
21 | 616 |
22 | 717 |
23 | 833 |
24 | 969 |
25 | 1127 |
26 | 1311 |
27 | 1525 |
28 | 1774 |
29 | 2063 |
30 | 2400 |