„Világ 1” változatai közötti eltérés
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
293. sor: | 293. sor: | ||
</table> | </table> | ||
<a href="#">Lap tetejere</a> | |||
<div style="width:97,5%; border: 1px solid gray; padding: 1%; text-align: justify; margin-bottom: 10px; font-size:0.9em; cursor:pointer;"> | <div style="width:97,5%; border: 1px solid gray; padding: 1%; text-align: justify; margin-bottom: 10px; font-size:0.9em; cursor:pointer;"> | ||
Vissza a [[kezdőlap]]ra</div> | Vissza a [[kezdőlap]]ra</div> |
A lap 2012. április 26., 09:44-kori változata
Beállítások | |
Játék sebessége | 1 |
Egység sebessége | 1 |
Épület bontás | Aktív |
Morál | Aktív (nem időalapú) |
Tanyaszabály | Inaktív |
Alap védelem | 20 |
Milliszekundum | Aktív |
Áltámadás határa | A falupontok 1%-a |
Fejlesztési rendszer | Egyszerűsített fejlesztés |
Templom | Inaktív |
Jutalmak | Inaktív |
Önálló fejlődő barbár falvak | Aktív (3000 pontig) |
Bónuszfalvak | Egyszerűsített bónuszfalvak |
Időkeret a támadások visszavonására | 10 Perc |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Éjszakai bónusz | Aktív 00:00-08:00 |
Kezdők védelme | 5 Nap |
Támadó: védekező arány maximális értéke | 20:1 az első 60 napra |
Egységek | |
Íjászok | Aktív |
Kémrendszer | A kém csapatokat, épületeket és nyersanyagok után kémked |
Lovag | Aktív, találhat tárgyat |
Főnemesek | |
Főnemesek árának növekedése | Aranyérmék |
Főnemesek olcsó újragyártása | Aktív |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35 |
Hűség növekedése óránként | 1 |
Konfiguráció | |
Taglétszámkorlát klánonként | Lezárt klánok |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatosság esetén | Aktív, 120 napon belül több mint 60 napnyi fiók-helyettesítéstől |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Égtájválasztás | Aktív |
Kezdő dátum | 2008.05.08 |
Verzió | 11413 7.0 |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) |
|
Szint | Egység/óra |
1 | 30 |
2 | 35 |
3 | 41 |
4 | 47 |
5 | 55 |
6 | 64 |
7 | 74 |
8 | 86 |
9 | 100 |
10 | 117 |
11 | 136 |
12 | 158 |
13 | 184 |
14 | 214 |
15 | 249 |
16 | 289 |
17 | 337 |
18 | 391 |
19 | 455 |
20 | 630 |
21 | 616 |
22 | 717 |
23 | 833 |
24 | 969 |
25 | 1127 |
26 | 1311 |
27 | 1525 |
28 | 1774 |
29 | 2063 |
30 | 2400 |
Fejlesztési rendszer: Egyszerű fejlesztés. |
|
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |
Információ a kémekről | |
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki.
A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia. |
<a href="#">Lap tetejere</a>
Vissza a kezdőlapra