„Egységek” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
{|
<table class="vis" width="100%">
|- bgcolor="#8D7654"
<tr align="right"><th align="left">Egység</th><th>[[Fájl:holz.png|Fa]]</th><th>[[Fájl:lehm.png|Agyag]]</th><th>[[Fájl:eisen.png|Vas]]</th><th>[[Fájl:Face.png|Népesség]]</th>
! Egység
<th>[[Fájl:att.png|Támadó érték]]</th>
! [[Fájl:holz.png|Fa]]
<th>[[Fájl:def.png|Védekező érték]]</th>
! [[Fájl:lehm.png|Agyag]]  
<th>[[Fájl:def_cav.png|Védelem lovasság ellen]]</th>
! [[Fájl:eisen.png|Vas]]
<th>[[Fájl:def_archer.png|Védelem íjászok ellen]]</th>
! [[Fájl:Face.png|Népesség]]
<th>[[Fájl:speed.png|Sebesség]]</th>
! [[Fájl:att.png|Támadó érték]]
<th>[[Fájl:booty.png|Zsákmány]]</th>
! [[Fájl:def.png|Védekező érték]]
</tr>
! [[Fájl:def_cav.png|Védelem lovasság ellen]]
<tr>
! [[Fájl:def_archer.png|Védelem íjászok ellen]]
<td align="left">[[Fájl:unit_spear.png|Lándzsás. Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll.]]</td>
! [[Fájl:speed.png|Sebesség]]
<td>50</td><td>30</td><td>10</td>
! [[Fájl:booty.png|Zsákmány]]
<td>1</td>
|-
<td>10</td><td>15</td><td>45</td>
| [[Fájl:unit_spear.png|Lándzsás. Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll.]]
<td>20</td>
| align="center" | 50
<td>18</td>
| align="center" | 30
<td>25</td>
| align="center" | 10
</tr>
| align="center" | 1
<tr>
| align="center" | 10
<td align="left">[[Fájl:unit_sword.png|Kardforgató. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint)]]</td>
| align="center" | 15
<td>30</td><td>30</td><td>70</td>
| align="center" | 45
<td>1</td>
| align="center" | 20
<td>25</td><td>50</td><td>15</td>
| align="center" | 18
<td>40</td>
| align="center" | 25
<td>22</td>
|-
<td>15</td>
| [[Fájl:unit_sword.png|Kardforgató. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint)]]
</tr>
| align="center" | 30
<tr>
| align="center" | 30
<td align="left">[[Fájl:unit_axe.png|Bárdos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint)]]</td>
| align="center" | 70
<td>60</td><td>30</td><td>40</td>
| align="center" | 1
<td>1</td>
| align="center" | 25
<td>40</td><td>10</td><td>5</td>
| align="center" | 50
<td>10</td>
| align="center" | 15
<td>18</td>
| align="center" | 40
<td>10</td>
| align="center" | 22
</tr>
| align="center" | 15
<tr>
|-
<td align="left">[[Fájl:unit_archer.png|Íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint)]]</td>
| [[Fájl:unit_axe.png|Bárdos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint)]]
<td>100</td><td>30</td><td>60</td>
| align="center" | 60
<td>1</td>
| align="center" | 30
<td>15</td><td>50</td><td>40</td>
| align="center" | 40
<td>5</td>
| align="center" | 1
<td>18</td>
| align="center" | 40  
<td>10</td>
| align="center" | 10
</tr>
| align="center" | 5
<tr>
| align="center" | 10
<td align="left">[[Fájl:unit_spy.png|Kém. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint)]]</td>
| align="center" | 18
<td>50</td><td>50</td><td>20</td>
| align="center" | 10
<td>2</td>
|-
<td>0</td><td>2</td><td>1</td>
| [[Fájl:unit_archer.png|Íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint)]]
<td>2</td>
| align="center" | 100
<td>9</td>
| align="center" | 30
<td>0</td>
| align="center" | 60
</tr>
| align="center" | 1
<tr>
| align="center" | 15
<td align="left">[[Fájl:unit_light.png|Könnyűlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint)]]</td>
| align="center" | 50
<td>125</td><td>100</td><td>250</td>
| align="center" | 40
<td>4</td>
| align="center" | 5
<td>130</td><td>30</td><td>40</td>
| align="center" | 18
<td>30</td>
| align="center" | 10
<td>10</td>
|-
<td>80</td>
| [[Fájl:unit_spy.png|Kém. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint)]]
</tr>
| align="center" | 50
<tr>
| align="center" | 50
<td align="left">[[Fájl:unit_marcher.png|Lovas íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint)]]</td>
| align="center" | 20
<td>250</td><td>100</td><td>150</td>
| align="center" | 2
<td>5</td>
| align="center" | 0
<td>120</td><td>40</td><td>30</td>
| align="center" | 2
<td>50</td>
| align="center" | 1
<td>10</td>
| align="center" | 2
<td>50</td>
| align="center" | 9
</tr>
| align="center" | 0
<tr>
|-
<td align="left">[[Fájl:unit_heavy.png|Nehézlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint)]]</td>
| [[Fájl:unit_light.png|Könnyűlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint)]]
<td>200</td><td>150</td><td>600</td>
| align="center" | 125
<td>6</td>
| align="center" | 100
<td>150</td><td>200</td><td>80</td>
| align="center" | 250
<td>180</td>
| align="center" | 4
<td>11</td>
| align="center" | 130
<td>50</td>
| align="center" | 30
</tr>
| align="center" | 40
<tr>
| align="center" | 30
<td align="left">[[Fájl:unit_ram.png|Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint)]]</td>
| align="center" | 10
<td>300</td><td>200</td><td>200</td>
| align="center" | 80
<td>5</td>
|-
<td>2</td><td>20</td><td>50</td>
| [[Fájl:unit_marcher.png|Lovas íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint)]]
<td>20</td>
| align="center" | 250
<td>30</td>
| align="center" | 100
<td>0</td>
| align="center" | 150
</tr>
| align="center" | 5
<tr>
| align="center" | 120
<td align="left">[[Fájl:unit_catapult.png|Katapult. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint)]]</td>
| align="center" | 40
<td>320</td><td>400</td><td>100</td>
| align="center" | 30
<td>8</td>
| align="center" | 50
<td>100</td><td>100</td><td>50</td>
| align="center" | 10
<td>100</td>
| align="center" | 50
<td>30</td>
|-
<td>0</td>
| [[Fájl:unit_heavy.png|Nehézlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint)]]
</tr>
| align="center" | 200
<tr>
| align="center" | 150
<td align="left">[[Fájl:unit_knight.png|Lovag. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor]]</td>
| align="center" | 600
<td>20</td><td>20</td><td>40</td>
| align="center" | 6
<td>10</td>
| align="center" | 150
<td>150</td><td>250</td><td>400</td>
| align="center" | 200
<td>150</td>
| align="center" | 80
<td>10</td>
| align="center" | 180
<td>100</td>
| align="center" | 11
</tr>
| align="center" | 50
<tr>
|-
<td align="left">[[Fájl:unit_snob.png|Főnemes. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint)]]</td>
| [[Fájl:unit_ram.png|Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint)]]
<td>40000</td><td>50000</td><td>50000</td>
| align="center" | 300
<td>100</td>
| align="center" | 200
<td>30</td><td>100</td><td>50</td>
| align="center" | 200
<td>100</td>
| align="center" | 5
<td>35</td>
| align="center" | 2
<td>0</td>
| align="center" | 20
</tr>
| align="center" | 50
<tr>
| align="center" | 20
<td align="left">[[Fájl:unit_militia.png|Milícia. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint)]]</td>
| align="center" | 30
<td>0</td><td>0</td><td>0</td>
| align="center" | 0
<td>0</td>
|-
<td>5</td><td>15</td><td>45</td>
| [[Fájl:unit_catapult.png|Katapult. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint)]]
<td>25</td>
| align="center" | 320
<td>0.02</td>
| align="center" | 400
<td>0</td>
| align="center" | 100
</tr>
| align="center" | 8
</table><br />
| align="center" | 100
<table class="vis">
| align="center" | 100
<tr align="left">
| align="center" | 50
<th align="right">Szimbólum</th><th>Jelentés</th>
| align="center" | 100
<th>Magyarázat</th></tr>
| align="center" | 30
<tr>
| align="center" | 0
<td>[[Fájl:att.png]]</td><td> Támadó érték</td>
|-
<td>A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.</td>
| [[Fájl:unit_knight.png|Lovag. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor]]
</tr>
| align="center" | 20
<tr>
| align="center" | 20
<td>[[Fájl:def.png]]</td><td> Védekező érték</td>
| align="center" | 40
<td>A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.</td>
| align="center" | 10
</tr>
| align="center" | 150
<tr>
| align="center" | 250
<td>[[Fájl:def_cav.png]]</td><td> Védelem lovasság ellen</td>
| align="center" | 400
<td>A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.</td>
| align="center" | 150
</tr>
| align="center" | 10
<tr>
| align="center" | 100
<td>[[Fájl:def_archer.png]]<td> Védelem íjászok ellen</td>
|-
<td>A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.</td>
| [[Fájl:unit_snob.png|Főnemes. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint)]]
</tr>
| align="center" | 40000
<tr>
| align="center" | 50000
<td>[[Fájl:speed.png]]<td> Sebesség</td>
| align="center" | 50000
<td>A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.</td>
| align="center" | 100
</tr>
| align="center" | 30
<tr>
| align="center" | 100
<td>[[Fájl:booty.png]]</td><td> Zsákmány</td>
| align="center" | 50
<td>A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása. </td>
| align="center" | 100
</tr>
| align="center" | 35
</table>
| align="center" | 0
<br><br>
|-
| [[Fájl:unit_militia.png|Milícia. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint)]]
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 5
| align="center" | 15
| align="center" | 45
| align="center" | 25
| align="center" | 0.02
| align="center" | 0
|}
 
{|
|- bgcolor="#8D7654"
!Szimbólum
!Jelentés
!Magyarázat
|-
|[[Fájl:att.png]]
| align="center" | Támadó érték
| align="center" |A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
|-
|[[Fájl:def.png]]
| align="center" | Védekező érték
| align="center" |A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
|-
|[[Fájl:def_cav.png]]
| align="center" | Védelem lovasság ellen
| align="center" |A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
|-
|[[Fájl:def_archer.png]]
| align="center" |Védelem íjászok ellen
| align="center" |A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
|-
|[[Fájl:speed.png]]
| align="center" |Sebesség
| align="center" |A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
|-
|[[Fájl:booty.png]]
| align="center" |Zsákmány
| align="center" |A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.
|}
 
[[Kezdőlap|Vissza a kezdőlapra]]
[[Kezdőlap|Vissza a kezdőlapra]]

A lap 2012. szeptember 10., 06:41-kori változata

Egység Fa Agyag Vas Népesség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen Sebesség Zsákmány
Lándzsás. Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll. 50 30 10 1 10 15 45 20 18 25
Kardforgató. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint) 30 30 70 1 25 50 15 40 22 15
Bárdos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint) 60 30 40 1 40 10 5 10 18 10
Íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint) 100 30 60 1 15 50 40 5 18 10
Kém. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint) 50 50 20 2 0 2 1 2 9 0
Könnyűlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint) 125 100 250 4 130 30 40 30 10 80
Lovas íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint) 250 100 150 5 120 40 30 50 10 50
Nehézlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint) 200 150 600 6 150 200 80 180 11 50
Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint) 300 200 200 5 2 20 50 20 30 0
Katapult. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint) 320 400 100 8 100 100 50 100 30 0
Lovag. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor 20 20 40 10 150 250 400 150 10 100
Főnemes. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint) 40000 50000 50000 100 30 100 50 100 35 0
Milícia. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint) 0 0 0 0 5 15 45 25 0.02 0


Szimbólum Jelentés Magyarázat
Att.png Támadó érték A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
Def.png Védekező érték A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
Def cav.png Védelem lovasság ellen A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
Def archer.png Védelem íjászok ellen A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
Speed.png Sebesség A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
Booty.png Zsákmány A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.


Vissza a kezdőlapra