„Játékszabályok” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
82. sor: 82. sor:
<li>A támogató ("pushing") fiókok csak akkor szabálytalanok, ha egy személyhez kötődnek. Minden olyan esetben, amikor a tulajdonos dönt úgy, hogy a játékot abbahagyja és a faluját/falvait átadja más játékosnak (befoglaltatja), nem szabálytalan.
<li>A támogató ("pushing") fiókok csak akkor szabálytalanok, ha egy személyhez kötődnek. Minden olyan esetben, amikor a tulajdonos dönt úgy, hogy a játékot abbahagyja és a faluját/falvait átadja más játékosnak (befoglaltatja), nem szabálytalan.
<li>Azonos eszközről jelszóval be- és átlépkedések több fiókba (főleg rövid időközönként) megosztott internetkapcsolat mellett is szabálytalan. Ha egy helyen 2 ember nem tudja megoldani, hogy két külön eszközt használjon (manapság azért ez elég ritka...), akkor javasoljuk az azonos fiók használatát, mert különben a fiókok kitiltásra kerülhetnek.
<li>Azonos eszközről jelszóval be- és átlépkedések több fiókba (főleg rövid időközönként) megosztott internetkapcsolat mellett is szabálytalan. Ha egy helyen 2 ember nem tudja megoldani, hogy két külön eszközt használjon (manapság azért ez elég ritka...), akkor javasoljuk az azonos fiók használatát, mert különben a fiókok kitiltásra kerülhetnek.
<li>"A helyettesített fiókot úgy kell felügyelni, hogy az csak saját hasznot termeljen, harmadik fél előnyhöz ne jusson a helyettesítés által. Szabályellenes visszaélni a helyettesítéssel. Az a helyettes, aki szándékosan tönkreteszi vagy súlyos kárt okoz a helyettesített fiókban, büntetésre számíthat." Tehát: minden fiók azért játszik, hogy saját maga és a csapata előre jusson. Azok a fiókok, amelyeket arra használnak, hogy a fiók ne jusson előre, de más fiókok egyéni vagy a klán összcéljait szolgálja, az zárolásra kerül. Ha egy fiók helyettesítés alatt van, a faluit nem lehet befoglalni, felosztani, újrakezdve a játékot még több falut befoglaltatni. Amelyik helyettes felügyelete alatt a fiók vagy nem stagnál, vagy nem fejlődik, és láthatóan csökkennek a faluszámok, fogy a nyersi, a seregek máshol vannak miközben a fiókot támadják büntethető, és a helyettesítő fiók is veszélybe kerül.
<li>Ha a "Fiókhelyettesítés" funkciót használja, a fiók tulajdonosa kizárólagos felelősséggel tartozik a felügyelő kiválasztásáért, és feltételezhető, hogy a felügyelő általában az ő beleegyezésével jár el. Ez vonatkozik minden olyan módosításra, amelyet a fiókon hajtanak végre(akár a tulajdonos által is), miközben a fiókhelyettesítés aktív. Az fiókhelyettesítéssel való egyéni vagy ismétlődő visszaélés az összes érintett fiókra nézve büntetést vonhat maga után. A visszaélés eseti alapon történő meghatározása a Support csapat mérlegelési körébe tartozik.
<li>"A helyettesített fiókot úgy kell felügyelni, hogy az csak saját hasznot termeljen, harmadik fél előnyhöz ne jusson a helyettesítés által. Szabályellenes visszaélni a helyettesítéssel. Az a helyettes, aki szándékosan tönkreteszi vagy súlyos kárt okoz a helyettesített fiókban, büntetésre számíthat." Tehát: minden fiók azért játszik, hogy saját maga és a csapata előre jusson. Azok a fiókok, amelyeket arra használnak, hogy a fiók ne jusson előre, de más fiókok vagy más klán összcéljait szolgálja, az zárolásra kerül. Ha egy fiók helyettesítés alatt van a helyettesítő köteles a fiók vagy annak csapatának előnyére a fiókot kezelni.
<li>Helyettesítéssel életben tartani egy fiókot: A játék szabályai szerint helyettesítéssel életben tartani egy fiókot szabálytalan, végleges, a multival megegyező büntetést von maga után. Csak abban az esetben lehet helyettesítéssel életben tartani egy fiókot, ha TUDJUK, hogy a tulajdonos vissza akar térni a játékba.
<li>Helyettesítéssel életben tartani egy fiókot: A játék szabályai szerint helyettesítéssel életben tartani egy fiókot szabálytalan, végleges, a multival megegyező büntetést von maga után. Csak abban az esetben lehet helyettesítéssel életben tartani egy fiókot, ha TUDJUK, hogy a tulajdonos vissza akar térni a játékba.
<ul>
<ul>
<li>1) Értelmezzük együtt egy példán keresztül:
<li>1) Értelmezzük együtt egy példán keresztül:
Van egy játékos, aki játszani akar. Elolvassa a szabályokat, elfogadja, beregel, és 2 órán belül már más viszi a fiókját. A beregelés óta a fiók nem élt saját, független életet, mert a fiók folyamatos helyettesítés alatt áll, napi átlagos 20 percnél többet nem tölt helyettes nélkül (vagy egyáltalán be sem lépik már a fiókba).
Van egy játékos, aki játszani akar. Elolvassa a szabályokat, elfogadja, beregisztrál, és 2 órán belül már más viszi a fiókját. A beregisztrálás óta a fiók nem élt saját, független életet, mert a fiók folyamatos helyettesítés alatt áll, napi átlagos 20 percnél többet nem tölt helyettes nélkül (vagy egyáltalán be sem lép már a fiókba).
Ez életben tartás, hiszen a fiók már rég ment volna a kukába, önálló hosszútávú játékra képtelen, és a tulajnak ez nem is áll szándékában.</li>
Ez életben tartás, hiszen a fiók már rég ment volna a kukába, önálló hosszútávú játékra képtelen, és a tulajnak ez nem is áll szándékában.</li>
<li>2) Nézzünk egy másik példát:
<li>2) Nézzünk egy másik példát:
Van egy játékos, aki játszani akar. Elolvassa a szabályokat, elfogadja, beregel, játszik, majd egy idő után kiderül hogy el kell utaznia munkaügyben, és bizony most két hónapig nem lesz netközelben folyamatosan. Így keres valakit, és helyettesként más viszi a fiókját ezen időszakban. Szól nekünk, felírjuk, mindenki éli az életét tovább, a fiók megmarad a visszatérő tulajdonosnak.
Van egy játékos, aki játszani akar. Elolvassa a szabályokat, elfogadja, beregisztrál, játszik, majd egy idő után kiderül hogy el kell utaznia munkaügyben, és bizony most két hónapig nem lesz internet közelben folyamatosan. Így keres valakit, és helyettesként más viszi a fiókját ezen időszakban. Szól nekünk, felírjuk, mindenki éli az életét tovább, a fiók megmarad a visszatérő tulajdonosnak.
A beregelés után a fiók saját, független életet élt, majd pedig a fiók időszakosan más felügyeletére lett bízva - ez szabályos eset.</li>
A beregisztrálás után a fiók saját, független életet élt, majd pedig a fiók időszakosan más felügyeletére lett bízva - ez szabályos eset.</li>
<ul>
<ul>
</ol>
</ol>

A lap 2023. október 26., 00:59-kori változata

Általános Szabályok

  • Játékunk szabályzata: [1]
  • A könnyített világ: [2]
  • Speed szerverek szabályzatai: [3]

Szabályzat magyarázata

Vannak globális szabályzatok, és vannak helyi szabályok, amelyek csak erre a platformra vonatkoznak.

A Globális szabályok mindenhol azonosak, a Lokális szabályok (nálunk pl.: Speed szabályok) egyedi elbírálás alá esnek a központ munkatársai által, és azok csak az adott játékban (pl.: itt csak a magyar Klánháborún) kerülnek bevezetésre. A Büntetési szabályzat NEM azonos minden országban, és nem nyilvános a büntetési rend, adatvédelmi irányelveknek megfelelően.

§1) Általános információ

  1. Kérjük kedves játékosainkat, hogy olvassák el a következő szabályokat alaposan, és tartsák be ezeket.
  2. Kérjük, senki se felejtse el, hogy ezek a szabályok a játék minden részére és felületére vonatkoznak.
  3. A szabályok megváltoztatásának jogát az InnoGames fenntartja. A változást minden esetben bejelentjük a fórumon, és a Klánháború kezdőoldalán.
  4. Kérjük vegyétek figyelembe, hogy a speciális, átmeneti világokra további szabályok vonatkozhatnak. Ezekre a fórumon és a világok leírásában felhívjuk a figyelmet.
  5. Az InnoGames nem vállal felelősséget a játékban és a hozzá tartozó felületeken a felhasználók által végrehajtott műveletekért vagy megjegyzésekért. A felhasználói tartalom előzetes figyelmeztetés nélkül törölhető ha szabálytalannak ítéljük meg.
  6. Ha a szabályokkal és rendelkezésekkel kapcsolatban kérdés merül fel, kérjük minden játékosunkat, hogy cselekedetük előtt lépjenek kapcsolatba a support csapattal[4].
  7. Ezek a szabályok nem fednek le minden, előfordulható eseményt. A support csapat számára megengedett, hogy eljárjon olyan ügyekben, amelyek nincsenek lefedve.
  8. Kérünk mindenkit, hogy vegye figyelembe, hogy a szabályokon kívül az ÁSzF[5] is meghatározza a játék működési és felhasználási elveit.
  9. A Support csapat vagy a Community Management, vagy az InnoGames alkalmazottjai soha nem fogják a jelszót elkérni.

§2) Magatartási kódex

  1. Minden játékostársaddal bánj tisztelettudóan. A játékosokkal való kommunikációnak barátságosnak és elfogadhatónak kell lennie
  2. A support csapat megbüntetheti vagy kizárhatja a játékból vagy a kapcsolódó szolgáltatásokból azokat, akik ezeket a szabályokat megsértik; a kizárás az eset súlyosságától függően előzetes figyelmeztetés nélkül is megtörténik. A kizárás ellen csak a support rendszerben lehet fellebbezni.
  3. A support rendszeren belül történt súlyos, vagy sorozatos szabályszegés esetén a support csapat kizárhatja a játékost a support rendszerből.
  4. A játékos kötelessége, hogy a support csapat instrukciói alapján járjon el. A verzió Community Managere a legfelsőbb szintű eljáró, döntése végleges.
  5. Minden, amit a játékos leír a játékban vagy a kapcsolt felületeken, jelenthető, és bizonyítékként felhasználható. Amennyiben a játékos bizonytalan egy ügyben, a support csapathoz lehet fordulni tanácsért.
  6. Nem szabályos, ha egy játékos másnak adja ki magát, legyen az játékos vagy a support csapat tagja, vagy akár az InnoGames alkalmazottja.
  7. Tilos a support csapat tagjaival, vagy az InnoGames alkalmazottaival megismerkedni annak érdekében, hogy egy döntést befolyásoljon a játékos.
  8. Nem szabályos, ha a játékos a support csapattal folytatott kommunikációját a support engedélye nélkül nyilvánosságra hozza, legyen szó más játékos(ok)ról, vagy harmadik félről.
  9. Minden játékos kötelezettsége, hogy a tudomására jutott hibákról azonnal értesítse a support csapatot. Ennek elmulasztása, különösen akkor, ha a hiba kihasználásával előnyhöz jutott, büntethető.
  10. Minden, más játékos szabálytalanságából fakadó előnyszerzés a játékos szabályszegésének minősül, és büntetést von maga után. Ha a játékos úgy gondolja, hogy ez megtörtént, azonnal kapcsolatba kell lépnie a support csapattal.
  11. Szigorúan tilos olyan műveleteket vagy információkat kérni, amelyek közvetve vagy közvetlenül kapcsolódnak a fiók tulajdonjogához; tilos zsarolni, trükközni vagy fenyegetni a játékosokat ilyen céllal; továbbá szigorúan tilos egy játékost bármilyen módon szabálysértésre rávenni.
  12. Szigorúan tilos tárolni, megosztani, közzétenni, vagy meghirdetni bármilyen információt, ami a játék, és a játék különböző csatolt platformjaival kapcsolatban áll.
  13. Szigorúan tilos külső vagy játékfelületen olyan eszközt használni, amely elősegíti a szabályok, blokkok, technikai korlátozások megkerülését.


§3) Kommunikáció és Nyelv

  1. A játék és a csatolt felületeken szigorúan tilos olyan kifejezések, terminológiák, média platformok vagy linkek használata, amelyek tartalma politikai, extrém politikai, pornografikus, erőszakos, szexuálisan túlfűtött, szexista, sértő, visszaélésekre motivál, bármilyen formában kirekesztő, fenyegető, vagy más módon illegális. Ez magában foglalja a cenzorált, vagy más módon módosított verziókat.
  2. Tilos felismerhető márkák, védjegyek és/vagy védett nevek, kifejezések használata a játékon belül; legyen az a fiók része, profil, falunév vagy klánhoz kapcsolt tartalom.
  3. A játék és kapcsolt felületeit tilos direkt vagy indirekt reklámcélra használni, ahol weboldalak, projektek, márkák, vagy ehhez hasonlókat reklámoznak. Ahhoz hogy ezt egy játékos megtegye, előzetesen engedélyt kell kérnie a support csapattól.
  4. A játékosok egymás közötti és a supporttal történő kommunikációjának nyelve: magyar és angol. A support megtagadhatja a segítségadást akkor, ha a kérés nem érthető (pl.: automata fordítóval készült).
  5. A játékos és klán profilok nyelve: magyar és angol. Rövid, és általános műveltség körébe tartozó rövid, más nyelvű kifejezések megengedettek, ha a korrekt fordítás ezen a nyelven: magyar is megjelenítésre kerül.
  6. Ez úton is megkérjük játékosainkat, hogy ne osszanak meg magukról vagy más játékosokról információkat másokkal, mert azok felhasználhatók ellenük akár a játékban, akár a magánéletben.

Magyarázat

  1. A szabálytalan tartalom akkor is szabálytalan, ha szó egy része más karakterrel (pl.: *, @) lett felcserélve.
  2. Az olyan magyarázkodások, mint pl.: ez nem is kirekesztő kifejezés, hanem népi cserépedény, nem fog célt érni.

§4) Fiókok

  1. Minden játékosnak csak egy fiókja lehet minden világon. Lehetséges, hogy egy játékos egy fiókkal több világon is játsszon, vagy egy embernek több fiókja legyen, mindaddig, amíg azok külön világokon vannak jelen.
  2. Ha egy játékos úgy dönt bármilyen indok miatt, hogy egy másik fiókkal folytatja azonos világon a játékot, meg kell bizonyosodnia arról, hogy a régi fiókot törlésre állította, és minimum 24 óra eltelt a régi fiókba való utolsó belépés és az új fiókkal való belépés között. Nem szabályos a másodfiók létrehozása után törlésre állítani a régebbi fiókot.
  3. A játékosfiókok átlagos törlése inaktivitás esetén 14 nap.
  4. Tilos azért létrehozni egy vagy több fiókot, hogy azokat egy másik fiók fő előnyszerzésére használják ("pushing").
  5. Tilos egy másik játékos fiókjába belépni, vagy azt megkísérelni. Még a próbálkozás is büntetést von maga után.
  6. Egy játékos sem adhatja ki a jelszavát, belépési adatait másnak. A support nem ad segítséget a fiók számára ilyen esetben.
  7. Ha a játékos nem tud belépni a fiókjába, vagy úgy gondolja, hogy a fiókját feltörték, kérjük, lépjen kapcsolatba a support csapattal 7 napon belül a fiók tulajdonjogának ügyében. Ez után a határidő után nem valószínű, hogy biztosítani tudjuk a fiók újbóli elérését.
  8. Egy másik fiók irányítása csak a "Fiókhelyettesítés" funkcióval lehetséges a játékon belül. Fiókhelyettesítés esetén minden játékos felelős a helyettes kiválasztásáért, mert minden helyettes a tulajdonos nevében jár el. Ez azokra az esetekre is vonatkozik, amikor a helyettesítés során a helyettes bármilyen változtatást eszközöl a fiókban. Bármilyen kár, amit a helyettes okozott, nem téríthető meg. Ha a helyettesítő a helyettesítés alatt szabályt szegett, a helyettesített fiók ugyanúgy büntetést kap.
  9. Azok a játékosok, akik azonos belépési pontot használnak (pl.: háztartás, iskola, munkahely), be kell állítsák a "Megosztott internet kapcsolat"-ot a fiókokon belül.
  10. Tilos ideiglenes/eldobható ("trash") email címek használata a regisztráció során. Ezek használata kizárást von maga után a játékból.
  11. Minden játékos felelős a fiók és a megadott adatok érvényességéért, és annak biztonságáért.
  12. Szigorúan szabálytalan elfedni a belépési pontot, annak eredetét, vagy azokat az információkat, amelyek a játékosokhoz, vagy a fiókjához köthetők. A játékos adatvédelme ebben az esetben nem mentség a szabály megsértésekor.

Magyarázat

A fiókok közötti mozgásra leírást bővebben itt találtok: [6]

  1. A támogató ("pushing") fiókok csak akkor szabálytalanok, ha egy személyhez kötődnek. Minden olyan esetben, amikor a tulajdonos dönt úgy, hogy a játékot abbahagyja és a faluját/falvait átadja más játékosnak (befoglaltatja), nem szabálytalan.
  2. Azonos eszközről jelszóval be- és átlépkedések több fiókba (főleg rövid időközönként) megosztott internetkapcsolat mellett is szabálytalan. Ha egy helyen 2 ember nem tudja megoldani, hogy két külön eszközt használjon (manapság azért ez elég ritka...), akkor javasoljuk az azonos fiók használatát, mert különben a fiókok kitiltásra kerülhetnek.
  3. Ha a "Fiókhelyettesítés" funkciót használja, a fiók tulajdonosa kizárólagos felelősséggel tartozik a felügyelő kiválasztásáért, és feltételezhető, hogy a felügyelő általában az ő beleegyezésével jár el. Ez vonatkozik minden olyan módosításra, amelyet a fiókon hajtanak végre(akár a tulajdonos által is), miközben a fiókhelyettesítés aktív. Az fiókhelyettesítéssel való egyéni vagy ismétlődő visszaélés az összes érintett fiókra nézve büntetést vonhat maga után. A visszaélés eseti alapon történő meghatározása a Support csapat mérlegelési körébe tartozik.
  4. "A helyettesített fiókot úgy kell felügyelni, hogy az csak saját hasznot termeljen, harmadik fél előnyhöz ne jusson a helyettesítés által. Szabályellenes visszaélni a helyettesítéssel. Az a helyettes, aki szándékosan tönkreteszi vagy súlyos kárt okoz a helyettesített fiókban, büntetésre számíthat." Tehát: minden fiók azért játszik, hogy saját maga és a csapata előre jusson. Azok a fiókok, amelyeket arra használnak, hogy a fiók ne jusson előre, de más fiókok vagy más klán összcéljait szolgálja, az zárolásra kerül. Ha egy fiók helyettesítés alatt van a helyettesítő köteles a fiók vagy annak csapatának előnyére a fiókot kezelni.
  5. Helyettesítéssel életben tartani egy fiókot: A játék szabályai szerint helyettesítéssel életben tartani egy fiókot szabálytalan, végleges, a multival megegyező büntetést von maga után. Csak abban az esetben lehet helyettesítéssel életben tartani egy fiókot, ha TUDJUK, hogy a tulajdonos vissza akar térni a játékba.
    • 1) Értelmezzük együtt egy példán keresztül: Van egy játékos, aki játszani akar. Elolvassa a szabályokat, elfogadja, beregisztrál, és 2 órán belül már más viszi a fiókját. A beregisztrálás óta a fiók nem élt saját, független életet, mert a fiók folyamatos helyettesítés alatt áll, napi átlagos 20 percnél többet nem tölt helyettes nélkül (vagy egyáltalán be sem lép már a fiókba). Ez életben tartás, hiszen a fiók már rég ment volna a kukába, önálló hosszútávú játékra képtelen, és a tulajnak ez nem is áll szándékában.
    • 2) Nézzünk egy másik példát: Van egy játékos, aki játszani akar. Elolvassa a szabályokat, elfogadja, beregisztrál, játszik, majd egy idő után kiderül hogy el kell utaznia munkaügyben, és bizony most két hónapig nem lesz internet közelben folyamatosan. Így keres valakit, és helyettesként más viszi a fiókját ezen időszakban. Szól nekünk, felírjuk, mindenki éli az életét tovább, a fiók megmarad a visszatérő tulajdonosnak. A beregisztrálás után a fiók saját, független életet élt, majd pedig a fiók időszakosan más felügyeletére lett bízva - ez szabályos eset.