„Világ 33” változatai közötti eltérés
(Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | Általános beállítások |- | Végjáték |align=center width="50%"|Területi arány |- | Zászlók |align=center width="50%"…”) |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
7. sor: | 7. sor: | ||
|- | |- | ||
| Zászlók | | Zászlók | ||
|align=center width="50%"| | |align=center width="50%"|Aktív | ||
|- | |- | ||
| Játék sebessége | | Játék sebessége | ||
16. sor: | 16. sor: | ||
|- | |- | ||
| Morál | | Morál | ||
|align=center |Aktív ( | |align=center |Aktív (pont+idő) | ||
|- | |- | ||
| Épület bontása | | Épület bontása | ||
31. sor: | 31. sor: | ||
|- | |- | ||
| Időkeret a kereskedés visszavonására | | Időkeret a kereskedés visszavonására | ||
|align=center | | |align=center |10 Perc | ||
|- | |- | ||
| Időkeret a támadások visszavonására | | Időkeret a támadások visszavonására | ||
|align=center | | |align=center |10 Perc | ||
|- | |- | ||
| Milliszekundum | | Milliszekundum | ||
40. sor: | 40. sor: | ||
|- | |- | ||
| Éjszakai bónusz | | Éjszakai bónusz | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív 22:00 és 8:00 óra között | ||
|- | |- | ||
| Alvás Üzemmód | | Alvás Üzemmód | ||
46. sor: | 46. sor: | ||
|- | |- | ||
| Kezdő dátum | | Kezdő dátum | ||
|align=center | | |align=center |2015-10-29 | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
66. sor: | 66. sor: | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | | Prémium Tőzsde | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
94. sor: | 94. sor: | ||
|- | |- | ||
| Kezdők védelme | | Kezdők védelme | ||
|align=center | | |align=center |57 nap | ||
|- | |- | ||
| Támadó : védekező arány maximális értéke | | Támadó : védekező arány maximális értéke | ||
|align=center |20 : 1 az első | |align=center |20 : 1 az első 60 napra | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
103. sor: | 103. sor: | ||
|- | |- | ||
| Lovag | | Lovag | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| Íjászok | | Íjászok | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer | | rowspan="2"|Fejlesztési rendszer | ||
|align=center | | |align=center |3 szintes rendszer | ||
|- | |- | ||
| align=center |Az | | align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3). | ||
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: '''védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.''' | |||
|- | |- | ||
| rowspan="2"|Kémrendszer | | rowspan="2"|Kémrendszer | ||
|align=center |A kém | |align=center |A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet | ||
|- | |- | ||
| align=center | | | align=center |A kémekre hat a fejlesztés. | ||
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni: | |||
0: Falun belüli egységek | |||
1: Falun belüli egységek, nyersanyagok | |||
2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi | |||
3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek | |||
Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek? | |||
A nyersanyagok kikémleléséhez legalább a küldött kémek 50%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. | |||
Az épületszintek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 70%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. | |||
A külső egységek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 90%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. | |||
|- | |- | ||
| rowspan="2"|Támogatási rendszer | | rowspan="2"|Támogatási rendszer | ||
130. sor: | 147. sor: | ||
|- | |- | ||
| Áltámadás | | Áltámadás | ||
|align=center | | |align=center |A falupontok 1%-a | ||
|- | |- | ||
| Önállóan fejlődő barbár falvak | | Önállóan fejlődő barbár falvak | ||
136. sor: | 153. sor: | ||
|- | |- | ||
| Barbár falvak visszabontása | | Barbár falvak visszabontása | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
142. sor: | 159. sor: | ||
|- | |- | ||
| Milícia | | Milícia | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |||
| Milícia összehívására max. faluszám | |||
|align=center |4 | |||
|- | |||
| Milícia max. egységszám szintenként | |||
|align=center |30 | |||
|- | |||
| Milícia összehívásának max. időtartama | |||
|align=center |6 | |||
|- | |||
| Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt | |||
|align=center |50% | |||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
181. sor: | 210. sor: | ||
|- | |- | ||
| Taglétszámkorlát | | Taglétszámkorlát | ||
|align=center | | |align=center |50 | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" |
A lap 2015. október 29., 16:21-kori változata
Általános beállítások | |
---|---|
Végjáték | Területi arány |
Zászlók | Aktív |
Játék sebessége | 1 |
Egységek sebessége | 1 |
Morál | Aktív (pont+idő) |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Küldetés alapú oktatási rendszer |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 10 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 10 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 22:00 és 8:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2015-10-29 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Prémium Tőzsde | Aktív |
Építési idő csökkentése | Aktív |
Azonnali befejezés | Aktív |
Építkezés árának csökkentése | Aktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Aktív |
Piaci Bónusz | Aktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Aktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 57 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 20 : 1 az első 60 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Inaktív |
Íjászok | Inaktív |
Fejlesztési rendszer | 3 szintes rendszer |
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak. | |
Kémrendszer | A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet |
A kémekre hat a fejlesztés.
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni: 0: Falun belüli egységek 1: Falun belüli egységek, nyersanyagok 2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi 3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek? A nyersanyagok kikémleléséhez legalább a küldött kémek 50%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. Az épületszintek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 70%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. A külső egységek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 90%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. | |
Támogatási rendszer | Nyitott rendszer |
Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | A falupontok 1%-a |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (4000 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Aktív |
Milícia | |
Milícia | Aktív |
Milícia összehívására max. faluszám | 4 |
Milícia max. egységszám szintenként | 30 |
Milícia összehívásának max. időtartama | 6 |
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt | 50% |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérme rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Inaktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 1% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Klántárs támadható | Igen |
Külső támogatás | Van |
Klán zárul | Nem |
Taglétszámkorlát | 50 |
Terület | |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 30 |
2 | 35 |
3 | 41 |
4 | 47 |
5 | 55 |
6 | 64 |
7 | 74 |
8 | 86 |
9 | 100 |
10 | 117 |
11 | 136 |
12 | 158 |
13 | 184 |
14 | 214 |
15 | 249 |
16 | 289 |
17 | 339 |
18 | 391 |
19 | 455 |
20 | 530 |
21 | 616 |
22 | 717 |
23 | 833 |
24 | 969 |
25 | 1127 |
26 | 1311 |
27 | 1525 |
28 | 1774 |
29 | 2063 |
30 | 2400 |