„Egységek” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „ <table class="vis" width="100%"> <tr align="right"><th align="left">Egység</th><th>Fa</th><th>Agyag</th><th>[[Fájl:lehm.png|Va…”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
10. sor: 10. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_spear.png|Lándzsás]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_spear.png|Lándzsás. Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll.]]</td>
<td>50</td><td>30</td><td>10</td>
<td>50</td><td>30</td><td>10</td>
<td>1</td>
<td>1</td>
19. sor: 19. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_sword.png|Kardforgató]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_sword.png|Kardforgató. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint)]]</td>
<td>30</td><td>30</td><td>70</td>
<td>30</td><td>30</td><td>70</td>
<td>1</td>
<td>1</td>
28. sor: 28. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_axe.png|Bárdos]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_axe.png|Bárdos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint)]]</td>
<td>60</td><td>30</td><td>40</td>
<td>60</td><td>30</td><td>40</td>
<td>1</td>
<td>1</td>
37. sor: 37. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_archer.png|Íjász]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_archer.png|Íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint)]]</td>
<td>100</td><td>30</td><td>60</td>
<td>100</td><td>30</td><td>60</td>
<td>1</td>
<td>1</td>
46. sor: 46. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_spy.png|Kém]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_spy.png|Kém. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint)]]</td>
<td>50</td><td>50</td><td>20</td>
<td>50</td><td>50</td><td>20</td>
<td>2</td>
<td>2</td>
55. sor: 55. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_light.png|Könnyűlovas]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_light.png|Könnyűlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint)]]</td>
<td>125</td><td>100</td><td>250</td>
<td>125</td><td>100</td><td>250</td>
<td>4</td>
<td>4</td>
64. sor: 64. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_marcher.png|Lovas íjász]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_marcher.png|Lovas íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint)]]</td>
<td>250</td><td>100</td><td>150</td>
<td>250</td><td>100</td><td>150</td>
<td>5</td>
<td>5</td>
73. sor: 73. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_heavy.png|Nehézlovas]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_heavy.png|Nehézlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint)]]</td>
<td>200</td><td>150</td><td>600</td>
<td>200</td><td>150</td><td>600</td>
<td>6</td>
<td>6</td>
82. sor: 82. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_ram.png|Kos]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_ram.png|Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint)]]</td>
<td>300</td><td>200</td><td>200</td>
<td>300</td><td>200</td><td>200</td>
<td>5</td>
<td>5</td>
91. sor: 91. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_catapult.png|Katapult]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_catapult.png|Katapult. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint)]]</td>
<td>320</td><td>400</td><td>100</td>
<td>320</td><td>400</td><td>100</td>
<td>8</td>
<td>8</td>
100. sor: 100. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_knight.png|Lovag]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_knight.png|Lovag. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor]]</td>
<td>20</td><td>20</td><td>40</td>
<td>20</td><td>20</td><td>40</td>
<td>10</td>
<td>10</td>
109. sor: 109. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_snob.png|Nemes]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_snob.png|Főnemes. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint)]]</td>
<td>40000</td><td>50000</td><td>50000</td>
<td>40000</td><td>50000</td><td>50000</td>
<td>100</td>
<td>100</td>
118. sor: 118. sor:
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td align="left">[[Fájl:unit_militia.png|Milícia]]</td>
<td align="left">[[Fájl:unit_militia.png|Milícia. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint)]]</td>
<td>0</td><td>0</td><td>0</td>
<td>0</td><td>0</td><td>0</td>
<td>0</td>
<td>0</td>

A lap 2011. február 9., 08:35-kori változata

EgységFaAgyagVasNépesség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen Sebesség Zsákmány
Lándzsás. Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll. 503010 1 101545 20 18 25
Kardforgató. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint) 303070 1 255015 40 22 15
Bárdos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint) 603040 1 40105 10 18 10
Íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint) 1003060 1 155040 5 18 10
Kém. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint) 505020 2 021 2 9 0
Könnyűlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint) 125100250 4 1303040 30 10 80
Lovas íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint) 250100150 5 1204030 50 10 50
Nehézlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint) 200150600 6 15020080 180 11 50
Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint) 300200200 5 22050 20 30 0
Katapult. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint) 320400100 8 10010050 100 30 0
Lovag. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor 202040 10 150250400 150 10 100
Főnemes. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint) 400005000050000 100 3010050 100 35 0
Milícia. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint) 000 0 51545 25 0.02 0


SzimbólumJelentés Magyarázat
Att.png Támadó érték A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
Def.png Védekező érték A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
Def cav.png Védelem lovasság ellen A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
Def archer.png Védelem íjászok ellen A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
Speed.png Sebesség A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
Booty.png Zsákmány A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.