„Világ 13” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
120. sor: 120. sor:
<tr>
<tr>
  <td align=left>Hűség növekedése óránként</td>
  <td align=left>Hűség növekedése óránként</td>
  <td align=center>1</td>
  <td align=center>1.2</td>
  </tr>
  </tr>
<tr>
<tr>

A lap 2012. február 20., 04:03-kori változata

Beállítások
Játék sebessége 1,2
Egység sebessége 0,8
Épület bontás Aktív
Morál aktív (pont + időalapú)
Tanyaszabály Inaktív
Alap védelem 20
Milliszekundum Aktív
Áltámadás határa Aktív
Fejlesztési rendszer 3 szintes fejlesztés
Templom Inaktív
Jutalmak Aktív
Önálló fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak Aktív
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Éjszakai bónusz Aktív, 00:00-08:00
Kezdők védelme 5 Nap
Támadó: védekező arány maximális értéke 20:1 az első 30 napra
Alvás Üzemmód Inaktív
Egységek
Íjászok Aktív
Kémrendszer A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagokat tud kikémlelni és idegen egységek után kémkedhet
Lovag Aktív, találhat tárgyat. A tárgyak fejlesztése befejeződött.
Főnemesek
Főnemesek árának növekedése Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 200 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35
Hűség növekedése óránként 1.2
Konfiguráció
Taglétszámkorlát klánonként 100
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Fiók-helyettesítés Aktív
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatos fiók-helyettesítés esetén
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Égtájválasztás Aktív
Kezdő dátum 2011-07-07
Verzió 7.2
Nyersanyagtermelés óránként
(Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 36
2 42
3 49
4 56
5 66
6 77
7 89
8 103
9 120
10 140
11 163
12 190
13 221
14 257
15 299
16 347
17 404
18 469
19 546
20 636
21 739
22 860
23 1000
24 1163
25 1352
26 1573
27 1830
28 2129
29 2476
30 2880
Fejlesztési rendszer:
3 szintes fejlesztés:
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).

A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.

Információ a kémekről

A kémekre hat a fejlesztés.

A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni:
0-Falun belüli egységek
1-Falun belüli egységek, nyersanyagok
2-Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi
3-Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek


Vissza a kezdőlapra