„Morál” változatai közötti eltérés
Th0r (vitalap | szerkesztései) Nincs szerkesztési összefoglaló |
|||
(4 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
Normális esetben kezdéskor a morál 100%, ez az arány azonban változik akkor, ha egy sokkal alacsonyabb pontszámú játékost támad egy nagyobb pontszámú játékos, ilyenkor a támadó játékos morálja csökken pl. 40 %-ra. | == Általános ismertető == | ||
'''A morál a kezdők védelmét jelenti, amelyet a támadó és a védekező játékos pontjaiból lehet kiszámolni.''' | |||
A morált a támadó játékos pontszáma alapján ellenőrzi a rendszer, és a támadó játékos támadási erejét és hatékonyságát befolyásolja, Normális esetben kezdéskor a morál 100%, ez az arány azonban változik akkor, ha egy sokkal alacsonyabb pontszámú játékost támad egy nagyobb pontszámú játékos, ilyenkor a támadó játékos morálja csökken pl. 40 %-ra. | |||
Ez azt jelenti, hogy a csapatai csak 40%-os erővel harcolnak, míg a védekező csapatok ereje 100% marad. | Ez azt jelenti, hogy a csapatai csak 40%-os erővel harcolnak, míg a védekező csapatok ereje 100% marad. | ||
Fordított esetben azonban, ha kis játékosként támadsz meg egy nagyobb játékost, akkor sem nő a morál 100% fölé, pl. 130%-ra. | Fordított esetben azonban, ha kis játékosként támadsz meg egy nagyobb játékost, akkor sem nő a morál 100% fölé, pl. 130%-ra. | ||
A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod. Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz. | A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod. Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz. | ||
== Kétféle morál számítási mód kerülhet beállításra a játékban: == | |||
'''Pontalapú bónusz kiszámításának módja''' | |||
* 3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.3 | |||
* A kapott eredményt százalékban kell értelmezni és a képletből látszik, hogy a minimum morál ez esetben 30%. | |||
'''Idő és pontalapú bónusz kiszámításának módja''' | |||
* 1. lépés: morál = 3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.25 | |||
* 2. lépés: Ha a morál kisebb mint 50%, akkor csináld meg a harmadik lépést, ha több, akkor megvan a végső eredmény. | |||
* 3. lépés: add hozzá a következő eredményt az első lépéshez kapotthoz [védő által játszott napok száma]/500 | |||
* 4. lépés: Ha az eredmény nagyobb, mint 50%, akkor megvan a végső eredményed, ha nem, akkor 50% lesz a morál. | |||
[[Kezdőlap|Vissza a kezdőlapra]] | [[Kezdőlap|Vissza a kezdőlapra]] |
A lap jelenlegi, 2016. február 18., 09:54-kori változata
Általános ismertető
A morál a kezdők védelmét jelenti, amelyet a támadó és a védekező játékos pontjaiból lehet kiszámolni.
A morált a támadó játékos pontszáma alapján ellenőrzi a rendszer, és a támadó játékos támadási erejét és hatékonyságát befolyásolja, Normális esetben kezdéskor a morál 100%, ez az arány azonban változik akkor, ha egy sokkal alacsonyabb pontszámú játékost támad egy nagyobb pontszámú játékos, ilyenkor a támadó játékos morálja csökken pl. 40 %-ra.
Ez azt jelenti, hogy a csapatai csak 40%-os erővel harcolnak, míg a védekező csapatok ereje 100% marad.
Fordított esetben azonban, ha kis játékosként támadsz meg egy nagyobb játékost, akkor sem nő a morál 100% fölé, pl. 130%-ra.
A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod. Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz.
Kétféle morál számítási mód kerülhet beállításra a játékban:
Pontalapú bónusz kiszámításának módja
- 3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.3
- A kapott eredményt százalékban kell értelmezni és a képletből látszik, hogy a minimum morál ez esetben 30%.
Idő és pontalapú bónusz kiszámításának módja
- 1. lépés: morál = 3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.25
- 2. lépés: Ha a morál kisebb mint 50%, akkor csináld meg a harmadik lépést, ha több, akkor megvan a végső eredmény.
- 3. lépés: add hozzá a következő eredményt az első lépéshez kapotthoz [védő által játszott napok száma]/500
- 4. lépés: Ha az eredmény nagyobb, mint 50%, akkor megvan a végső eredményed, ha nem, akkor 50% lesz a morál.