„Könnyített világok” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
 
(3 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
15. sor: 15. sor:
* A jelenleg elérhető könnyített világra csak egyszer léphetsz át, de azt bármelyik normál világról megteheted.
* A jelenleg elérhető könnyített világra csak egyszer léphetsz át, de azt bármelyik normál világról megteheted.
* A könnyített világon a kezdőfalu nem foglalható el.
* A könnyített világon a kezdőfalu nem foglalható el.
* A könnyített világokon a jövőben a klántárs nem lesz támadható.
* Csak egy falu vihető át (a legmagasabb pontszámú).
* Csak egy falu vihető át (a legmagasabb pontszámú).
* Átlépés után a normál világon maradó falvaid és a fiókod érintetlenek maradnak.
* Átlépés után a normál világon maradó falvaid és a fiókod érintetlenek maradnak.
31. sor: 30. sor:
* A támadási limit azt jelenti, hogy egy játékos a saját összpontszámánál +/- 20%-al nagyobb/kisebb játékost nem tud támadni - így nincs arra lehetőség, hogy egy nagyobb játékos "lerohanjon" egy kisebbet.
* A támadási limit azt jelenti, hogy egy játékos a saját összpontszámánál +/- 20%-al nagyobb/kisebb játékost nem tud támadni - így nincs arra lehetőség, hogy egy nagyobb játékos "lerohanjon" egy kisebbet.
* Amennyiben egy nagy és egy kicsi játékos ugyan azt a barbár falut támadja, akkor a támadások beérnek, még foglalás esetén is, mert a barbár falvak nem számítanak bele a támadási limitbe. Tehát ha két játékos elindul ugyan azért a faluért, az viszi, aki hamarabb beér és foglal, és a kisegítő csapatok is beérkeznek. Ezt követően azonban, mivel a falu birtokba került, már nem fogja tudni támadni a másik játékos.
* Amennyiben egy nagy és egy kicsi játékos ugyan azt a barbár falut támadja, akkor a támadások beérnek, még foglalás esetén is, mert a barbár falvak nem számítanak bele a támadási limitbe. Tehát ha két játékos elindul ugyan azért a faluért, az viszi, aki hamarabb beér és foglal, és a kisegítő csapatok is beérkeznek. Ezt követően azonban, mivel a falu birtokba került, már nem fogja tudni támadni a másik játékos.


== '''Végjáték ismertető''' ==
== '''Végjáték ismertető''' ==
37. sor: 35. sor:
A könnyített világok indításakor a fő cél a gyakorlás, és nem a végtelenített szerver-működés.
A könnyített világok indításakor a fő cél a gyakorlás, és nem a végtelenített szerver-működés.
Ezért úgy határoztunk, hogy a könnyített világok mindegyikén azonos végjáték kerül bevezetésre.
Ezért úgy határoztunk, hogy a könnyített világok mindegyikén azonos végjáték kerül bevezetésre.
A végjáték minden esetben DOMINANCIA típusú.
A végjáték minden esetben DOMINANCIA típusú. Illetve, ha egy könnyített világ győzelemre kerül, akkor arról nem lehetséges új könnyítettre átlépni, hanem a világ lezárásra kerül az újabb könnyített világ megnyitása előtt.


Részletek:
Részletek:


* Megnyitás utáni 6. hónapban: megszűnik az új játékosok belépési lehetősége a világra.
* Megnyitás utáni 6. hónapban: megszűnik az új játékosok belépési lehetősége a világra.
* Megnyitás utáni 13. hónapban: a támadhatóságot emeljük 130%-ra, és a factort csökkentjük 0.9-re
* Megnyitás utáni 13. hónapban: a támadhatóságot emeljük 140%-ra, és a factort csökkentjük 0.9-re
* Megnyitás utáni 14. hónapban: a támadhatóságot emeljük 140%-re, és a factort csökkentjük 0.8-ra
* Megnyitás utáni 14. hónapban: a támadhatóságot emeljük 170%-ra, és a factort csökkentjük 0.8-ra
* Megnyitás utáni 15. hónapban: a támadhatóságot emeljük 150%-re, és a factort csökkentjük 0.7-re
* Megnyitás utáni 15. hónapban: a támadhatóságot emeljük 200%-ra, és a factort csökkentjük 0.7-re
* Megnyitás utáni 16. hónapban: a támadhatóságot emeljük 170%-ra, és a factort csökkentjük 0.6-ra
* Megnyitás utáni 16. hónapban: a támadhatóságot emeljük 250%-ra, és a factort csökkentjük 0.6-ra
* Megnyitás utáni 17. hónapban: a támadhatóságot emeljük 180%-ra, és a factort csökkentjük 0.5-re
* Megnyitás utáni 17. hónapban: a támadhatóságot emeljük 300%-ra, és a factort csökkentjük 0.5-re
* Megnyitás utáni 18. hónapban: a támadhatóságot emeljük 200%-ra, és a factort csökkentjük 0.4-re
* Megnyitás utáni 18. hónapban: a támadhatóságot emeljük 400%-ra, és a factort csökkentjük 0.4-re
* Megnyitás utáni 19. hónapban:  
* Megnyitás utáni 19. hónapban:  
** A morált kivesszük
** Az újrakezdés többé nem lehetséges a világon
** Támadási blokkot töröljük
** Támadási blokkot töröljük
** A kezdőfalu befoglalását engedélyezzük
** A kezdőfalu befoglalását engedélyezzük
** Át lehet lépni a legújabb Könnyített világra
** Az újrakezdés többé nem lehetséges a világon
** Dominancia alapú végjáték kerül bevezetésre, minden hirdetményben megadott elérendő területi aránnyal (ez világonként eltérhet)
** A világon újrakezdés nem lehetséges
** Az érmék gyártási költségét (a faktort) 0.2-re csökkentjük
** Dominancia alapú végjáték kerül bevezetésre, minden hirdetményben megadott elérendő területi aránnyal (ez világonként eltérhet).

A lap jelenlegi, 2023. augusztus 17., 18:38-kori változata

Általános ismertető

A Klánháború egyike a legnehezebb játékoknak, ha nem a legnehezebb. Gyakran előfordul, hogy új játékosaink csatlakoznak, felépítik birodalmukat, amit aztán a tapasztaltabb, erősebb játékosok egy pillanat alatt elvesznek tőlük. Ezért a játékot egy új lehetőséggel bővítettük, ez pedig a Könnyített Világ.

  • A Könnyített Világ azok számára elérhető, akik szeretnének a normál versenyvilágokra felkészülni, gyakorolni. Minden világról egyszer (és csak egyszer) át lehet lépni a könnyített világra - ahol gyakorlatilag az átlépő világról "leklónozzuk" a faluját.
  • Így fontos, hogy jó kezdőfalut (és világot) válassz, mert egy könnyített világra csak egyszer tudsz átlépni, egyszerre csak egy világról.
  • Amennyiben törlöd a falvad a könnyített világon, akkor lehetőséged nyílik újra átlépni, de csak egy másik világról, nem arról, amiről már egyszer átléptél.
  • Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy mindig csak a legutolsó könnyített világ nyitott, így ha egy korábbi világról törlöd magad, akkor nem tudsz oda még egyszer visszalépni.
  • Az átlépéshez egy külön felület nyújt segítséget, ahol meghatározhatod, hogy mit vinnél át, illetve a rendszer automatikusan jelzi, ha valami nem átvihető (beállításokkal ütközik), vagy épp megerősítést kér (pl: aktivált prémium felületek).
  • Vigyázzatok! A megerősített, végleges átlépést a rendszer nem tudja "visszacsinálni", tehát gondoljátok meg, mit szeretnétek átvinni a könnyített világra!
  • Nem befolyásolja a "normál" szerverek indítási idejét. Csak olyan szerverről tudsz átlépni, amely már legalább 14 napos.
  • Lehetőséget ad arra, hogy a játékos megismerkedjen a játék rejtelmeivel.
  • Speed és Classic szerverről nem lehet átkerülni.
  • Van végjáték és győztes.
  • A jelenleg elérhető könnyített világra csak egyszer léphetsz át, de azt bármelyik normál világról megteheted.
  • A könnyített világon a kezdőfalu nem foglalható el.
  • Csak egy falu vihető át (a legmagasabb pontszámú).
  • Átlépés után a normál világon maradó falvaid és a fiókod érintetlenek maradnak.
  • A prémium funkciók átvihetők a könnyített világra. Azonban ha így teszel, azon a világon, ahonnan átviszed őket, deaktiválódnak.
  • Dönthetsz úgy, hogy a leltár tartalmát átviszed a könnyített világra. Elképzelhető, hogy néhány tárgy nem vihető át. Az átlépés után kapsz egy jelentést, amely tájékoztat arról, hogy mely tárgyak nem voltak átvihetők.
  • A Prémium felületek és a leltár tartalmának átvitele a játékos döntése, amely NEM visszafordítható folyamat!

Támadási limit

A rendszer a játékosok pontszámát ellenőrzi a támadás indításakor, és nem a különálló falvakét.

  • Támadási arány 1.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a.
  • Támadási arány 2.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a.
  • A támadási limit azt jelenti, hogy egy játékos a saját összpontszámánál +/- 20%-al nagyobb/kisebb játékost nem tud támadni - így nincs arra lehetőség, hogy egy nagyobb játékos "lerohanjon" egy kisebbet.
  • Amennyiben egy nagy és egy kicsi játékos ugyan azt a barbár falut támadja, akkor a támadások beérnek, még foglalás esetén is, mert a barbár falvak nem számítanak bele a támadási limitbe. Tehát ha két játékos elindul ugyan azért a faluért, az viszi, aki hamarabb beér és foglal, és a kisegítő csapatok is beérkeznek. Ezt követően azonban, mivel a falu birtokba került, már nem fogja tudni támadni a másik játékos.

Végjáték ismertető

A könnyített világok indításakor a fő cél a gyakorlás, és nem a végtelenített szerver-működés. Ezért úgy határoztunk, hogy a könnyített világok mindegyikén azonos végjáték kerül bevezetésre. A végjáték minden esetben DOMINANCIA típusú. Illetve, ha egy könnyített világ győzelemre kerül, akkor arról nem lehetséges új könnyítettre átlépni, hanem a világ lezárásra kerül az újabb könnyített világ megnyitása előtt.

Részletek:

  • Megnyitás utáni 6. hónapban: megszűnik az új játékosok belépési lehetősége a világra.
  • Megnyitás utáni 13. hónapban: a támadhatóságot emeljük 140%-ra, és a factort csökkentjük 0.9-re
  • Megnyitás utáni 14. hónapban: a támadhatóságot emeljük 170%-ra, és a factort csökkentjük 0.8-ra
  • Megnyitás utáni 15. hónapban: a támadhatóságot emeljük 200%-ra, és a factort csökkentjük 0.7-re
  • Megnyitás utáni 16. hónapban: a támadhatóságot emeljük 250%-ra, és a factort csökkentjük 0.6-ra
  • Megnyitás utáni 17. hónapban: a támadhatóságot emeljük 300%-ra, és a factort csökkentjük 0.5-re
  • Megnyitás utáni 18. hónapban: a támadhatóságot emeljük 400%-ra, és a factort csökkentjük 0.4-re
  • Megnyitás utáni 19. hónapban:
    • Támadási blokkot töröljük
    • A kezdőfalu befoglalását engedélyezzük
    • Az újrakezdés többé nem lehetséges a világon
    • A világon újrakezdés nem lehetséges
    • Az érmék gyártási költségét (a faktort) 0.2-re csökkentjük
    • Dominancia alapú végjáték kerül bevezetésre, minden hirdetményben megadott elérendő területi aránnyal (ez világonként eltérhet).