„Könnyített világok” változatai közötti eltérés
Nincs szerkesztési összefoglaló |
|||
(5 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva) | |||
9. sor: | 9. sor: | ||
* Az átlépéshez egy külön felület nyújt segítséget, ahol meghatározhatod, hogy mit vinnél át, illetve a rendszer automatikusan jelzi, ha valami nem átvihető (beállításokkal ütközik), vagy épp megerősítést kér (pl: aktivált prémium felületek). | * Az átlépéshez egy külön felület nyújt segítséget, ahol meghatározhatod, hogy mit vinnél át, illetve a rendszer automatikusan jelzi, ha valami nem átvihető (beállításokkal ütközik), vagy épp megerősítést kér (pl: aktivált prémium felületek). | ||
* Vigyázzatok! A megerősített, végleges átlépést a rendszer nem tudja "visszacsinálni", tehát gondoljátok meg, mit szeretnétek átvinni a könnyített világra! | * Vigyázzatok! A megerősített, végleges átlépést a rendszer nem tudja "visszacsinálni", tehát gondoljátok meg, mit szeretnétek átvinni a könnyített világra! | ||
* Nem befolyásolja a "normál" szerverek indítási idejét. | * Nem befolyásolja a "normál" szerverek indítási idejét. Csak olyan szerverről tudsz átlépni, amely már legalább 14 napos. | ||
* Lehetőséget ad arra, hogy a játékos megismerkedjen a játék rejtelmeivel. | * Lehetőséget ad arra, hogy a játékos megismerkedjen a játék rejtelmeivel. | ||
* Speed és Classic szerverről nem lehet átkerülni. | * Speed és Classic szerverről nem lehet átkerülni. | ||
15. sor: | 15. sor: | ||
* A jelenleg elérhető könnyített világra csak egyszer léphetsz át, de azt bármelyik normál világról megteheted. | * A jelenleg elérhető könnyített világra csak egyszer léphetsz át, de azt bármelyik normál világról megteheted. | ||
* A könnyített világon a kezdőfalu nem foglalható el. | * A könnyített világon a kezdőfalu nem foglalható el. | ||
* Csak egy falu vihető át (a legmagasabb pontszámú). | * Csak egy falu vihető át (a legmagasabb pontszámú). | ||
* Átlépés után a normál világon maradó falvaid és a fiókod érintetlenek maradnak. | * Átlépés után a normál világon maradó falvaid és a fiókod érintetlenek maradnak. | ||
* A prémium funkciók átvihetők a könnyített világra. Azonban ha így teszel, azon a világon, ahonnan átviszed őket, deaktiválódnak. | * A prémium funkciók átvihetők a könnyített világra. Azonban ha így teszel, azon a világon, ahonnan átviszed őket, deaktiválódnak. | ||
* Dönthetsz úgy, hogy a leltár tartalmát átviszed a könnyített világra. Elképzelhető, hogy néhány tárgy nem vihető át. Az átlépés után kapsz egy jelentést, amely tájékoztat arról, hogy mely tárgyak nem voltak átvihetők. | * Dönthetsz úgy, hogy a leltár tartalmát átviszed a könnyített világra. Elképzelhető, hogy néhány tárgy nem vihető át. Az átlépés után kapsz egy jelentést, amely tájékoztat arról, hogy mely tárgyak nem voltak átvihetők. | ||
* A Prémium felületek és a leltár tartalmának átvitele a játékos döntése, amely NEM visszafordítható folyamat! | * A Prémium felületek és a leltár tartalmának átvitele a játékos döntése, amely <b>NEM</b> visszafordítható folyamat! | ||
== '''Támadási limit''' == | == '''Támadási limit''' == | ||
32. sor: | 30. sor: | ||
* A támadási limit azt jelenti, hogy egy játékos a saját összpontszámánál +/- 20%-al nagyobb/kisebb játékost nem tud támadni - így nincs arra lehetőség, hogy egy nagyobb játékos "lerohanjon" egy kisebbet. | * A támadási limit azt jelenti, hogy egy játékos a saját összpontszámánál +/- 20%-al nagyobb/kisebb játékost nem tud támadni - így nincs arra lehetőség, hogy egy nagyobb játékos "lerohanjon" egy kisebbet. | ||
* Amennyiben egy nagy és egy kicsi játékos ugyan azt a barbár falut támadja, akkor a támadások beérnek, még foglalás esetén is, mert a barbár falvak nem számítanak bele a támadási limitbe. Tehát ha két játékos elindul ugyan azért a faluért, az viszi, aki hamarabb beér és foglal, és a kisegítő csapatok is beérkeznek. Ezt követően azonban, mivel a falu birtokba került, már nem fogja tudni támadni a másik játékos. | * Amennyiben egy nagy és egy kicsi játékos ugyan azt a barbár falut támadja, akkor a támadások beérnek, még foglalás esetén is, mert a barbár falvak nem számítanak bele a támadási limitbe. Tehát ha két játékos elindul ugyan azért a faluért, az viszi, aki hamarabb beér és foglal, és a kisegítő csapatok is beérkeznek. Ezt követően azonban, mivel a falu birtokba került, már nem fogja tudni támadni a másik játékos. | ||
== '''Végjáték ismertető''' == | == '''Végjáték ismertető''' == | ||
38. sor: | 35. sor: | ||
A könnyített világok indításakor a fő cél a gyakorlás, és nem a végtelenített szerver-működés. | A könnyített világok indításakor a fő cél a gyakorlás, és nem a végtelenített szerver-működés. | ||
Ezért úgy határoztunk, hogy a könnyített világok mindegyikén azonos végjáték kerül bevezetésre. | Ezért úgy határoztunk, hogy a könnyített világok mindegyikén azonos végjáték kerül bevezetésre. | ||
A végjáték minden esetben DOMINANCIA típusú. | A végjáték minden esetben DOMINANCIA típusú. Illetve, ha egy könnyített világ győzelemre kerül, akkor arról nem lehetséges új könnyítettre átlépni, hanem a világ lezárásra kerül az újabb könnyített világ megnyitása előtt. | ||
Részletek: | Részletek: | ||
* Megnyitás utáni 6. hónapban: megszűnik az új játékosok belépési lehetősége a világra. | * Megnyitás utáni 6. hónapban: megszűnik az új játékosok belépési lehetősége a világra. | ||
* Megnyitás utáni 13. hónapban: a támadhatóságot emeljük | * Megnyitás utáni 13. hónapban: a támadhatóságot emeljük 140%-ra, és a factort csökkentjük 0.9-re | ||
* Megnyitás utáni 14. hónapban: a támadhatóságot emeljük | * Megnyitás utáni 14. hónapban: a támadhatóságot emeljük 170%-ra, és a factort csökkentjük 0.8-ra | ||
* Megnyitás utáni 15. hónapban: a támadhatóságot emeljük | * Megnyitás utáni 15. hónapban: a támadhatóságot emeljük 200%-ra, és a factort csökkentjük 0.7-re | ||
* Megnyitás utáni 16. hónapban: a támadhatóságot emeljük | * Megnyitás utáni 16. hónapban: a támadhatóságot emeljük 250%-ra, és a factort csökkentjük 0.6-ra | ||
* Megnyitás utáni 17. hónapban: a támadhatóságot emeljük | * Megnyitás utáni 17. hónapban: a támadhatóságot emeljük 300%-ra, és a factort csökkentjük 0.5-re | ||
* Megnyitás utáni 18. hónapban: a támadhatóságot emeljük | * Megnyitás utáni 18. hónapban: a támadhatóságot emeljük 400%-ra, és a factort csökkentjük 0.4-re | ||
* Megnyitás utáni 19. hónapban: | * Megnyitás utáni 19. hónapban: | ||
** Támadási blokkot töröljük | ** Támadási blokkot töröljük | ||
** A kezdőfalu befoglalását engedélyezzük | ** A kezdőfalu befoglalását engedélyezzük | ||
** | ** Az újrakezdés többé nem lehetséges a világon | ||
** Dominancia alapú végjáték kerül bevezetésre, minden hirdetményben megadott elérendő területi aránnyal (ez világonként eltérhet) | ** A világon újrakezdés nem lehetséges | ||
** Az érmék gyártási költségét (a faktort) 0.2-re csökkentjük | |||
** Dominancia alapú végjáték kerül bevezetésre, minden hirdetményben megadott elérendő területi aránnyal (ez világonként eltérhet). |
A lap jelenlegi, 2023. augusztus 17., 18:38-kori változata
Általános ismertető
A Klánháború egyike a legnehezebb játékoknak, ha nem a legnehezebb. Gyakran előfordul, hogy új játékosaink csatlakoznak, felépítik birodalmukat, amit aztán a tapasztaltabb, erősebb játékosok egy pillanat alatt elvesznek tőlük. Ezért a játékot egy új lehetőséggel bővítettük, ez pedig a Könnyített Világ.
- A Könnyített Világ azok számára elérhető, akik szeretnének a normál versenyvilágokra felkészülni, gyakorolni. Minden világról egyszer (és csak egyszer) át lehet lépni a könnyített világra - ahol gyakorlatilag az átlépő világról "leklónozzuk" a faluját.
- Így fontos, hogy jó kezdőfalut (és világot) válassz, mert egy könnyített világra csak egyszer tudsz átlépni, egyszerre csak egy világról.
- Amennyiben törlöd a falvad a könnyített világon, akkor lehetőséged nyílik újra átlépni, de csak egy másik világról, nem arról, amiről már egyszer átléptél.
- Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy mindig csak a legutolsó könnyített világ nyitott, így ha egy korábbi világról törlöd magad, akkor nem tudsz oda még egyszer visszalépni.
- Az átlépéshez egy külön felület nyújt segítséget, ahol meghatározhatod, hogy mit vinnél át, illetve a rendszer automatikusan jelzi, ha valami nem átvihető (beállításokkal ütközik), vagy épp megerősítést kér (pl: aktivált prémium felületek).
- Vigyázzatok! A megerősített, végleges átlépést a rendszer nem tudja "visszacsinálni", tehát gondoljátok meg, mit szeretnétek átvinni a könnyített világra!
- Nem befolyásolja a "normál" szerverek indítási idejét. Csak olyan szerverről tudsz átlépni, amely már legalább 14 napos.
- Lehetőséget ad arra, hogy a játékos megismerkedjen a játék rejtelmeivel.
- Speed és Classic szerverről nem lehet átkerülni.
- Van végjáték és győztes.
- A jelenleg elérhető könnyített világra csak egyszer léphetsz át, de azt bármelyik normál világról megteheted.
- A könnyített világon a kezdőfalu nem foglalható el.
- Csak egy falu vihető át (a legmagasabb pontszámú).
- Átlépés után a normál világon maradó falvaid és a fiókod érintetlenek maradnak.
- A prémium funkciók átvihetők a könnyített világra. Azonban ha így teszel, azon a világon, ahonnan átviszed őket, deaktiválódnak.
- Dönthetsz úgy, hogy a leltár tartalmát átviszed a könnyített világra. Elképzelhető, hogy néhány tárgy nem vihető át. Az átlépés után kapsz egy jelentést, amely tájékoztat arról, hogy mely tárgyak nem voltak átvihetők.
- A Prémium felületek és a leltár tartalmának átvitele a játékos döntése, amely NEM visszafordítható folyamat!
Támadási limit
A rendszer a játékosok pontszámát ellenőrzi a támadás indításakor, és nem a különálló falvakét.
- Támadási arány 1.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a.
- Támadási arány 2.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a.
- A támadási limit azt jelenti, hogy egy játékos a saját összpontszámánál +/- 20%-al nagyobb/kisebb játékost nem tud támadni - így nincs arra lehetőség, hogy egy nagyobb játékos "lerohanjon" egy kisebbet.
- Amennyiben egy nagy és egy kicsi játékos ugyan azt a barbár falut támadja, akkor a támadások beérnek, még foglalás esetén is, mert a barbár falvak nem számítanak bele a támadási limitbe. Tehát ha két játékos elindul ugyan azért a faluért, az viszi, aki hamarabb beér és foglal, és a kisegítő csapatok is beérkeznek. Ezt követően azonban, mivel a falu birtokba került, már nem fogja tudni támadni a másik játékos.
Végjáték ismertető
A könnyített világok indításakor a fő cél a gyakorlás, és nem a végtelenített szerver-működés. Ezért úgy határoztunk, hogy a könnyített világok mindegyikén azonos végjáték kerül bevezetésre. A végjáték minden esetben DOMINANCIA típusú. Illetve, ha egy könnyített világ győzelemre kerül, akkor arról nem lehetséges új könnyítettre átlépni, hanem a világ lezárásra kerül az újabb könnyített világ megnyitása előtt.
Részletek:
- Megnyitás utáni 6. hónapban: megszűnik az új játékosok belépési lehetősége a világra.
- Megnyitás utáni 13. hónapban: a támadhatóságot emeljük 140%-ra, és a factort csökkentjük 0.9-re
- Megnyitás utáni 14. hónapban: a támadhatóságot emeljük 170%-ra, és a factort csökkentjük 0.8-ra
- Megnyitás utáni 15. hónapban: a támadhatóságot emeljük 200%-ra, és a factort csökkentjük 0.7-re
- Megnyitás utáni 16. hónapban: a támadhatóságot emeljük 250%-ra, és a factort csökkentjük 0.6-ra
- Megnyitás utáni 17. hónapban: a támadhatóságot emeljük 300%-ra, és a factort csökkentjük 0.5-re
- Megnyitás utáni 18. hónapban: a támadhatóságot emeljük 400%-ra, és a factort csökkentjük 0.4-re
- Megnyitás utáni 19. hónapban:
- Támadási blokkot töröljük
- A kezdőfalu befoglalását engedélyezzük
- Az újrakezdés többé nem lehetséges a világon
- A világon újrakezdés nem lehetséges
- Az érmék gyártási költségét (a faktort) 0.2-re csökkentjük
- Dominancia alapú végjáték kerül bevezetésre, minden hirdetményben megadott elérendő területi aránnyal (ez világonként eltérhet).