„A Nagy Csata” változatai közötti eltérés
Nincs szerkesztési összefoglaló |
|||
30. sor: | 30. sor: | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>[[Fájl:400px-Gs_map.png]]</td> | <td>[[Fájl:400px-Gs_map.png]]</td> | ||
<td> | <td>A város mindig a térkép közepén van. | ||
Különböző méretű lehet, a világ beállításaitól függően. | |||
Amikor a játékos fölé viszi az egeret, minden fontos információ megjelenik: | |||
*Védekezési változó (malus) | |||
*Mennyi győzelmi pontot ért el a védekező naponta (hogy megtartsa a körzetet) | |||
*Ki uralja a körzetet</td> | |||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>[[Fájl:400px-Gs_ranking.png ]]</td> | <td>[[Fájl:400px-Gs_ranking.png ]]</td> | ||
<td> | <td>A ranglista áttekintésben egy részletes áttekintés található a körzetekről és a 4 kerületről. | ||
Minden kerület győzelmi pontokat ad naponta. A pontok megszerzéséhez a klán tagjának birtokolnia kell a falut, amikor a visszaszámlálás eléri a nullát.</td> | |||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>[[Fájl:400px-Gs_ranking2.png]]</td> | <td>[[Fájl:400px-Gs_ranking2.png]]</td> | ||
<td> | <td>Az áttekintésben látható a védelmi módosító érték.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>[[Fájl:Gs_village.png ]]</td> | <td>[[Fájl:Gs_village.png ]]</td> | ||
<td> | <td>A védelmi bónuszt egy színes mező jelzi. | ||
A körzet neve '''nem''' változtatható meg! | |||
De a játékos '''képes''' épületeket építeni és egységeket képezni. </td> | |||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>[[Fájl:Gs_village2.png ]]</td> | <td>[[Fájl:Gs_village2.png ]]</td> | ||
<td> | <td>A malus szintén megjelenik az aktív hatásoknál | ||
Figyelem: '''a hűség mindig 1''' (a hűség mindig 1-es értéken marad) | |||
Ezen kívül a falu mindig úgy viselkedik, mint egy normál falu</td> | |||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>[[Fájl:Gs_influence.jpg]]</td> | <td>[[Fájl:Gs_influence.jpg]]</td> | ||
<td> | <td>Az a Klán nyeri meg a világot, amelyik a megfelelő mennyiségű hatáspontot összegyűjtötte. | ||
Egy jelentést küldünk ki minden játékosnak, amikor a vezető klán elérte a szükséges pontok 80%-át. </td> | |||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> |
A lap jelenlegi, 2018. október 23., 09:57-kori változata
Leírás
A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell kialakítani a stratégiát. Lerohanod a várost annyi csapattal amennyivel csak lehetséges? Vagy különböző stratégiai pontokat megszerzel az ellenfelektől és azt véded körömszakadtáig? Vagy csak megtámadod a hátországukat, amíg az egységeik a Városért küzdenek?
A döntés a tietek!
A Nagy Csata egy a "Hegy királya" típusú végjáték. A világ közepén elhelyezkedik egy nagyobb város, amely sok sok faluból áll, amit a játékosoknak el kell foglalniuk. Ezeket a falvakat körzeteknek hívjuk, és az őt elfoglaló játékos klánjához fog tartozni - amiért meghatározott pontszámot kap az egész klán. A világ megnyeréséhez a klánnak előre meghatározott pontszámot kell elérnie.
A világ kezdete
A világ ugyanúgy indul, mint minden normál világ, az egyedüli különbség a világ közepén megtalálható hatalmas város. A játékosok ugyanúgy tudják kezdeni a játékukat és a feladatokat, mint máskor - farmolnak, más játékosokat támadnak, egységeket képeznek, épületeket építenek, stb. De ahhoz, hogy megnyerjék a világot, a klánnak meg kell támadnia, és meg kell tartaniuk a világ közepén elhelyezkedő város falvait. A kezdetekben a városban lesz néhány barbár egység, amit először a játékosoknak le kell győzniük (hagyományos egységek, minden extra képesség nélkül). A körzeteket nem lesz nehéz elfoglalni, mivel a hűségük mindig 1, és a védekező értékük negatív - ez teszi nehézzé a megtartásukat.
A körzetek
Minden világ közepén, amelyik ilyen végjátékkal indul, egy nagy város van a térkép közepén. A város eltérő méretű lehet, és számos körzetet tartalmaz. Ezek a körzetek úgy működnek, mint egy normál falu, kivéve, hogy nem lehet átnevezni, mindig 1 a hűségük, és az odaút mindig azonos időt vesz igénybe. Ez igaz a körzettől körzetig tartó utazásra is. Továbbá, a körzeteknek negatív a védelmi bónuszuk, ami azt jelenti, hogy bár könnyű őket elfoglalni, megvédeni annál nehezebb. A védelmi érték körzetenként eltérő, de minél nehezebb egy körzetet megvédeni, annál több hatáspontot adnak, amely szükséges a világ megnyeréséhez.
Kerületek
A hatáspontokat a klánok minden, általuk birtokolt körzet után kapják, de a mennyiség attól függ, hogy a körzetben milyen kerületek találhatók. Amíg a körzetek száma eltérhet (a játszott világokon), addig a városban mindig azonos számú kerület (4) kerület található meg. Minden kerület hatáspontot ad, DE a nap eltérő időpontjában. Ezek: 10:00 a Városi Főtér, 14:00 a Pénzügyi Központ, 18:00 a Kézműves Negyed, és 22:00 a Kikötő.
A klánnak, hogy hatáspontokat gyűjtsön, a kerületeket kell birtokolnia ezekben az időpontokban. Ez az egyetlen módja annak, hogy a klán hatáspontot szerezzen, így különös figyelmet kell arra fordítani, hogy a megadott időpontokban valóban birtokoljátok a kerületeket. Tehát legyetek biztosak benne, hogy a védelem szilárd, vagy hogy időzítve pont jókor érkeztek meg, minden csapatot elindítva, amit csak lehet.
Amikor egy klán megszerzi a hatáspontok 40%-át, a foglaláshoz szükséges érmék automatikusan 10%-al kevesebbe fognak kerülni a világ játékosai számára. Ez a folyamat folytatódik minden 10% megszerzésével, egészen 90%-ig, amikor is az aranyérmék költsége az eredeti érték 40%-ba fog kerülni