„Klán-küldetések” változatai közötti eltérés
(Új oldal, tartalma: „= Klán küldetések = Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden felad…”) |
|||
(7 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
= Klán küldetések = | |||
== Klán küldetések == | |||
Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden feladat három részre - mérföldkőre - van osztva. | Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden feladat három részre - mérföldkőre - van osztva. | ||
A játékosok ezen küldetéseket a már megszokott, küldetési sorban (annak helyén) találják meg. A küldetések mindig a játékos által teljesítendő feladatot mutatják, és nem a | A játékosok ezen küldetéseket a már megszokott, küldetési sorban (annak helyén) találják meg. A küldetések mindig a játékos által teljesítendő feladatot mutatják, és nem a klánét. | ||
[[Fájl:Levels_icon.PNG |center]] | |||
[[Fájl:Levels_icon.PNG |center]] | |||
Amíg a küldetések általános céljai korlátozottak, '''a célpontok száma''' (pl.: épületek építése) '''attól függően változik, hogy egy játékos mennyi ideje játszik az adott világon.''' | Amíg a küldetések általános céljai korlátozottak, '''a célpontok száma''' (pl.: épületek építése) '''attól függően változik, hogy egy játékos mennyi ideje játszik az adott világon.''' | ||
[[Fájl: | [[Fájl:Klán-játékos_küldetés.png|600px|center]] | ||
Minden elért mérföldkőért a játékos Presztízst kap jutalmul közvetlenül a mérföldkő elérése után. Ha a játékos minden mérföldkövet teljesít és elér, akkor a következő klán küldetésre várnia kell, mert azt egyszerre indítjuk. A klán akkor kap jutalmat (Presztízst), amikor a teljes, küldetésre szánt idő lejár. A klán jutalmának mértéke a játékosok egyéni teljesítményének az átlaga, amelyet a klántagok teljesített mérföldköveinek alapján számol ki a rendszer. Az első mérföldkőnél a részvétel hiánya vagy a küldetés elbukása "0"-ként kerül elszámolásra. A klán fejlődését a Klán készségek képernyőn lehet ellenőrizni. | Minden elért mérföldkőért a játékos Presztízst kap jutalmul közvetlenül a mérföldkő elérése után. Ha a játékos minden mérföldkövet teljesít és elér, akkor a következő klán küldetésre várnia kell, mert azt egyszerre indítjuk. A klán akkor kap jutalmat (Presztízst), amikor a teljes, küldetésre szánt idő lejár. A klán jutalmának mértéke a játékosok egyéni teljesítményének az átlaga, amelyet a klántagok teljesített mérföldköveinek alapján számol ki a rendszer. Az első mérföldkőnél a részvétel hiánya vagy a küldetés elbukása "0"-ként kerül elszámolásra. A klán fejlődését a Klán készségek képernyőn lehet ellenőrizni. | ||
[[Fájl:Klán_teljes3.png |center]] | |||
[[Fájl: | |||
[[Fájl:Folyamatábra2.PNG| 600px|center]] | |||
Az ábra értelmezése: | Az ábra értelmezése: | ||
A | * A Klán küldetés folyamata 1 és 2 között: A tagok eredményeinek átlaga és értéke 1 és 2 között van (azonos az egyéb mérföldkövekkel) | ||
* Klán küldetés 2: A klántagok teljesítményének értéke pontosan 2 (azonos az egyéb mérföldkövekkel) | |||
* Amennyiben a játékosok átlaga kevesebb 1-nél, a klán-folyamat nem ad további presztízst, mivel a klán tagjainak átlaga nem érte el a mérföldkövet. | |||
== Feladatok == | |||
Jelenleg 6 klán-küldetés érhető el, amelyek véletlenszerűen kerülnek kiosztásra a klánok között. | |||
{| | {| | ||
32. sor: | 34. sor: | ||
|- bgcolor="#8D7654" | |- bgcolor="#8D7654" | ||
! | !Küldetés | ||
! | !Összefoglalás | ||
! | !Bővebb infó | ||
|- | |- | ||
| | |Egységképzés (népesség) | ||
| | |Képezz egységeket valamelyik falvadban, amíg eléred a kért népesség-számot. | ||
| | | | ||
* | *Nemesek és Lovagok is számítanak | ||
* | *A Kiváltság tárgy is beleszámít a küldetésbe | ||
* | *Az egységek csak leképezés után kerülnek beszámításba. | ||
|- | |- | ||
| | |Legyőzött egységek (népesség) | ||
| | |Legyőzött egységek (népesség szerint), támadásban és védekezésben egyaránt. | ||
| | | | ||
* | *Saját falu megtámadása beleszámít a támadási és a védekezési pontokba. | ||
|- | |- | ||
| | |Felhasznált nyersanyagok | ||
| | |A feladat teljesíthető a játékban elköltött nyersanyag. | ||
| | | | ||
* | *Események: Egységképzés, nemes képzése, épület fejlesztése, épület szintjének emelése, lovag gyártása és képzése, kutatás, aranyérme veretés. | ||
* | Minden esemény beleszámít a folyamatba, amíg a mérföldkő teljesítése meg nem történik. | ||
** | *Piaci események: | ||
** | **Kereskedelem a falu kereskedőjével | ||
** | **Piaci ajánlat elfogadása | ||
** | **Prémium tőzsdén nyersanyag eladása | ||
* | **Más játékosnak küldött nyersanyag akkor számít bele a folyamatba, amikor az megérkezik | ||
*Azok a tárgyak, amelyek azonnal befejezik az épület építését vagy az egység képzését, nem számítanak bele a folyamatba. | |||
|- | |- | ||
| | |Barbár falvak megtámadása (minimum 20 népesség) | ||
| | |Olyan barbár falvakat kell megtámadni, amelyben a támadó sereg minimum 20 népességű. | ||
| | | | ||
* | *Kémlelés beleszámít. | ||
* | *A támadásnak be kell érnie. | ||
* | *A támadó egységeknek nem kell túlélniük. | ||
|- | |- | ||
| | |Farmolás | ||
| | |Nyersanyag farmolása más falvakból | ||
| | |Csak idegen falu fosztogatása számít, saját falué nem. | ||
|- | |- | ||
| | |Épület építése | ||
| | |A főépületedben épületeket tudsz megépíteni vagy fejleszteni. | ||
| | | | ||
* | *A "Titkos kulcs" és az "örökség" tárgyak gyorsítják a folyamatot. | ||
* | *Az építést be kell fejezni ahhoz, hogy számítson. | ||
|} | |} | ||
A mérföldkövek értéke hetente növekszik, és aztán az 52. hét után lezárjuk. |
A lap jelenlegi, 2017. július 5., 13:49-kori változata
Klán küldetések
Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden feladat három részre - mérföldkőre - van osztva.
A játékosok ezen küldetéseket a már megszokott, küldetési sorban (annak helyén) találják meg. A küldetések mindig a játékos által teljesítendő feladatot mutatják, és nem a klánét.
Amíg a küldetések általános céljai korlátozottak, a célpontok száma (pl.: épületek építése) attól függően változik, hogy egy játékos mennyi ideje játszik az adott világon.
Minden elért mérföldkőért a játékos Presztízst kap jutalmul közvetlenül a mérföldkő elérése után. Ha a játékos minden mérföldkövet teljesít és elér, akkor a következő klán küldetésre várnia kell, mert azt egyszerre indítjuk. A klán akkor kap jutalmat (Presztízst), amikor a teljes, küldetésre szánt idő lejár. A klán jutalmának mértéke a játékosok egyéni teljesítményének az átlaga, amelyet a klántagok teljesített mérföldköveinek alapján számol ki a rendszer. Az első mérföldkőnél a részvétel hiánya vagy a küldetés elbukása "0"-ként kerül elszámolásra. A klán fejlődését a Klán készségek képernyőn lehet ellenőrizni.
Az ábra értelmezése:
- A Klán küldetés folyamata 1 és 2 között: A tagok eredményeinek átlaga és értéke 1 és 2 között van (azonos az egyéb mérföldkövekkel)
- Klán küldetés 2: A klántagok teljesítményének értéke pontosan 2 (azonos az egyéb mérföldkövekkel)
- Amennyiben a játékosok átlaga kevesebb 1-nél, a klán-folyamat nem ad további presztízst, mivel a klán tagjainak átlaga nem érte el a mérföldkövet.
Feladatok
Jelenleg 6 klán-küldetés érhető el, amelyek véletlenszerűen kerülnek kiosztásra a klánok között.
Küldetés | Összefoglalás | Bővebb infó |
---|---|---|
Egységképzés (népesség) | Képezz egységeket valamelyik falvadban, amíg eléred a kért népesség-számot. |
|
Legyőzött egységek (népesség) | Legyőzött egységek (népesség szerint), támadásban és védekezésben egyaránt. |
|
Felhasznált nyersanyagok | A feladat teljesíthető a játékban elköltött nyersanyag. |
Minden esemény beleszámít a folyamatba, amíg a mérföldkő teljesítése meg nem történik.
|
Barbár falvak megtámadása (minimum 20 népesség) | Olyan barbár falvakat kell megtámadni, amelyben a támadó sereg minimum 20 népességű. |
|
Farmolás | Nyersanyag farmolása más falvakból | Csak idegen falu fosztogatása számít, saját falué nem. |
Épület építése | A főépületedben épületeket tudsz megépíteni vagy fejleszteni. |
|
A mérföldkövek értéke hetente növekszik, és aztán az 52. hét után lezárjuk.