„Világ 37” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | Általános beállítások |- | Végjáték |align=center width="50%"|Területi arány, 80% - birtokolni 20 napon át |- | Zás…”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(2 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
22. sor: 22. sor:
|-
|-
| Szabad kereskedelem  
| Szabad kereskedelem  
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
|align=center |Korlátlan
|-
|-
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
40. sor: 40. sor:
|-
|-
| Éjszakai bónusz  
| Éjszakai bónusz  
|align=center |Aktív 00:00 és 8:00 óra között
|align=center |Aktív 00:00 és 08:00 óra között
|-
|-
| Alvás Üzemmód  
| Alvás Üzemmód  
66. sor: 66. sor:
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Prémium Tőzsde
| Prémium tőzsde
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
100. sor: 100. sor:
|-
|-
| Lovag
| Lovag
|align=center |Aktív, új lovagi rendszer!
|align=center |Aktív, képességekkel!
|-
|-
| Íjászok
| Íjászok
106. sor: 106. sor:
|-
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
|align=center |Egyszerű rendszer
|align=center |Egyszerű fejlesztés
|-
|-
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
|-
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer   
| rowspan="2"|Kémrendszer   
| align=center |A kém csapatok, épületek, nyersanyagok és külső egységek után kémkedhet, ha a kémek minimum 90%-a túléli a támadást (és több mint 4 kém lett indítva)
|align=center |A kém csapatok, épületek, nyersanyagok, külső egységek után kémkedhet. Mivel a kémeknek nincs már többet szükségük a lovagra a kémleléshez, így erősebbé váltak. Ez azt jelenti, hogy több kell a sikeres kémleléshez, és egy kémek közötti csatában nagyobb arányban halnak meg a támadók mint eddig.
|-
| align=center |A küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia, minimális egységlétszám: 4.
|-
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
125. sor: 127. sor:
|-
|-
| Áltámadás  
| Áltámadás  
|align=center |A falupontok 1%-a
|align=center |Aktív, 1%
|-
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
137. sor: 139. sor:
|-
|-
| Milícia
| Milícia
|align=center |Inktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
300. sor: 302. sor:
|  
|  
|}
|}
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
{{felvilág}}
[[#p-Vil.C3.A1gok | ▲ Vissza a világokhoz.]] <br>
[[Kezdőlap | ◄ Vissza a kezdőlapra.]]

A lap jelenlegi, 2016. szeptember 29., 16:15-kori változata

Általános beállítások
Végjáték Területi arány, 80% - birtokolni 20 napon át
Zászlók Aktív
Játék sebessége 1
Egységek sebessége 1
Morál Aktív (pont+idő)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 10 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 00:00 és 08:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2016-07-18
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Prémium tőzsde Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív, képességekkel!
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű fejlesztés
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek, nyersanyagok, külső egységek után kémkedhet. Mivel a kémeknek nincs már többet szükségük a lovagra a kémleléshez, így erősebbé váltak. Ez azt jelenti, hogy több kell a sikeres kémleléshez, és egy kémek közötti csatában nagyobb arányban halnak meg a támadók mint eddig.
A küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia, minimális egységlétszám: 4.
Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás Aktív, 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Aktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 70
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 30
2 35
3 41
4 47
5 55
6 64
7 74
8 86
9 100
10 117
11 136
12 158
13 184
14 214
15 249
16 289
17 339
18 391
19 455
20 530
21 616
22 717
23 833
24 969
25 1127
26 1311
27 1525
28 1774
29 2063
30 2400

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.