„Lovag képességek” változatai közötti eltérés
Nincs szerkesztési összefoglaló |
|||
(36 közbenső módosítás, amit 2 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
''' | '''A játék egyik fontos eleme a lovag. A lovag feladata, hogy a készségeivel segítse urát a csatákban.''' | ||
*''' Szobor''': A szobor felépítése szükséges ahhoz, hogy a lovagod Fegyvertermébe bejuss. Amelyik faluban van szobor, ott közvetlenül tudod irányítani a lovagod. Amennyiben egy faludban a szobrot ledöntik, akkor a közvetlen irányítás és kiképzési lehetőség elvész (a lovag halála esetén). A felfegyverzett lovag akkor is tud a faluban harcolni, és a fegyverének a bónusza akkor is hat, ha a szobrot ledöntötték. | |||
* '''Lovagod kiképzésének lépései:''' falvadban szobrot építesz. A szobor megépítése után megnyitod a felületet, és ott kiképzed a lovagod. | |||
* '''Lovag névváltoztatása:''' a Szobornál teheted meg, ahányszor csak akarod. | |||
== A Lovag-rendszer == | |||
<p>A Lovag-rendszer még több lehetőséget tartogat számunkra! </p> | |||
<p> A Lovag-rendszer előnye, hogy egy játékosnak nem csak egy kiképzett lovagja lehet, hanem több. Ezek a lovagok fejleszthetők, specializálhatók egyes feladatokra, így a játékos döntése szerint segítik őt a csatákban és a falvakban egyaránt. A lovagok képzése nagy előnyhöz juttathatja a játékosokat, a cél egy jó stratégia kidolgozása, hogy a lovagok képességei minél inkább kihasználhatók legyenek.</p> | |||
<p>A Lovag rendszerben a tapasztalati pontokat XP-nek nevezzük rövidítve. </p> | |||
== A Lovag == | == A Lovag == | ||
55. sor: | 61. sor: | ||
[[Fájl:Paladin skill book.png]] | [[Fájl:Paladin skill book.png]] | ||
== | == A Lovag szintjének növelése == | ||
<p> Lovagod többféle módon lehet fejleszteni, ahogy azt alább is láthatod. </p> | |||
* A lovag maximális szintje 30. | |||
* Minden alkalommal, amikor a lovag egy új szintet ér el, kap egy készségkönyvet, aminek segítségével a lovag tovább fejleszthető. | |||
* Fontos: minden lovag összesen 30 készségkönyvet kap, tehát gondoljátok meg, hogy mire használjátok fel! | |||
<p>Az áttekintésben van egy mutató, amelyen látszik, mennyi XP szükséges a lovagodnak elérni a következő szintet. | |||
A lovag a következő módokon gyűjthet tapasztalatot: </p> | |||
<ul> | <ul> | ||
<li>'''Támadás'''</li> | <li>'''Támadás'''</li> | ||
<p>A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással. </p> | <p>A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással. </p> | ||
<li>'''Védekezés'''</li> | <li>'''Védekezés'''</li> | ||
<p>A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.</p> | <p>A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.</p> | ||
<li>'''Másik játékos támogatása'''</li> | <li>'''Másik játékos támogatása'''</li> | ||
<p>A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen támogatja egy másik játékos faluját. Az összegyűjtött tapasztalat támogatásban eltöltött időtartamtól, az összes, támogatásba vele küldött egységszámtól (azonos faluból indítva), és az ott legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A tapasztalat jóváírása naponta történik meg, amikor a lovagod csatázik, és amikor a támogatás mértéke változik. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével. | <p> | ||
* A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen támogatja egy másik játékos faluját. | |||
* Az összegyűjtött tapasztalat támogatásban eltöltött időtartamtól, az összes, támogatásba vele küldött egységszámtól (azonos faluból indítva), és az ott legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. | |||
* A tapasztalat jóváírása naponta történik meg, amikor a lovagod csatázik, és amikor a támogatás mértéke változik. | |||
* A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével. | |||
* A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik. | |||
</p> | </p> | ||
<li>'''Faluépítés'''</li> | <li>'''Faluépítés'''</li> | ||
* Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket. | |||
* Akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig. | |||
* A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ. | |||
* A kapott tapasztalati érték nem változik akkor, ha az épület prémium pontért gyorsítva került megépítésre. | |||
* Nem jár tapasztalati pont bontásért. | |||
* A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik. | |||
<li>'''Gyakorlás XP-ért'''</li> | <li>'''Gyakorlás XP-ért'''</li> | ||
<p>A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni. Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat. Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni. </p> | <p>A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni. | ||
* Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat. | |||
* A gyakorlás nyersanyagba kerül, amit ha megszakítasz, nem kapod mind vissza, csak a nyersanyag 90%-át. | |||
* Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni. </p> | |||
</ul> | </ul> | ||
== Képesség-fa == | == Képességek, a Képesség-fa == | ||
<p>Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik. Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni. Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor! </p> | |||
<p>12 különböző képességet tud megtanulni | <p>A lovag 12 különböző képességet tud megtanulni, és mindegyiket 4 szinten (összesen 48 szint). A képességeket három részre osztottuk, és mindegyik rész 4 szintes. Ahhoz, hogy a következő képesség szint elérhető legyen, a lovagnak teljesítenie kell a következő szinteket: </p> | ||
121. sor: | 148. sor: | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>'''Feltöltődés'''</td> | <td>[[Fájl:bardoslovag.png]] | ||
'''Feltöltődés'''</td> | |||
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik.</td> | <td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik.</td> | ||
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | <td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>'''Lovaglás'''</td> | <td>[[Fájl:konnyulolovag.png]] | ||
'''Lovaglás'''</td> | |||
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik.</td> | <td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik.</td> | ||
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | <td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>'''Rombolás'''</td> | <td>[[Fájl:faltorolovag.png]] | ||
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő | '''Rombolás'''</td> | ||
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen.</td> | |||
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | <td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>'''Döngölés'''</td> | <td>[[Fájl:katapultlovag.png]] | ||
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő | '''Döngölés'''</td> | ||
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben.</td> | |||
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | <td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
151. sor: | 182. sor: | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>'''Motiváció'''</td> | <td>[[Fájl:nyersanyaglovag.png]] | ||
'''Motiváció'''</td> | |||
<td>A lovag állomásozó falujában fejleszti a termelést.</td> | <td>A lovag állomásozó falujában fejleszti a termelést.</td> | ||
<td>Szint 1: 3%<br />Szint 2: 6%<br />Szint 3: 9%<br />Szint 4: 15%</td> | <td>Szint 1: 3%<br />Szint 2: 6%<br />Szint 3: 9%<br />Szint 4: 15%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>'''Építészet'''</td> | <td>[[Fájl:epitkezeslovag.png]] | ||
'''Építészet'''</td> | |||
<td>A lovag állomásozó falujában gyorsítja az építkezéseket.</td> | <td>A lovag állomásozó falujában gyorsítja az építkezéseket.</td> | ||
<td>Szint 1: 3%<br />Szint 2: 6%<br />Szint 3: 9%<br />Szint 4: 15%</td> | <td>Szint 1: 3%<br />Szint 2: 6%<br />Szint 3: 9%<br />Szint 4: 15%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>'''Oktatás'''</td> | <td>[[Fájl:kepzeslovag.png]] | ||
'''Oktatás'''</td> | |||
<td>A lovag állomásozó falujában az egységképzés gyorsul.</td> | <td>A lovag állomásozó falujában az egységképzés gyorsul.</td> | ||
<td>Szint 1: 3%<br />Szint 2: 6%<br />Szint 3: 9%<br />Szint 4: 15%</td> | <td>Szint 1: 3%<br />Szint 2: 6%<br />Szint 3: 9%<br />Szint 4: 15%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>'''Meggyőzés'''</td> | <td>[[Fájl:nemeslovag.png]] | ||
'''Meggyőzés'''</td> | |||
<td>Fejleszti a nemes támadásának hatékonyságát abból a faluból, ahol a lovag állomásozik. (A lovagnak a támadó faluban kell lennie amikor a támadás beérkezik, nem a támadó seregben.)</td> | <td>Fejleszti a nemes támadásának hatékonyságát abból a faluból, ahol a lovag állomásozik. (A lovagnak a támadó faluban kell lennie amikor a támadás beérkezik, nem a támadó seregben.)</td> | ||
<td>Szint 1: +2<br />Szint 2: +4<br />Szint 3: +6<br />Szint 4: +10</td> | <td>Szint 1: +2<br />Szint 2: +4<br />Szint 3: +6<br />Szint 4: +10</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> | ||
* '''FONTOS:''' A termelés/építkezés/seregképzés gyorsítás csak akkor van hatással a falura, ha a lovag otthon tartózkodik. Ha farmolni/támadni/támogatni megy, akkor a képzési/építési idő és a nyersanyag termelés azonnal visszaáll a bónusz nélküli értékekre! (Amint a lovag hazaér, újra lerövidülnek az idők) | |||
===Védekezés=== | ===Védekezés=== | ||
181. sor: | 218. sor: | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>'''Kardvívás'''</td> | <td>[[Fájl:kardoslovag.png]] | ||
'''Kardvívás'''</td> | |||
<td>A lovag állomásozó falujában a kardosok védekező ereje megnő.</td> | <td>A lovag állomásozó falujában a kardosok védekező ereje megnő.</td> | ||
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | <td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>[[ | <td>[[Fájl:landzsaslovag.png]] | ||
<td> | '''Falanx'''</td> | ||
<td>A lovag állomásozó falujában a lándzsások védekező ereje megnő.</td> | |||
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | <td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>[[ | <td>[[Fájl:epuletlovag.png]] | ||
<td> | '''Megerősítés'''</td> | ||
<td>A lovag állomásozó falujában az épületek kevésbé érzékenyek az ostromfegyverekkel szemben.</td> | |||
<td>Szint 1: 10%<br />Szint 2: 20%<br />Szint 3: 30%<br />Szint 4: 50%</td> | <td>Szint 1: 10%<br />Szint 2: 20%<br />Szint 3: 30%<br />Szint 4: 50%</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
<td>[[ | <td>[[Fájl:olajlovag.png]] | ||
<td> | '''Forró olaj'''</td> | ||
<td>Szint 1: | <td>A lovag állomásozó falujában a Fal védekező ereje megnő. </td> | ||
<td>Szint 1: 3%<br />Szint 2: 6%<br />Szint 3: 9%<br />Szint 4: 15%</td> | |||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> | ||
<p> | <p> | ||
* Amikor a lovag eléri a következő szintet, a készségkönyv bekerül a leltárba, ahol fel lehet használni. | |||
* Tehát a lovagnak teljesítenie kell a szükséges követelményeket ahhoz, hogy tanuljon és fejlődjön, még akkor is, ha van egy könyve! | |||
* Amikor a lovag teljesíti a feltételeket, a leltárban található készségkönyv felhasználható közvetlenül a Lovag Áttekintés felületen. | |||
* a készségkönyveket kétféleképp lehet használni: a képességfán kattintva a megfelelő sorban, VAGY a leltárban ki kell választani a megfelelő könyvet, amit fel szeretnél használni. | |||
* Egy villogó ikon fogja jelezni, ha a kiválasztott lovag teljesítette a könyv felhasználásához szükséges feltételeket. | |||
</p> | |||
[[Fájl:Paladin skill tree.png]] | |||
== Készségkönyv újrahasznosítása== | |||
Az újrahasznosítás azt jelenti, hogy a képesség könyv, amely a leltáradban található, számodra nem megfelelő valamilyen okból kifolyólag. Ilyenkor prémium pontért el tudod cserélni egy azonos szintű, vagy egy magasabb szintű könyvre. A magasabb szintű könyv több prémium pontba kerül, a kapott könyvek véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra, azt a játékos nem tudja befolyásolni. | |||
== | == Átképzés == | ||
<p> | <p>Át tudod képezni a lovagod. Ekkor minden felhasznált készségkönyv és képesség-pont visszakerül, és újra fel tudod őket használni. Mivel ez prémium pontba kerül, ezért érdemes megfontolni a stratégiát már a játék elején! </p> | ||
== | == Áthelyezés == | ||
<p> | <p>A lovag áthelyezhető egy másik faluba, ha van benne szobor, és elég a tanyahely a lovag számára. Az áthelyezés időbe telik. Az áthelyezés után a lovag bónuszai már az új faluban hatnak. </p> | ||
== | == Felélesztés == | ||
* Ha a lovag meghal egy csatában, bármely faluban, a szobornál feléleszthető. Rá kell kattintani az engedélyezésre egy új ablakban (megerősítés), hogy hol legyen az "új" otthona a lovagnak. | |||
* A felélesztés 6 órába telik, 1-es sebességű világon. Ez az idő prémium pontért megfelezhető. Amikor a lovag meghal, minden tudása elvész, vigyázz rá! | |||
== | == FONTOS információk == | ||
* Ha egy faluban több, azonos képességű lovag állomásozik, a képességeik nem adódnak össze, hanem a legmagasabb bónusz fog csak hatni. | |||
* A falu elfoglalásakor, újrakezdéskor a lovag képességei megmaradnak, csak egy új szobor kell, ahol feléleszthető. | |||
* A szobor lerombolása nincs hatással a lovag fejlesztésére. A szobor nélkül nem kelthető életre a lovag, így javasoljuk, hogy erre figyeljetek oda! |
A lap jelenlegi, 2020. január 14., 19:47-kori változata
A játék egyik fontos eleme a lovag. A lovag feladata, hogy a készségeivel segítse urát a csatákban.
- Szobor: A szobor felépítése szükséges ahhoz, hogy a lovagod Fegyvertermébe bejuss. Amelyik faluban van szobor, ott közvetlenül tudod irányítani a lovagod. Amennyiben egy faludban a szobrot ledöntik, akkor a közvetlen irányítás és kiképzési lehetőség elvész (a lovag halála esetén). A felfegyverzett lovag akkor is tud a faluban harcolni, és a fegyverének a bónusza akkor is hat, ha a szobrot ledöntötték.
- Lovagod kiképzésének lépései: falvadban szobrot építesz. A szobor megépítése után megnyitod a felületet, és ott kiképzed a lovagod.
- Lovag névváltoztatása: a Szobornál teheted meg, ahányszor csak akarod.
A Lovag-rendszer
A Lovag-rendszer még több lehetőséget tartogat számunkra!
A Lovag-rendszer előnye, hogy egy játékosnak nem csak egy kiképzett lovagja lehet, hanem több. Ezek a lovagok fejleszthetők, specializálhatók egyes feladatokra, így a játékos döntése szerint segítik őt a csatákban és a falvakban egyaránt. A lovagok képzése nagy előnyhöz juttathatja a játékosokat, a cél egy jó stratégia kidolgozása, hogy a lovagok képességei minél inkább kihasználhatók legyenek.
A Lovag rendszerben a tapasztalati pontokat XP-nek nevezzük rövidítve.
A Lovag
Minden játékos egy Lovaggal kezdi a játékot. Ahogy a birodalom növekszik, úgy kapnak a játékosok egyre több Lovagot, maximálisan 10-et. Tehát a faluszámtól függ a Lovagok száma.
Lovagok száma birtokolt faluszám szerint | ||
---|---|---|
Falvak száma | Elérhető lovagok száma | |
1 | 1 | |
3 | 2 | |
5 | 3 | |
10 | 4 | |
20 | 5 | |
35 | 6 | |
50 | 7 | |
65 | 8 | |
80 | 9 | |
100 | 10 |
Minden Lovag fejlesztése a képesség-pontok gyűjtésén és felhasználásán alapul. A képességek fa-rendszerben érhetők el, a képesség könyvek felhasználásával.
A Lovag szintjének növelése
Lovagod többféle módon lehet fejleszteni, ahogy azt alább is láthatod.
- A lovag maximális szintje 30.
- Minden alkalommal, amikor a lovag egy új szintet ér el, kap egy készségkönyvet, aminek segítségével a lovag tovább fejleszthető.
- Fontos: minden lovag összesen 30 készségkönyvet kap, tehát gondoljátok meg, hogy mire használjátok fel!
Az áttekintésben van egy mutató, amelyen látszik, mennyi XP szükséges a lovagodnak elérni a következő szintet. A lovag a következő módokon gyűjthet tapasztalatot:
- Támadás
- Védekezés
- Másik játékos támogatása
- A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen támogatja egy másik játékos faluját.
- Az összegyűjtött tapasztalat támogatásban eltöltött időtartamtól, az összes, támogatásba vele küldött egységszámtól (azonos faluból indítva), és az ott legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ.
- A tapasztalat jóváírása naponta történik meg, amikor a lovagod csatázik, és amikor a támogatás mértéke változik.
- A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével.
- A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
- Faluépítés
- Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket.
- Akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig.
- A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ.
- A kapott tapasztalati érték nem változik akkor, ha az épület prémium pontért gyorsítva került megépítésre.
- Nem jár tapasztalati pont bontásért.
- A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
- Gyakorlás XP-ért
- Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat.
- A gyakorlás nyersanyagba kerül, amit ha megszakítasz, nem kapod mind vissza, csak a nyersanyag 90%-át.
- Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni.
A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni.
Képességek, a Képesség-fa
Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik. Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni. Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor!
A lovag 12 különböző képességet tud megtanulni, és mindegyiket 4 szinten (összesen 48 szint). A képességeket három részre osztottuk, és mindegyik rész 4 szintes. Ahhoz, hogy a következő képesség szint elérhető legyen, a lovagnak teljesítenie kell a következő szinteket:
Lovagok képességszint fejlődése | |
---|---|
Képesség szint | Feltétel |
Képesség szint: 1 | A lovagnak el kell érnie az 1-es szintet |
Képesség szint: 2 | A lovagnak el kell érnie az 8-as szintet |
Képesség szint: 3 | A lovagnak el kell érnie az 16-os szintet |
Képesség szint: 4 | A lovagnak el kell érnie az 24-es szintet |
Támadó
Falu
- FONTOS: A termelés/építkezés/seregképzés gyorsítás csak akkor van hatással a falura, ha a lovag otthon tartózkodik. Ha farmolni/támadni/támogatni megy, akkor a képzési/építési idő és a nyersanyag termelés azonnal visszaáll a bónusz nélküli értékekre! (Amint a lovag hazaér, újra lerövidülnek az idők)
Védekezés
- Amikor a lovag eléri a következő szintet, a készségkönyv bekerül a leltárba, ahol fel lehet használni.
- Tehát a lovagnak teljesítenie kell a szükséges követelményeket ahhoz, hogy tanuljon és fejlődjön, még akkor is, ha van egy könyve!
- Amikor a lovag teljesíti a feltételeket, a leltárban található készségkönyv felhasználható közvetlenül a Lovag Áttekintés felületen.
- a készségkönyveket kétféleképp lehet használni: a képességfán kattintva a megfelelő sorban, VAGY a leltárban ki kell választani a megfelelő könyvet, amit fel szeretnél használni.
- Egy villogó ikon fogja jelezni, ha a kiválasztott lovag teljesítette a könyv felhasználásához szükséges feltételeket.
Készségkönyv újrahasznosítása
Az újrahasznosítás azt jelenti, hogy a képesség könyv, amely a leltáradban található, számodra nem megfelelő valamilyen okból kifolyólag. Ilyenkor prémium pontért el tudod cserélni egy azonos szintű, vagy egy magasabb szintű könyvre. A magasabb szintű könyv több prémium pontba kerül, a kapott könyvek véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra, azt a játékos nem tudja befolyásolni.
Átképzés
Át tudod képezni a lovagod. Ekkor minden felhasznált készségkönyv és képesség-pont visszakerül, és újra fel tudod őket használni. Mivel ez prémium pontba kerül, ezért érdemes megfontolni a stratégiát már a játék elején!
Áthelyezés
A lovag áthelyezhető egy másik faluba, ha van benne szobor, és elég a tanyahely a lovag számára. Az áthelyezés időbe telik. Az áthelyezés után a lovag bónuszai már az új faluban hatnak.
Felélesztés
- Ha a lovag meghal egy csatában, bármely faluban, a szobornál feléleszthető. Rá kell kattintani az engedélyezésre egy új ablakban (megerősítés), hogy hol legyen az "új" otthona a lovagnak.
- A felélesztés 6 órába telik, 1-es sebességű világon. Ez az idő prémium pontért megfelezhető. Amikor a lovag meghal, minden tudása elvész, vigyázz rá!
FONTOS információk
- Ha egy faluban több, azonos képességű lovag állomásozik, a képességeik nem adódnak össze, hanem a legmagasabb bónusz fog csak hatni.
- A falu elfoglalásakor, újrakezdéskor a lovag képességei megmaradnak, csak egy új szobor kell, ahol feléleszthető.
- A szobor lerombolása nincs hatással a lovag fejlesztésére. A szobor nélkül nem kelthető életre a lovag, így javasoljuk, hogy erre figyeljetek oda!