„Classic 3” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „'''SABLON''' | Főnemesek maximális hatótávolsága |align=center |50 Mező |- | Hűség csökkenés főnemes támadásonként |align=center |20-35% |- | Hűség n…”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(7 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
'''SABLON'''
{|
 
|- bgcolor="#4F3E08"
 
! colspan="2" | Nyertesek és nyeremények
 
|-
| Főnemesek maximális hatótávolsága
| Végjáték
|align=center |50 Mező
|align=center width="50%"|Titkok
|-
| Nyertes
|align=center width="50%"|Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok minden típusának legalább egy példányát.
|-
| Legnagyobb játékos:
|align=center width="50%"|300 prémium pont
|-
|-
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
| Legnagyobb LET birtokosa:
|align=center |20-35%
|align=center width="50%"|300 prémium pont
|-
|-
| Hűség növekedése
| Nyertes klán tagjai:
|align=center |Óránként 4%
|align=center width="50%"|300 prémium pont
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Klán
! colspan="2" | Általános beállítások
|-
| Zászlók
|align=center width="50%"|Inaktív
|-
| Játék sebessége
|align=center width="50%"|4
|-
| Egységek sebessége
|align=center |0,75
|-
| Morál
|align=center |Inaktív
|-
| Épület bontása
|align=center |Aktív
|-
| Szabad kereskedelem
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
|-
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
|align=center |Aktív, pontok alapján
|-
| Bevezető
|align=center |Nincs
|-
| Időkeret a kereskedés visszavonására
|align=center |5 Perc
|-
|-
| Klánharcok elérhetők
| Időkeret a támadások visszavonására
|align=center |Igen
|align=center |5 Perc
|-
|-
| Klántárs támadható
| Milliszekundum
|align=center |Igen
|align=center |Aktív
|-
|-
| Külső támogatás
| Éjszakai bónusz
|align=center |A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem. Ha kiléptek a klánból, akkor a ti egységeitek hazatérnek, de a hozzátok küldöttek maradnak, visszahívásig.
|align=center |Aktív 0:00 és 8:00 óra között
|-
|-
| Klán zárul
| Alvás Üzemmód
|align=center |Nem
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Taglétszámkorlát
| Kezdő dátum
|align=center |20
|align=center |2014-07-10
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Terület
! colspan="2" | Prémium szolgáltatások
|-
| Ingyenes Prémium fiók
|align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál
|-
| Ingyenes Fiókkezelő
|align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
|-
| Prémium fiók
|align=center |Aktív
|-
|-
| Barbár falvak
| Fiókkezelő
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Bónuszfalvak
| Farmkezelő
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Kezdőfalvak
| Építési idő csökkentése
|align=center |2
|align=center |Inaktív
|-
| Azonnali befejezés
|align=center |Inaktív
|-
| Építkezés árának csökkentése
|align=center |Inaktív
|-
| Nyersanyagtermelés növelése
|align=center |Inaktív
|-
| Piaci Bónusz
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Égtájválasztás
| Piaci nyersanyagkereskedés
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Helyettesítés
! colspan="2" | Jutalmak
|-
| Jutalmak
|align=center |Inaktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Kezdővédelem
|-
| Kezdők védelme
|align=center |3 nap
|-
| Támadó : védekező arány maximális értéke
|align=center |10 : 1 az első 15 napra
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Játékbeállítások
|-
|-
| Fiók-helyettesítés
| Lovag
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
| Íjászok
|align=center |Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.
|align=center |Inaktív
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer
|align=center |Egyszerű rendszer
|-
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
| rowspan="2"|Kémrendszer 
! colspan="2" | Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
|-
|-
| align=center |'''Szint'''
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
|align=center |'''Egység/óra'''
|-
|-
| align=center |1
| Tanyaszabály
|align=center |120
|align=center |Inaktív
|-
|-
| align=center |2
| Templom
|align=center |140
|align=center |Inaktív
|-
|-
| align=center |3
| Áltámadás
|align=center |164
|align=center |Inaktív
|-
|-
| align=center |4
| Önállóan fejlődő barbár falvak
|align=center |188
|align=center |Aktív (3200 pontig)
|-
|-
| align=center |5
| Barbár falvak visszabontása
|align=center |220
|align=center |Aktív
|-
|-
| align=center |6
|- bgcolor="#4F3E08"
|align=center |256
! colspan="2" | Milícia
|-
|-
| align=center |7
| Milícia
|align=center |296
|align=center |Inaktív
|-
|-
| align=center |8
|- bgcolor="#4F3E08"
|align=center |344
! colspan="2" | Főnemesek
|-
|-
| align=center |9
| Főnemesek képzése
|align=center |400
|align=center |Aranyérme rendszer
|-
|-
| align=center |10
| Főnemesek olcsó újragyártása
|align=center |468
|align=center |Inaktív
|-
|-
| align=center |11
| Főnemesek árának növekedése
|align=center |544
|align=center |Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
|-
|-
| align=center |12
| Főnemesek maximális hatótávolsága
|align=center |632
|align=center |100 Mező
|-
|-
| align=center |13
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
|align=center |736
|align=center |15-35%
|-
|-
| align=center |14
| Hűség növekedése
|align=center |856
|align=center |Óránként 4%
|-
|-
| align=center |15
|- bgcolor="#4F3E08"
|align=center |996
! colspan="2" | Klán
|-
|-
| align=center |16
| Klánharcok elérhetők
|align=center |1156
|align=center |Igen
|-
|-
| align=center |17
| rowspan="2"|Támogatási rendszer 
|align=center |1356
|align=center |Zárt rendszer
|-
|-
| align=center |18
| align=center |A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem.
|align=center |1564
|-
|-
| align=center |19
| Klántárs támadható
|align=center |1820
|align=center |Igen
|-
|-
| align=center |20
| Klán zárul
|align=center |2120
|align=center |Igen
|-
|-
| align=center |21
| Taglétszámkorlát
|align=center |2464
|align=center |30
|-
|-
| align=center |22
|- bgcolor="#4F3E08"
|align=center |2868
! colspan="2" | Terület
|-
|-
| align=center |23
| Kezdőfalvak száma
|align=center |3332
|align=center |2
|-
|-
| align=center |24
| Barbár falvak
|align=center |3876
|align=center |Aktív
|-
|-
| align=center |25
| Bónuszfalvak
|align=center |4508
|align=center |Aktív
|-
|-
| align=center |26
| Bónuszfalvak
|align=center |5254
|align=center |Fejlesztett bónuszfalvak
|-
|-
| align=center |27
| Égtájválasztás
|align=center |6100
|align=center |Aktív
|-
|-
| align=center |28
|- bgcolor="#4F3E08"
|align=center |7096
! colspan="2" | Helyettesítés
|-
|-
| align=center |29
| Fiók-helyettesítés
|align=center |8252
|align=center |Aktív
|-
|-
| align=center |30
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
|align=center |9600
|align=center |Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.
|-
|-
|  
|  
|}
|}

A lap jelenlegi, 2014. augusztus 22., 09:40-kori változata

Nyertesek és nyeremények
Végjáték Titkok
Nyertes Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok minden típusának legalább egy példányát.
Legnagyobb játékos: 300 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Nyertes klán tagjai: 300 prémium pont
Általános beállítások
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 4
Egységek sebessége 0,75
Morál Inaktív
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2014-07-10
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Piaci nyersanyagkereskedés Aktív
Jutalmak
Jutalmak Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 10 : 1 az első 15 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3200 pontig)
Barbár falvak visszabontása Aktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 15-35%
Hűség növekedése Óránként 4%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Támogatási rendszer Zárt rendszer
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem.
Klántárs támadható Igen
Klán zárul Igen
Taglétszámkorlát 30
Terület
Kezdőfalvak száma 2
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.