„Classic 3” változatai közötti eltérés
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „'''SABLON''' | Főnemesek maximális hatótávolsága |align=center |50 Mező |- | Hűség csökkenés főnemes támadásonként |align=center |20-35% |- | Hűség n…”) |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
(7 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
{| | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Nyertesek és nyeremények | |||
|- | |||
| | | Végjáték | ||
|align=center |50 | |align=center width="50%"|Titkok | ||
|- | |||
| Nyertes | |||
|align=center width="50%"|Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok minden típusának legalább egy példányát. | |||
|- | |||
| Legnagyobb játékos: | |||
|align=center width="50%"|300 prémium pont | |||
|- | |- | ||
| | | Legnagyobb LET birtokosa: | ||
|align=center | | |align=center width="50%"|300 prémium pont | ||
|- | |- | ||
| | | Nyertes klán tagjai: | ||
|align=center | | |align=center width="50%"|300 prémium pont | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
! colspan="2" | | ! colspan="2" | Általános beállítások | ||
|- | |||
| Zászlók | |||
|align=center width="50%"|Inaktív | |||
|- | |||
| Játék sebessége | |||
|align=center width="50%"|4 | |||
|- | |||
| Egységek sebessége | |||
|align=center |0,75 | |||
|- | |||
| Morál | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Épület bontása | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Szabad kereskedelem | |||
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján | |||
|- | |||
| Legyőzött ellenfelek ranglistája | |||
|align=center |Aktív, pontok alapján | |||
|- | |||
| Bevezető | |||
|align=center |Nincs | |||
|- | |||
| Időkeret a kereskedés visszavonására | |||
|align=center |5 Perc | |||
|- | |- | ||
| | | Időkeret a támadások visszavonására | ||
|align=center | | |align=center |5 Perc | ||
|- | |- | ||
| | | Milliszekundum | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | | Éjszakai bónusz | ||
|align=center | | |align=center |Aktív 0:00 és 8:00 óra között | ||
|- | |- | ||
| | | Alvás Üzemmód | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| | | Kezdő dátum | ||
|align=center | | |align=center |2014-07-10 | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
! colspan="2" | | ! colspan="2" | Prémium szolgáltatások | ||
|- | |||
| Ingyenes Prémium fiók | |||
|align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál | |||
|- | |||
| Ingyenes Fiókkezelő | |||
|align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál | |||
|- | |||
| Prémium fiók | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |- | ||
| | | Fiókkezelő | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | | Farmkezelő | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | | Építési idő csökkentése | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |||
| Azonnali befejezés | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Építkezés árának csökkentése | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Nyersanyagtermelés növelése | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Piaci Bónusz | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |- | ||
| | | Piaci nyersanyagkereskedés | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
! colspan="2" | | ! colspan="2" | Jutalmak | ||
|- | |||
| Jutalmak | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Kezdővédelem | |||
|- | |||
| Kezdők védelme | |||
|align=center |3 nap | |||
|- | |||
| Támadó : védekező arány maximális értéke | |||
|align=center |10 : 1 az első 15 napra | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Játékbeállítások | |||
|- | |- | ||
| | | Lovag | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | | Íjászok | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |||
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer | |||
|align=center |Egyszerű rendszer | |||
|- | |||
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |||
|- | |- | ||
| | | rowspan="2"|Kémrendszer | ||
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet | |||
|- | |- | ||
| align=center | | | align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia. | ||
|- | |- | ||
| | | Tanyaszabály | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| | | Templom | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| | | Áltámadás | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| | | Önállóan fejlődő barbár falvak | ||
|align=center | | |align=center |Aktív (3200 pontig) | ||
|- | |- | ||
| | | Barbár falvak visszabontása | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
! colspan="2" | Milícia | |||
|- | |- | ||
| | | Milícia | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
! colspan="2" | Főnemesek | |||
|- | |- | ||
| | | Főnemesek képzése | ||
|align=center | | |align=center |Aranyérme rendszer | ||
|- | |- | ||
| | | Főnemesek olcsó újragyártása | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| | | Főnemesek árának növekedése | ||
|align=center | | |align=center |Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. | ||
|- | |- | ||
| | | Főnemesek maximális hatótávolsága | ||
|align=center | | |align=center |100 Mező | ||
|- | |- | ||
| | | Hűség csökkenés főnemes támadásonként | ||
|align=center | | |align=center |15-35% | ||
|- | |- | ||
| | | Hűség növekedése | ||
|align=center | | |align=center |Óránként 4% | ||
|- | |- | ||
| | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
! colspan="2" | Klán | |||
|- | |- | ||
| | | Klánharcok elérhetők | ||
|align=center | | |align=center |Igen | ||
|- | |- | ||
| | | rowspan="2"|Támogatási rendszer | ||
|align=center | | |align=center |Zárt rendszer | ||
|- | |- | ||
| align=center | | | align=center |A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem. | ||
|- | |- | ||
| | | Klántárs támadható | ||
|align=center | | |align=center |Igen | ||
|- | |- | ||
| | | Klán zárul | ||
|align=center | | |align=center |Igen | ||
|- | |- | ||
| | | Taglétszámkorlát | ||
|align=center | | |align=center |30 | ||
|- | |- | ||
| | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
! colspan="2" | Terület | |||
|- | |- | ||
| | | Kezdőfalvak száma | ||
|align=center | | |align=center |2 | ||
|- | |- | ||
| | | Barbár falvak | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | | Bónuszfalvak | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | | Bónuszfalvak | ||
|align=center | | |align=center |Fejlesztett bónuszfalvak | ||
|- | |- | ||
| | | Égtájválasztás | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
! colspan="2" | Helyettesítés | |||
|- | |- | ||
| | | Fiók-helyettesítés | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | |Korlátozott helyettesi hozzáférés | ||
|align=center | | |align=center |Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt. | ||
|- | |- | ||
| | | | ||
|} | |} |
A lap jelenlegi, 2014. augusztus 22., 09:40-kori változata
Nyertesek és nyeremények | |
---|---|
Végjáték | Titkok |
Nyertes | Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok minden típusának legalább egy példányát. |
Legnagyobb játékos: | 300 prémium pont |
Legnagyobb LET birtokosa: | 300 prémium pont |
Nyertes klán tagjai: | 300 prémium pont |
Általános beállítások | |
Zászlók | Inaktív |
Játék sebessége | 4 |
Egységek sebessége | 0,75 |
Morál | Inaktív |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Nincs |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 5 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 0:00 és 8:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2014-07-10 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Építési idő csökkentése | Inaktív |
Azonnali befejezés | Inaktív |
Építkezés árának csökkentése | Inaktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Inaktív |
Piaci Bónusz | Inaktív |
Piaci nyersanyagkereskedés | Aktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Inaktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 3 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 10 : 1 az első 15 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Aktív |
Íjászok | Inaktív |
Fejlesztési rendszer | Egyszerű rendszer |
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |
Kémrendszer | A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet |
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | Inaktív |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (3200 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Aktív |
Milícia | |
Milícia | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérme rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Inaktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 15-35% |
Hűség növekedése | Óránként 4% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Támogatási rendszer | Zárt rendszer |
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem. | |
Klántárs támadható | Igen |
Klán zárul | Igen |
Taglétszámkorlát | 30 |
Terület | |
Kezdőfalvak száma | 2 |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt. |