„Világ 25” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | Általános beállítások |- | Végjáték |align=center width="50%"|Területi arány |- | Zászlók |align=center width="50%"…”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(6 közbenső módosítás, amit 2 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
4. sor: 4. sor:
|-
|-
| Végjáték
| Végjáték
|align=center width="50%"|Területi arány
|align=center width="50%"|Területi arány, 80% - birtokolni 90 napon át
|-
|-
| Zászlók
| Zászlók
|align=center width="50%"|Aktív
|align=center width="50%"|Inaktív
|-
|-
| Játék sebessége
| Játék sebessége
46. sor: 46. sor:
|-
|-
| Kezdő dátum  
| Kezdő dátum  
|align=center |2013-07-08
|align=center |2014-03-26
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
64. sor: 64. sor:
|-
|-
| Farmkezelő
| Farmkezelő
|align=center |Aktív
|-
| Prémium Tőzsde
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
76. sor: 79. sor:
|-
|-
| Nyersanyagtermelés növelése
| Nyersanyagtermelés növelése
|align=center |Aktív
|-
| Piaci Bónusz
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
106. sor: 106. sor:
|-
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
|align=center |3 szintes rendszer
|align=center |Egyszerű fejlesztés
|-
|-
| align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
 
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.  
|-
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer   
| rowspan="2"|Kémrendszer   
|align=center |A kémekre hat a fejlesztés.
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
|-
|-
| align=center |A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni:
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
0-Falun belüli egységek
 
1-Falun belüli egységek, nyersanyagok
 
2-Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi
 
3-Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek
|-
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
133. sor: 124. sor:
|-
|-
| Templom  
| Templom  
|align=center |Aktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Áltámadás  
| Áltámadás  
|align=center |A falupontok 1%-a
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
|align=center |Aktív (3000 pontig)
|align=center |Aktív (4000 pontig)
|-
|-
| Barbár falvak visszabontása
| Barbár falvak visszabontása
|align=center |Aktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
154. sor: 145. sor:
|-
|-
| Főnemesek képzése
| Főnemesek képzése
|align=center |Nyersanyagtárolós rendszer  
|align=center |Aranyérme rendszer  
|-
|-
| Főnemesek olcsó újragyártása  
| Főnemesek olcsó újragyártása  
|align=center |Aktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Főnemesek árának növekedése  
| Főnemesek árának növekedése  
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Főnemesek maximális hatótávolsága
| Főnemesek maximális hatótávolsága
|align=center |250 Mező
|align=center |100 Mező
|-
|-
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
311. sor: 302. sor:
|  
|  
|}
|}
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
[[#p-Vil.C3.A1gok | ▲ Vissza a világokhoz.]] <br>
[[Kezdőlap | ◄ Vissza a kezdőlapra.]]

A lap jelenlegi, 2016. január 22., 19:15-kori változata

Általános beállítások
Végjáték Területi arány, 80% - birtokolni 90 napon át
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 1
Egységek sebessége 1
Morál Aktív (pontalapú)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2014-03-26
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Prémium Tőzsde Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű fejlesztés
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (4000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 80
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 30
2 35
3 41
4 47
5 55
6 64
7 74
8 86
9 100
10 117
11 136
12 158
13 184
14 214
15 249
16 289
17 339
18 391
19 455
20 530
21 616
22 717
23 833
24 969
25 1127
26 1311
27 1525
28 1774
29 2063
30 2400

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.