„Egységek” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(7 közbenső módosítás, amit 3 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
A játékban megtalálható katonai egységek kifejlesztése több lépcsős folyamat.
Alábbi összefoglalónk minden fellelhető információt összegyűjt ezekről az egységekről, azonban egy kezdő játékos számára az első feladat az, hogy átlássa, hogy épül fel a rendszer - így arra kérünk mindenkit, hogy ezt ellenőrizze minden alkalommal:
* Első lépcső: ellenőrizni kell, hogy az egység kifejlesztéséhez és gyártásához milyen szintű épületek szükségesek, és azokat megépíteni.
* Második lépcső: ki kell fejleszteni a kovácsműhelyben az egységtípust, hogy az képezhető legyen.
* Harmadik lépcső: lovasság esetében az istálló, gyalogság esetében a barakk az, ahol a kifejlesztett egységet le is tudod gyártani.
Az alábbi táblázat megmutatja az egységekre vonatkozó összefoglaló, leginkább használatban lévő értékeket, azonban ez néha nem elég. Amennyiben bővebb információra van szükség, klikkeljetek az egységek nevére a felsorolásban, mert az linkként működik, és továbbvezet egy még részletesebb ismertető oldalhoz.
{|
{|
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
! Egység
! Egység
! [[Fájl:holz.png|Fa]]
! [[Fájl:holz.png|Fa|link=]]
! [[Fájl:lehm.png|Agyag]]  
! [[Fájl:lehm.png|Agyag|link=]]  
! [[Fájl:eisen.png|Vas]]
! [[Fájl:eisen.png|Vas|link=]]
! [[Fájl:Face.png|Népesség]]
! [[Fájl:Face.png|Népesség|link=]]
! [[Fájl:att.png|Támadó érték]]
! [[Fájl:att.png|Támadó érték|link=]]
! [[Fájl:def.png|Védekező érték]]
! [[Fájl:def.png|Védekező érték|link=]]
! [[Fájl:def_cav.png|Védelem lovasság ellen]]
! [[Fájl:def_cav.png|Védelem lovasság ellen|link=]]
! [[Fájl:def_archer.png|Védelem íjászok ellen]]
! [[Fájl:def_archer.png|Védelem íjászok ellen|link=]]
! [[Fájl:speed.png|Sebesség]]
! [[Fájl:speed.png|Sebesség|link=]]
! [[Fájl:booty.png|Zsákmány]]
! [[Fájl:booty.png|Zsákmány|link=]]
|-
|-
| [[Fájl:unit_spear.png|Lándzsás. Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll.]] [[Lándzsás]]
| '''[[Lándzsás]]''', Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll.
| align="center" | 50
| align="center" | 50
| align="center" | 30
| align="center" | 30
25. sor: 36. sor:
| align="center" | 25
| align="center" | 25
|-
|-
| [[Fájl:unit_sword.png|Kardforgató. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint)]] [[Kardforgató]]
| '''[[Kardforgató]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint)
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 30
37. sor: 48. sor:
| align="center" | 15
| align="center" | 15
|-
|-
| [[Fájl:unit_axe.png|Bárdos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint)]] [[Bárdos]]
| '''[[Bárdos]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint)
| align="center" | 60
| align="center" | 60
| align="center" | 30
| align="center" | 30
49. sor: 60. sor:
| align="center" | 10
| align="center" | 10
|-
|-
| [[Fájl:unit_archer.png|Íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint)]] [[Íjász]]
| '''[[Íjász]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint)
| align="center" | 100
| align="center" | 100
| align="center" | 30
| align="center" | 30
61. sor: 72. sor:
| align="center" | 10
| align="center" | 10
|-
|-
| [[Fájl:unit_spy.png|Kém. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint)]] [[Kém]]
| '''[[Kém]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint)
| align="center" | 50
| align="center" | 50
| align="center" | 50
| align="center" | 50
73. sor: 84. sor:
| align="center" | 0
| align="center" | 0
|-
|-
| [[Fájl:unit_light.png|Könnyűlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint)]] [[Könnyűlovas]]
| '''[[Könnyűlovas]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint)
| align="center" | 125
| align="center" | 125
| align="center" | 100
| align="center" | 100
85. sor: 96. sor:
| align="center" | 80
| align="center" | 80
|-
|-
| [[Fájl:unit_marcher.png|Lovas íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint)]] [[Lovas íjász]]
| '''[[Lovas íjász]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint)
| align="center" | 250
| align="center" | 250
| align="center" | 100
| align="center" | 100
97. sor: 108. sor:
| align="center" | 50
| align="center" | 50
|-
|-
| [[Fájl:unit_heavy.png|Nehézlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint)]] [[Nehézlovas]]
| '''[[Nehézlovas]]''',  Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint)
| align="center" | 200
| align="center" | 200
| align="center" | 150
| align="center" | 150
109. sor: 120. sor:
| align="center" | 50
| align="center" | 50
|-
|-
| [[Fájl:unit_ram.png|Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint)]] [[Faltörő kos]]
| '''[[Faltörő kos]]''',  Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint)
| align="center" | 300
| align="center" | 300
| align="center" | 200
| align="center" | 200
121. sor: 132. sor:
| align="center" | 0
| align="center" | 0
|-
|-
| [[Fájl:unit_catapult.png|Katapult. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint)]] [[Katapult]]
| '''[[Katapult]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint)
| align="center" | 320
| align="center" | 320
| align="center" | 400
| align="center" | 400
133. sor: 144. sor:
| align="center" | 0
| align="center" | 0
|-
|-
| [[Fájl:unit_knight.png|Lovag. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor]] [[Lovag]]
| '''[[Lovag]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 20
145. sor: 156. sor:
| align="center" | 100
| align="center" | 100
|-
|-
| [[Fájl:unit_snob.png|Főnemes. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint)]] [[Főnemes]]
| '''[[Főnemes]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint)
| align="center" | 40000
| align="center" | 40000
| align="center" | 50000
| align="center" | 50000
157. sor: 168. sor:
| align="center" | 0
| align="center" | 0
|-
|-
| [[Fájl:unit_militia.png|Milícia. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint)]] [[Milícia]]
| '''[[Milícia]]''', Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint)
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 5
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 45
| align="center" | 45
| align="center" | 25
| align="center" | 25
| align="center" | 0.02
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
|}
|}
173. sor: 184. sor:
{|
{|
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
!Szimbólum
!'''Szimbólum'''
!Jelentés
!'''Jelentés'''
!Magyarázat
!'''Magyarázat'''
|-
|-
|[[Fájl:att.png]]
|[[Fájl:att.png|link=]]
| align="center" | Támadó érték
| align="center" | Támadó érték
| align="center" |A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
| align="center" |A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
|-
|-
|[[Fájl:def.png]]
|[[Fájl:def.png|link=]]
| align="center" | Védekező érték
| align="center" | Védekező érték
| align="center" |A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
| align="center" |A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
|-
|-
|[[Fájl:def_cav.png]]
|[[Fájl:def_cav.png|link=]]
| align="center" | Védelem lovasság ellen
| align="center" | Védelem lovasság ellen
| align="center" |A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
| align="center" |A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
|-
|-
|[[Fájl:def_archer.png]]
|[[Fájl:def_archer.png|link=]]
| align="center" |Védelem íjászok ellen
| align="center" |Védelem íjászok ellen
| align="center" |A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
| align="center" |A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
|-
|-
|[[Fájl:speed.png]]
|[[Fájl:speed.png|link=]]
| align="center" |Sebesség
| align="center" |Sebesség
| align="center" |A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
| align="center" |A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
|-
|-
|[[Fájl:booty.png]]
|[[Fájl:booty.png|link=]]
| align="center" |Zsákmány
| align="center" |Zsákmány
| align="center" |A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.  
| align="center" |A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.  
|}
|}
 
[[Kezdőlap|Vissza a kezdőlapra]]

A lap jelenlegi, 2018. április 24., 08:33-kori változata

A játékban megtalálható katonai egységek kifejlesztése több lépcsős folyamat.

Alábbi összefoglalónk minden fellelhető információt összegyűjt ezekről az egységekről, azonban egy kezdő játékos számára az első feladat az, hogy átlássa, hogy épül fel a rendszer - így arra kérünk mindenkit, hogy ezt ellenőrizze minden alkalommal:

  • Első lépcső: ellenőrizni kell, hogy az egység kifejlesztéséhez és gyártásához milyen szintű épületek szükségesek, és azokat megépíteni.
  • Második lépcső: ki kell fejleszteni a kovácsműhelyben az egységtípust, hogy az képezhető legyen.
  • Harmadik lépcső: lovasság esetében az istálló, gyalogság esetében a barakk az, ahol a kifejlesztett egységet le is tudod gyártani.

Az alábbi táblázat megmutatja az egységekre vonatkozó összefoglaló, leginkább használatban lévő értékeket, azonban ez néha nem elég. Amennyiben bővebb információra van szükség, klikkeljetek az egységek nevére a felsorolásban, mert az linkként működik, és továbbvezet egy még részletesebb ismertető oldalhoz.


Egység Fa Agyag Vas Népesség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen Sebesség Zsákmány
Lándzsás, Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll. 50 30 10 1 10 15 45 20 18 25
Kardforgató, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint) 30 30 70 1 25 50 15 40 22 15
Bárdos, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint) 60 30 40 1 40 10 5 10 18 10
Íjász, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint) 100 30 60 1 15 50 40 5 18 10
Kém, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint) 50 50 20 2 0 2 1 2 9 0
Könnyűlovas, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint) 125 100 250 4 130 30 40 30 10 80
Lovas íjász, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint) 250 100 150 5 120 40 30 50 10 50
Nehézlovas, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint) 200 150 600 6 150 200 80 180 11 50
Faltörő kos, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint) 300 200 200 5 2 20 50 20 30 0
Katapult, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint) 320 400 100 8 100 100 50 100 30 0
Lovag, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor 20 20 40 10 150 250 400 150 10 100
Főnemes, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint) 40000 50000 50000 100 30 100 50 100 35 0
Milícia, Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint) 0 0 0 0 0 15 45 25 0 0


Szimbólum Jelentés Magyarázat
Att.png Támadó érték A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
Def.png Védekező érték A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
Def cav.png Védelem lovasság ellen A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
Def archer.png Védelem íjászok ellen A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
Speed.png Sebesség A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
Booty.png Zsákmány A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.