„A Nagy Csata” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „'''A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell ki…”)
 
 
(2 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
[[Fájl:700px-Great_siege_banner.png]]
== Leírás ==
'''A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell kialakítani a stratégiát. Lerohanod a várost annyi csapattal amennyivel csak lehetséges? Vagy különböző stratégiai pontokat megszerzel az ellenfelektől és azt véded körömszakadtáig? Vagy csak megtámadod a hátországukat, amíg az egységeik a Városért küzdenek?'''
'''A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell kialakítani a stratégiát. Lerohanod a várost annyi csapattal amennyivel csak lehetséges? Vagy különböző stratégiai pontokat megszerzel az ellenfelektől és azt véded körömszakadtáig? Vagy csak megtámadod a hátországukat, amíg az egységeik a Városért küzdenek?'''


A döntés a tietek!
A döntés a tietek!  
 
A Nagy Csata egy a "Hegy királya" típusú végjáték. A világ közepén elhelyezkedik egy nagyobb város, amely sok sok faluból áll, amit a játékosoknak el kell foglalniuk. Ezeket a falvakat körzeteknek hívjuk, és az őt elfoglaló játékos klánjához fog tartozni - amiért meghatározott pontszámot kap az egész klán. A világ megnyeréséhez a klánnak előre meghatározott pontszámot kell elérnie.
 
== A világ kezdete ==
A világ ugyanúgy indul, mint minden normál világ, az egyedüli különbség a világ közepén megtalálható hatalmas város. A játékosok ugyanúgy tudják kezdeni a játékukat és a feladatokat, mint máskor - farmolnak, más játékosokat támadnak, egységeket képeznek, épületeket építenek, stb. De ahhoz, hogy megnyerjék a világot, a klánnak meg kell támadnia, és meg kell tartaniuk a világ közepén elhelyezkedő város falvait. A kezdetekben a városban lesz néhány barbár egység, amit először a játékosoknak le kell győzniük (hagyományos egységek, minden extra képesség nélkül). A körzeteket nem lesz nehéz elfoglalni, mivel a hűségük mindig 1, és a védekező értékük negatív - ez teszi nehézzé a megtartásukat. 
 
== A körzetek ==
 
Minden világ közepén, amelyik ilyen végjátékkal indul, egy nagy város van a térkép közepén. A város eltérő méretű lehet, és számos körzetet tartalmaz. Ezek a körzetek úgy működnek, mint egy normál falu, kivéve, hogy nem lehet átnevezni, mindig 1 a hűségük, és az odaút mindig azonos időt vesz igénybe. Ez igaz a körzettől körzetig tartó utazásra is. Továbbá, a körzeteknek negatív a védelmi bónuszuk, ami azt jelenti, hogy bár könnyű őket elfoglalni, megvédeni annál nehezebb. A védelmi érték körzetenként eltérő, de minél nehezebb egy körzetet megvédeni, annál több hatáspontot adnak, amely szükséges a világ megnyeréséhez.
 
 
== Kerületek ==
 
A hatáspontokat a klánok minden, általuk birtokolt körzet után kapják, de a mennyiség attól függ, hogy a körzetben milyen kerületek találhatók. Amíg a körzetek száma eltérhet (a játszott világokon), addig a városban mindig azonos számú kerület (4) kerület található meg. Minden kerület hatáspontot ad, DE a nap eltérő időpontjában. Ezek: 10:00 a Városi Főtér, 14:00 a Pénzügyi Központ, 18:00 a Kézműves Negyed, és 22:00 a Kikötő.
 
A klánnak, hogy hatáspontokat gyűjtsön, a kerületeket kell birtokolnia ezekben az időpontokban. Ez az egyetlen módja annak, hogy a klán hatáspontot szerezzen, így különös figyelmet kell arra fordítani, hogy a megadott időpontokban valóban birtokoljátok a kerületeket. Tehát legyetek biztosak benne, hogy a védelem szilárd, vagy hogy időzítve pont jókor érkeztek meg, minden csapatot elindítva, amit csak lehet.
 
Amikor egy klán megszerzi a hatáspontok 40%-át, a foglaláshoz szükséges érmék automatikusan 10%-al kevesebbe fognak kerülni a világ játékosai számára. Ez a folyamat folytatódik minden 10% megszerzésével, egészen 90%-ig, amikor is az aranyérmék költsége az eredeti érték 40%-ba fog kerülni


== Felhasználói felület ==
<table width="600px" bgcolor="#f7eed3" border="1">
<tr>
<td>[[Fájl:400px-Gs_map.png]]</td>
<td>A város mindig a térkép közepén van.


'''...a Kerületek...'''
Különböző méretű lehet, a világ beállításaitól függően.


Minden világ, amelyik ezzel a végjátékkal indul, egy nagy várost fogsz találni a térkép közepén. A városok eltérő méretűek lehetnek, és eltérő számú kerületet tartalmazhatnak. Ezek a kerületek úgy viselkednek, mint egy normál falu, csak nem lehet átnevezni őket, a hűségük mindig 1%, és a hozzájuk vezető menetidő mindig azonos. A menetidő a kerületektől kerületekig is azonos. Továbbá, a kerületeknek védekező bónuszuk van (negatív érték), ami nehezebbé teszi a védelmüket. A védekezési nehézségek között szintén lehetnek különbségek, de azok a kerületek, amelyeknek magasabb a negatív védekező bónusza, több hatáspontot is adnak, amely pedig a világ megnyeréséhez szükséges.
Amikor a játékos fölé viszi az egeret, minden fontos információ megjelenik:


*Védekezési változó (malus)
*Mennyi győzelmi pontot ért el a védekező naponta (hogy megtartsa a körzetet)
*Ki uralja a körzetet</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:400px-Gs_ranking.png ]]</td>
<td>A ranglista áttekintésben egy részletes áttekintés található a körzetekről és a 4 kerületről.


'''...és Körzetek...'''
Minden kerület győzelmi pontokat ad naponta. A pontok megszerzéséhez a klán tagjának birtokolnia kell a falut, amikor a visszaszámlálás eléri a nullát.</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:400px-Gs_ranking2.png]]</td>
<td>Az áttekintésben látható a védelmi módosító érték.</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:Gs_village.png ]]</td>
<td>A védelmi bónuszt egy színes mező jelzi.  


A hatáspontokat azok a klánok kapják meg jutalmul, amelyek az adott kerületet felügyelik, de attól függően, hogy a kerület melyik körzethez tartozik. Amíg a kerületek értéke eltérő lehet a világok között, a város mindig 4 körzetet fog tartalmazni.
A körzet neve '''nem''' változtatható meg!
Minden körzet más időpontban adja meg a hatáspontokat jutalmul. Ezek: 10:00 a Városi Főtér, 14:00 a Pénzügyi Központ, 18:00 a Kézműves Negyed, és 22:00 a Kikötő. És nem, sajnáljuk, de még 15 év után sem lesz hajó a Klánháborúban!
A klánnak, hogy hatáspontokat gyűjtsön, a kerületeket kell birtokolnia ezekben az időpontokban. Ez az egyetlen módja annak, hogy a klán hatáspontot szerezzen, így különös figyelmet kell arra fordítani, hogy a megadott időpontokban valóban birtokoljátok a kerületeket. Tehát legyetek biztosak benne, hogy a védelem szilárd, vagy hogy időzítve pont jókor érkeztek meg, minden csapatot elindítva, amit csak lehet.


De a játékos '''képes''' épületeket építeni és egységeket képezni. </td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:Gs_village2.png ]]</td>
<td>A malus szintén megjelenik az aktív hatásoknál


'''Hogy ne legyen unalmas a játék, egy kis finomság is bekerül a játékba'''
Figyelem: '''a hűség mindig 1''' (a hűség mindig 1-es értéken marad)


Amikor egy klán megszerzi a hatáspontok 40%-át, a foglaláshoz szükséges érmék automatikusan 10%-al kevesebbe fognak kerülni a világ játékosai számára. Ez a folyamat folytatódik minden 10% megszerzésével, egészen 90%-ig, amikor is az aranyérmék költsége az eredeti érték 40%-ba fog kerülni.
Ezen kívül a falu mindig úgy viselkedik, mint egy normál falu</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:Gs_influence.jpg]]</td>
<td>Az a Klán nyeri meg a világot, amelyik a megfelelő mennyiségű hatáspontot összegyűjtötte.  
Egy jelentést küldünk ki minden játékosnak, amikor a vezető klán elérte a szükséges pontok 80%-át. </td>
</tr>
</table>

A lap jelenlegi, 2018. október 23., 09:57-kori változata

700px-Great siege banner.png


Leírás

A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell kialakítani a stratégiát. Lerohanod a várost annyi csapattal amennyivel csak lehetséges? Vagy különböző stratégiai pontokat megszerzel az ellenfelektől és azt véded körömszakadtáig? Vagy csak megtámadod a hátországukat, amíg az egységeik a Városért küzdenek?

A döntés a tietek!

A Nagy Csata egy a "Hegy királya" típusú végjáték. A világ közepén elhelyezkedik egy nagyobb város, amely sok sok faluból áll, amit a játékosoknak el kell foglalniuk. Ezeket a falvakat körzeteknek hívjuk, és az őt elfoglaló játékos klánjához fog tartozni - amiért meghatározott pontszámot kap az egész klán. A világ megnyeréséhez a klánnak előre meghatározott pontszámot kell elérnie.

A világ kezdete

A világ ugyanúgy indul, mint minden normál világ, az egyedüli különbség a világ közepén megtalálható hatalmas város. A játékosok ugyanúgy tudják kezdeni a játékukat és a feladatokat, mint máskor - farmolnak, más játékosokat támadnak, egységeket képeznek, épületeket építenek, stb. De ahhoz, hogy megnyerjék a világot, a klánnak meg kell támadnia, és meg kell tartaniuk a világ közepén elhelyezkedő város falvait. A kezdetekben a városban lesz néhány barbár egység, amit először a játékosoknak le kell győzniük (hagyományos egységek, minden extra képesség nélkül). A körzeteket nem lesz nehéz elfoglalni, mivel a hűségük mindig 1, és a védekező értékük negatív - ez teszi nehézzé a megtartásukat.

A körzetek

Minden világ közepén, amelyik ilyen végjátékkal indul, egy nagy város van a térkép közepén. A város eltérő méretű lehet, és számos körzetet tartalmaz. Ezek a körzetek úgy működnek, mint egy normál falu, kivéve, hogy nem lehet átnevezni, mindig 1 a hűségük, és az odaút mindig azonos időt vesz igénybe. Ez igaz a körzettől körzetig tartó utazásra is. Továbbá, a körzeteknek negatív a védelmi bónuszuk, ami azt jelenti, hogy bár könnyű őket elfoglalni, megvédeni annál nehezebb. A védelmi érték körzetenként eltérő, de minél nehezebb egy körzetet megvédeni, annál több hatáspontot adnak, amely szükséges a világ megnyeréséhez.


Kerületek

A hatáspontokat a klánok minden, általuk birtokolt körzet után kapják, de a mennyiség attól függ, hogy a körzetben milyen kerületek találhatók. Amíg a körzetek száma eltérhet (a játszott világokon), addig a városban mindig azonos számú kerület (4) kerület található meg. Minden kerület hatáspontot ad, DE a nap eltérő időpontjában. Ezek: 10:00 a Városi Főtér, 14:00 a Pénzügyi Központ, 18:00 a Kézműves Negyed, és 22:00 a Kikötő.

A klánnak, hogy hatáspontokat gyűjtsön, a kerületeket kell birtokolnia ezekben az időpontokban. Ez az egyetlen módja annak, hogy a klán hatáspontot szerezzen, így különös figyelmet kell arra fordítani, hogy a megadott időpontokban valóban birtokoljátok a kerületeket. Tehát legyetek biztosak benne, hogy a védelem szilárd, vagy hogy időzítve pont jókor érkeztek meg, minden csapatot elindítva, amit csak lehet.

Amikor egy klán megszerzi a hatáspontok 40%-át, a foglaláshoz szükséges érmék automatikusan 10%-al kevesebbe fognak kerülni a világ játékosai számára. Ez a folyamat folytatódik minden 10% megszerzésével, egészen 90%-ig, amikor is az aranyérmék költsége az eredeti érték 40%-ba fog kerülni

Felhasználói felület

400px-Gs map.png A város mindig a térkép közepén van.

Különböző méretű lehet, a világ beállításaitól függően.

Amikor a játékos fölé viszi az egeret, minden fontos információ megjelenik:

  • Védekezési változó (malus)
  • Mennyi győzelmi pontot ért el a védekező naponta (hogy megtartsa a körzetet)
  • Ki uralja a körzetet
400px-Gs ranking.png A ranglista áttekintésben egy részletes áttekintés található a körzetekről és a 4 kerületről. Minden kerület győzelmi pontokat ad naponta. A pontok megszerzéséhez a klán tagjának birtokolnia kell a falut, amikor a visszaszámlálás eléri a nullát.
400px-Gs ranking2.png Az áttekintésben látható a védelmi módosító érték.
Gs village.png A védelmi bónuszt egy színes mező jelzi.

A körzet neve nem változtatható meg!

De a játékos képes épületeket építeni és egységeket képezni.
Gs village2.png A malus szintén megjelenik az aktív hatásoknál

Figyelem: a hűség mindig 1 (a hűség mindig 1-es értéken marad)

Ezen kívül a falu mindig úgy viselkedik, mint egy normál falu
Gs influence.jpg Az a Klán nyeri meg a világot, amelyik a megfelelő mennyiségű hatáspontot összegyűjtötte. Egy jelentést küldünk ki minden játékosnak, amikor a vezető klán elérte a szükséges pontok 80%-át.