„Lovag” változatai közötti eltérés
Nincs szerkesztési összefoglaló |
|||
(45 közbenső módosítás, amit 3 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
== A Lovag-rendszer == | |||
A Lovag-rendszer még több lehetőséget tartogat számunkra! | |||
* | *A Lovag-rendszer előnye, hogy egy játékosnak nem csak egy kiképzett lovagja lehet, hanem több. | ||
*A lovagok fejleszthetők, specializálhatók egyes feladatokra, így a játékos döntése szerint segítik őt a csatákban és a falvakban egyaránt. | |||
* | *A lovagok képzése nagy előnyhöz juttathatja a játékosokat, a cél egy jó stratégia kidolgozása, hogy a lovagok képességei minél inkább kihasználhatók legyenek. | ||
*A Lovag rendszerben a tapasztalati pontokat XP-nek nevezzük rövidítve. | |||
* | *''' Szobor''': A szobor felépítése szükséges ahhoz, hogy a lovagod Fegyvertermébe bejuss. Amelyik faluban van szobor, ott közvetlenül tudod irányítani a lovagod. Amennyiben egy faludban a szobrot ledöntik, akkor a közvetlen irányítás és kiképzési lehetőség elvész (a lovag halála esetén). A felfegyverzett lovag akkor is tud a faluban harcolni, és a fegyverének a bónusza akkor is hat, ha a szobrot ledöntötték. | ||
* '''Lovagod kiképzésének lépései:''' falvadban szobrot építesz. A szobor megépítése után megnyitod a felületet, és ott kiképzed a lovagod. | |||
* | * '''Lovag névváltoztatása:''' a Szobornál teheted meg, ahányszor csak akarod. | ||
* ''' | |||
''' | |||
== A Lovag == | |||
Minden játékos egy Lovaggal kezdi a játékot. Ahogy a birodalom növekszik, úgy kapnak a játékosok egyre több Lovagot, maximálisan 10-et. Tehát a faluszámtól függ a Lovagok száma. | |||
== | {| | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Lovagok száma birtokolt faluszám szerint | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|'''Falvak száma''' | |||
|align=center width="50%"|'''Elérhető lovagok száma''' | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|1 | |||
|align=center width="50%"|1 | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|3 | |||
|align=center width="50%"|2 | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|5 | |||
|align=center width="50%"|3 | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|10 | |||
|align=center width="50%"|4 | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|20 | |||
|align=center width="50%"|5 | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|35 | |||
|align=center width="50%"|6 | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|50 | |||
|align=center width="50%"|7 | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|65 | |||
|align=center width="50%"|8 | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|80 | |||
|align=center width="50%"|9 | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|100 | |||
|align=center width="50%"|10 | |||
| | |||
|} | |||
Minden Lovag fejlesztése a képesség-pontok gyűjtésén és felhasználásán alapul. A képességek fa-rendszerben érhetők el, a képesség könyvek felhasználásával. | |||
[[Fájl:Készségkönyv.png | center]] | |||
==== | == A Lovag szintjének növelése == | ||
Lovagod többféle módon lehet fejleszteni, ahogy azt alább is láthatod. | |||
* A lovag maximális szintje 30. | |||
* Minden alkalommal, amikor a lovag egy új szintet ér el, kap egy készségkönyvet, aminek segítségével a lovag tovább fejleszthető. | |||
==== | * Fontos: minden lovag összesen 30 készségkönyvet kap, tehát gondoljátok meg, hogy mire használjátok fel! | ||
:::* | *Az áttekintésben van egy mutató, amelyen látszik, mennyi XP szükséges a lovagodnak elérni a következő szintet. | ||
'''A lovag a következő módokon gyűjthet tapasztalatot:''' | |||
{| | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Tapasztalat gyűjtése | |||
|- | |||
| align=center width="30%"|'''Megnevezés''' | |||
|align=center width="70%"|'''Leírás''' | |||
|- | |||
| align=center width="30%"|'''Támadás''' | |||
|align=center width="70%"|A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással. | |||
|- | |||
| align=center width="30%"|'''Védekezés''' | |||
|align=center width="70%"|A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással. | |||
|- | |||
| align=center width="30%"|'''Másik játékos támogatása''' | |||
|align=center width="70%"| | |||
* A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen támogatja egy másik játékos faluját. | |||
* Az összegyűjtött tapasztalat támogatásban eltöltött időtartamtól, az összes, támogatásba vele küldött egységszámtól (azonos faluból indítva), és az ott legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. | |||
* A tapasztalat jóváírása naponta történik meg, amikor a lovagod csatázik, és amikor a támogatás mértéke változik. | |||
* A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével. | |||
* A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik. | |||
|- | |||
| align=center width="30%"|'''Faluépítés''' | |||
|align=center width="70%"| | |||
* Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket. | |||
* Akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig. | |||
* A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ. | |||
* A kapott tapasztalati érték nem változik akkor, ha az épület prémium pontért gyorsítva került megépítésre. | |||
* Nem jár tapasztalati pont bontásért. | |||
* A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik. | |||
|- | |||
| align=center width="30%"|'''Gyakorlás XP-ért''' | |||
|align=center width="70%"|A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni. | |||
* Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat. | |||
* A gyakorlás nyersanyagba kerül, amit ha megszakítasz, nem kapod mind vissza, csak a nyersanyag 90%-át. | |||
* Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni. | |||
|- | |||
| | |||
|} | |||
== Képességek, a Képesség-fa == | |||
* Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik. | |||
* Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni. | |||
* Egy villogó ikon fogja jelezni, ha a kiválasztott lovag teljesítette a könyv felhasználásához szükséges feltételeket. | |||
* Amikor a lovag eléri a következő szintet, a készségkönyv bekerül a leltárba, ahol fel lehet használni. | |||
* Amikor a lovag teljesíti a feltételeket, a leltárban található készségkönyv felhasználható közvetlenül a Lovag Áttekintés felületen. | |||
* Tehát a lovagnak teljesítenie kell a szükséges követelményeket ahhoz, hogy tanuljon és fejlődjön, még akkor is, ha van egy könyve! | |||
*Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. *Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor! | |||
A lovag 12 különböző képességet tud megtanulni, és mindegyiket 4 szinten (összesen 48 szint). A képességeket három részre osztottuk, és mindegyik rész 4 szintes. Ahhoz, hogy a következő képesség szint elérhető legyen, a lovagnak teljesítenie kell a következő szinteket: | |||
{| | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Lovagok képességszint fejlődése | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|'''Képesség szint''' | |||
|align=center width="50%"|''' Feltétel''' | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|Képesség szint: 1 | |||
|align=center width="50%"|A lovagnak el kell érnie az 1-es szintet | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|Képesség szint: 2 | |||
|align=center width="50%"|A lovagnak el kell érnie az 8-as szintet | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|Képesség szint: 3 | |||
|align=center width="50%"|A lovagnak el kell érnie az 16-os szintet | |||
|- | |||
| align=center width="50%"|Képesség szint: 4 | |||
|align=center width="50%"|A lovagnak el kell érnie az 24-es szintet | |||
|- | |||
| | |||
|} | |||
'''Készség-fa:''' | |||
[[Fájl:Lovag-fa.png | center]] | |||
== Képességek típusai == | |||
{| | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="3" | Lovagok képességszint fejlődése | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="3" | '''Támadó''' | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|'''Képesség''' | |||
|align=center width="50%"|'''Leírás''' | |||
|align=center width="25%"|'''Bónusz''' | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:bardoslovag.png]] | |||
'''Feltöltődés''' | |||
|align=center width="50%"|A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 5% | |||
*Szint 2: 10% | |||
*Szint 3: 15% | |||
*Szint 4: 30 | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:konnyulolovag.png]] | |||
'''Lovaglás''' | |||
|align=center width="50%"|A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 5% | |||
*Szint 2: 10% | |||
*Szint 3: 15% | |||
*Szint 4: 30% | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:faltorolovag.png]] | |||
'''Rombolás''' | |||
|align=center width="50%"|A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 5% | |||
*Szint 2: 10% | |||
*Szint 3: 15% | |||
*Szint 4: 30% | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:Katapultlovag.png]] | |||
'''Döngölés''' | |||
|align=center width="50%"|A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 5% | |||
*Szint 2: 10% | |||
*Szint 3: 15% | |||
*Szint 4: 30% | |||
|- | |||
|- bgcolor="#006400" | |||
! colspan="3" | '''Falu''' | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|'''Képesség''' | |||
|align=center width="50%"|'''Leírás''' | |||
|align=center width="25%"|'''Bónusz''' | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:Nyersanyaglovag.png]] | |||
'''Motiváció''' | |||
|align=center width="50%"|A lovag állomásozó falujában fejleszti a termelést. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 3% | |||
*Szint 2: 6% | |||
*Szint 3: 9% | |||
*Szint 4: 15% | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:epitkezeslovag.png]] | |||
'''Építészet''' | |||
|align=center width="50%"|A lovag állomásozó falujában gyorsítja az építkezéseket. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 3% | |||
*Szint 2: 6% | |||
*Szint 3: 9% | |||
*Szint 4: 15% | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:kepzeslovag.png]] | |||
'''Oktatás''' | |||
|align=center width="50%"|A lovag állomásozó falujában az egységképzés gyorsul. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 3% | |||
*Szint 2: 6% | |||
*Szint 3: 9% | |||
*Szint 4: 15% | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:nemeslovag.png]] | |||
'''Meggyőzés''' | |||
|align=center width="50%"|Fejleszti a nemes támadásának hatékonyságát abból a faluból, ahol a lovag állomásozik. (A lovagnak a támadó faluban kell lennie amikor a támadás beérkezik, nem a támadó seregben.) | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: +2 | |||
*Szint 2: +4 | |||
*Szint 3: +6 | |||
*Szint 4: +10 | |||
|- | |||
|colspan="3" | '''FONTOS:''' A termelés/építkezés/seregképzés gyorsítás csak akkor van hatással a falura, ha a lovag otthon tartózkodik. Ha farmolni/támadni/támogatni megy, akkor a képzési/építési idő és a nyersanyag termelés azonnal visszaáll a bónusz nélküli értékekre! (Amint a lovag hazaér, újra lerövidülnek az idők) | |||
|- | |||
|- bgcolor="000096" | |||
! colspan="3" | '''Védekezés''' | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|'''Képesség''' | |||
|align=center width="50%"|'''Leírás''' | |||
|align=center width="25%"|'''Bónusz''' | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:kardoslovag.png]] | |||
'''Kardvívás''' | |||
|align=center width="50%"|A lovag állomásozó falujában a kardosok védekező ereje megnő. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 5% | |||
*Szint 2: 10% | |||
*Szint 3: 15% | |||
*Szint 4: 30% | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:landzsaslovag.png]] | |||
'''Falanx''' | |||
|align=center width="50%"|A lovag állomásozó falujában a lándzsások védekező ereje megnő. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 5% | |||
*Szint 2: 10% | |||
*Szint 3: 15% | |||
*Szint 4: 30% | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:epuletlovag.png]] | |||
'''Megerősítés''' | |||
|align=center width="50%"|A lovag állomásozó falujában az épületek kevésbé érzékenyek az ostromfegyverekkel szemben. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 10% | |||
*Szint 2: 20% | |||
*Szint 3: 30% | |||
*Szint 4: 50% | |||
|- | |||
| align=center width="25%"|[[Fájl:olajlovag.png]] | |||
'''Forró olaj''' | |||
|align=center width="50%"|A lovag állomásozó falujában a Fal védekező ereje megnő. | |||
| align=center width="25%"| | |||
*Szint 1: 3% | |||
*Szint 2: 6% | |||
*Szint 3: 9% | |||
*Szint 4: 15% | |||
|- | |||
| | |||
|} | |||
== Készségkönyv újrahasznosítása== | |||
Az újrahasznosítás azt jelenti, hogy a képesség könyv, amely a leltáradban található, számodra nem megfelelő valamilyen okból kifolyólag. Ilyenkor prémium pontért el tudod cserélni egy azonos szintű, vagy egy magasabb szintű könyvre. A magasabb szintű könyv több prémium pontba kerül, a kapott könyvek véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra, azt a játékos nem tudja befolyásolni. | |||
== Átképzés == | |||
<p>Át tudod képezni a lovagod. Ekkor minden felhasznált készségkönyv és képesség-pont visszakerül, és újra fel tudod őket használni. Mivel ez prémium pontba kerül, ezért érdemes megfontolni a stratégiát már a játék elején! </p> | |||
== Áthelyezés == | |||
A lovag áthelyezhető egy másik faluba, ha van benne szobor, és elég a tanyahely a lovag számára. Az áthelyezés időbe telik. Az áthelyezés után a lovag bónuszai már az új faluban hatnak. | |||
== Felélesztés == | |||
* Ha a lovag meghal egy csatában, bármely faluban, a szobornál feléleszthető. Rá kell kattintani az engedélyezésre egy új ablakban (megerősítés), hogy hol legyen az "új" otthona a lovagnak. | |||
* A felélesztés 6 órába telik, 1-es sebességű világon. Ez az idő prémium pontért megfelezhető. Amikor a lovag meghal, minden tudása elvész, vigyázz rá! | |||
== FONTOS információk == | |||
* Ha egy faluban több, azonos képességű lovag állomásozik, a képességeik nem adódnak össze, hanem a legmagasabb bónusz fog csak hatni. | |||
* A falu elfoglalásakor, újrakezdéskor a lovag képességei megmaradnak, csak egy új szobor kell, ahol feléleszthető. | |||
* A szobor lerombolása nincs hatással a lovag fejlesztésére. A szobor nélkül nem kelthető életre a lovag, így javasoljuk, hogy erre figyeljetek oda! |
A lap jelenlegi, 2017. június 20., 14:05-kori változata
A Lovag-rendszer
A Lovag-rendszer még több lehetőséget tartogat számunkra!
- A Lovag-rendszer előnye, hogy egy játékosnak nem csak egy kiképzett lovagja lehet, hanem több.
- A lovagok fejleszthetők, specializálhatók egyes feladatokra, így a játékos döntése szerint segítik őt a csatákban és a falvakban egyaránt.
- A lovagok képzése nagy előnyhöz juttathatja a játékosokat, a cél egy jó stratégia kidolgozása, hogy a lovagok képességei minél inkább kihasználhatók legyenek.
- A Lovag rendszerben a tapasztalati pontokat XP-nek nevezzük rövidítve.
- Szobor: A szobor felépítése szükséges ahhoz, hogy a lovagod Fegyvertermébe bejuss. Amelyik faluban van szobor, ott közvetlenül tudod irányítani a lovagod. Amennyiben egy faludban a szobrot ledöntik, akkor a közvetlen irányítás és kiképzési lehetőség elvész (a lovag halála esetén). A felfegyverzett lovag akkor is tud a faluban harcolni, és a fegyverének a bónusza akkor is hat, ha a szobrot ledöntötték.
- Lovagod kiképzésének lépései: falvadban szobrot építesz. A szobor megépítése után megnyitod a felületet, és ott kiképzed a lovagod.
- Lovag névváltoztatása: a Szobornál teheted meg, ahányszor csak akarod.
A Lovag
Minden játékos egy Lovaggal kezdi a játékot. Ahogy a birodalom növekszik, úgy kapnak a játékosok egyre több Lovagot, maximálisan 10-et. Tehát a faluszámtól függ a Lovagok száma.
Lovagok száma birtokolt faluszám szerint | ||
---|---|---|
Falvak száma | Elérhető lovagok száma | |
1 | 1 | |
3 | 2 | |
5 | 3 | |
10 | 4 | |
20 | 5 | |
35 | 6 | |
50 | 7 | |
65 | 8 | |
80 | 9 | |
100 | 10 |
Minden Lovag fejlesztése a képesség-pontok gyűjtésén és felhasználásán alapul. A képességek fa-rendszerben érhetők el, a képesség könyvek felhasználásával.
A Lovag szintjének növelése
Lovagod többféle módon lehet fejleszteni, ahogy azt alább is láthatod.
- A lovag maximális szintje 30.
- Minden alkalommal, amikor a lovag egy új szintet ér el, kap egy készségkönyvet, aminek segítségével a lovag tovább fejleszthető.
- Fontos: minden lovag összesen 30 készségkönyvet kap, tehát gondoljátok meg, hogy mire használjátok fel!
- Az áttekintésben van egy mutató, amelyen látszik, mennyi XP szükséges a lovagodnak elérni a következő szintet.
A lovag a következő módokon gyűjthet tapasztalatot:
Tapasztalat gyűjtése | |
---|---|
Megnevezés | Leírás |
Támadás | A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással. |
Védekezés | A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással. |
Másik játékos támogatása |
|
Faluépítés |
|
Gyakorlás XP-ért | A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni.
|
Képességek, a Képesség-fa
- Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik.
- Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni.
- Egy villogó ikon fogja jelezni, ha a kiválasztott lovag teljesítette a könyv felhasználásához szükséges feltételeket.
- Amikor a lovag eléri a következő szintet, a készségkönyv bekerül a leltárba, ahol fel lehet használni.
- Amikor a lovag teljesíti a feltételeket, a leltárban található készségkönyv felhasználható közvetlenül a Lovag Áttekintés felületen.
- Tehát a lovagnak teljesítenie kell a szükséges követelményeket ahhoz, hogy tanuljon és fejlődjön, még akkor is, ha van egy könyve!
- Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. *Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor!
A lovag 12 különböző képességet tud megtanulni, és mindegyiket 4 szinten (összesen 48 szint). A képességeket három részre osztottuk, és mindegyik rész 4 szintes. Ahhoz, hogy a következő képesség szint elérhető legyen, a lovagnak teljesítenie kell a következő szinteket:
Lovagok képességszint fejlődése | |
---|---|
Képesség szint | Feltétel |
Képesség szint: 1 | A lovagnak el kell érnie az 1-es szintet |
Képesség szint: 2 | A lovagnak el kell érnie az 8-as szintet |
Képesség szint: 3 | A lovagnak el kell érnie az 16-os szintet |
Képesség szint: 4 | A lovagnak el kell érnie az 24-es szintet |
Készség-fa:
Képességek típusai
Készségkönyv újrahasznosítása
Az újrahasznosítás azt jelenti, hogy a képesség könyv, amely a leltáradban található, számodra nem megfelelő valamilyen okból kifolyólag. Ilyenkor prémium pontért el tudod cserélni egy azonos szintű, vagy egy magasabb szintű könyvre. A magasabb szintű könyv több prémium pontba kerül, a kapott könyvek véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra, azt a játékos nem tudja befolyásolni.
Átképzés
Át tudod képezni a lovagod. Ekkor minden felhasznált készségkönyv és képesség-pont visszakerül, és újra fel tudod őket használni. Mivel ez prémium pontba kerül, ezért érdemes megfontolni a stratégiát már a játék elején!
Áthelyezés
A lovag áthelyezhető egy másik faluba, ha van benne szobor, és elég a tanyahely a lovag számára. Az áthelyezés időbe telik. Az áthelyezés után a lovag bónuszai már az új faluban hatnak.
Felélesztés
- Ha a lovag meghal egy csatában, bármely faluban, a szobornál feléleszthető. Rá kell kattintani az engedélyezésre egy új ablakban (megerősítés), hogy hol legyen az "új" otthona a lovagnak.
- A felélesztés 6 órába telik, 1-es sebességű világon. Ez az idő prémium pontért megfelezhető. Amikor a lovag meghal, minden tudása elvész, vigyázz rá!
FONTOS információk
- Ha egy faluban több, azonos képességű lovag állomásozik, a képességeik nem adódnak össze, hanem a legmagasabb bónusz fog csak hatni.
- A falu elfoglalásakor, újrakezdéskor a lovag képességei megmaradnak, csak egy új szobor kell, ahol feléleszthető.
- A szobor lerombolása nincs hatással a lovag fejlesztésére. A szobor nélkül nem kelthető életre a lovag, így javasoljuk, hogy erre figyeljetek oda!