„Classic 9” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
5. sor: 5. sor:
| Nyertes
| Nyertes
|align=center width="50%"| Az a klán nyer, amelyik az összes falu 51%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
|align=center width="50%"| Az a klán nyer, amelyik az összes falu 51%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
|-
| Legnagyobb játékos
|align=center width="50%"| 400 prémium pont
|-
| Legnagyobb LET birtokosa
|align=center width="50%"| 300 prémium pont
|-
| Legnagyobb klán tagjai
|align=center width="50%"| 300 prémium pont
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"

A lap 2017. március 27., 15:29-kori változata

Nyeremények
Nyertes Az a klán nyer, amelyik az összes falu 51%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
Legnagyobb játékos 400 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa 300 prémium pont
Legnagyobb klán tagjai 300 prémium pont
Általános beállítások
Zászlók Aktív
Játék sebessége 0.8
Egységek sebessége 1.1
Morál Aktív (idő+pontalapú)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 10 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 23:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2017-02-09
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Prémium tőzsde Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Lovagi rendszer Új, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer
A kém csapatok, épületek, nyersanyagok és külső egységek után kémkedhet.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Aktív
Milícia összehívására max. faluszám 4
Milícia max. egységszám szintenként 30
Milícia összehívásának max. időtartama 6
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése Érmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 0.8%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 100
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.