„Lovag képességek” változatai közötti eltérés
216. sor: | 216. sor: | ||
<p>A lovag áthelyezhető egy másik faluba, ha van benne szobor, és elég a tanyahely a lovag számára. Az áthelyezés időbe telik. Az áthelyezés után a lovag bónuszai már az új faluban hatnak. </p> | <p>A lovag áthelyezhető egy másik faluba, ha van benne szobor, és elég a tanyahely a lovag számára. Az áthelyezés időbe telik. Az áthelyezés után a lovag bónuszai már az új faluban hatnak. </p> | ||
== | == Felélesztés == | ||
<p> | <p>Ha a lovag meghal egy csatában, a szobornál feléleszthető. Ez 6 órába telik, 1-es sebességű világon. Ez az idő prémium pontért megfelezhető. Amikor a lovag meghal, minden tudása elvész, vigyázz rá! </p> | ||
== Sonstige Informationen == | == Sonstige Informationen == | ||
<p>Wenn ein Dorf von mehreren Paladinen unterstützt wird, die die selben Skills auf unterschiedlichen Stufen haben, addieren sich die Boni nicht, sondern es wirkt der höchste Bonus. Beispiel: Es sind zwei Paladine mit dem Skill Motivation im Dorf. Paladin A mit einem Bonus von 3% und Paladin B mit 9%. Der effektive Bonus ist in diesem Fall 9%. Haben die Paladine die selbe Stufe des Skills wird der Bonus auch nur einmal angewendet.</p> | <p>Wenn ein Dorf von mehreren Paladinen unterstützt wird, die die selben Skills auf unterschiedlichen Stufen haben, addieren sich die Boni nicht, sondern es wirkt der höchste Bonus. Beispiel: Es sind zwei Paladine mit dem Skill Motivation im Dorf. Paladin A mit einem Bonus von 3% und Paladin B mit 9%. Der effektive Bonus ist in diesem Fall 9%. Haben die Paladine die selbe Stufe des Skills wird der Bonus auch nur einmal angewendet.</p> |
A lap 2016. június 6., 20:26-kori változata
SZERKESZTÉS ALATT
A Lovag képességei
A megújított Lovag-rendszer még több lehetőséget tartogat számunkra!
A megújult Lovag-rendszer előnye, hogy egy játékosnak nem csak egy kiképzett lovagja lehet, hanem több. Ezek a lovagok fejleszthetők, specializálhatók egyes feladatokra, így a játékos döntése szerint segítik őt a csatákban és a falvakban egyaránt. A lovagok képzése nagy előnyhöz juttathatja a játékosokat, a cél egy jó stratégia kidolgozása, hogy a lovagok képességei minél inkább kihasználhatók legyenek.
A Lovag
Minden játékos egy Lovaggal kezdi a játékot. Ahogy a birodalom növekszik, úgy kapnak a játékosok egyre több Lovagot, maximálisan 10-et. Tehát a faluszámtól függ a Lovagok száma.
Lovagok száma birtokolt faluszám szerint | ||
---|---|---|
Falvak száma | Elérhető lovagok száma | |
1 | 1 | |
3 | 2 | |
5 | 3 | |
10 | 4 | |
20 | 5 | |
35 | 6 | |
50 | 7 | |
65 | 8 | |
80 | 9 | |
100 | 10 |
Minden Lovag fejlesztése a képesség-pontok gyűjtésén és felhasználásán alapul. A képességek fa-rendszerben érhetők el, a képesség könyvek felhasználásával.
Szintek növelése
A lovagod 4 féle módon lehet fejleszteni, ahogy azt alább is láthatod. A lovag maximális szintje 30. Minden alkalommal, amikor a lovag egy új szintet ér el, kap egy készségkönyvet, aminek segítségével a lovag fejleszthető. Fontos: minden lovag 30 készségkönyvet kap, tehát gondoljátok meg, hogy mire használjátok fel!
Az áttekintésben van egy mutató, amelyen látszik, mennyi XP szükséges a lovagodnak elérni a következő szintet. A lovag számos módon gyűjthet tapasztalatot:
- Támadás
- Védekezés
- Másik játékos támogatása
- Faluépítés
- Gyakorlás XP-ért
A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen támogatja egy másik játékos faluját. Az összegyűjtött tapasztalat támogatásban eltöltött időtartamtól, az összes, támogatásba vele küldött egységszámtól (azonos faluból indítva), és az ott legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A tapasztalat jóváírása naponta történik meg, amikor a lovagod csatázik, és amikor a támogatás mértéke változik. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével.
Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket. Akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig. A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ.
A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni. Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat. Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni.
Képesség-fa
12 különböző képességet tud megtanulni a lovag, és mindegyiket 4 szinten (összesen 48 szint). A képességeket három részre osztottuk, és mindegyik rész 4 szintes. Ahhoz hogy a következő képesség szint elérhető legyen, a lovagnak teljesítenie kell a következő szinteket:
Lovagok képességszint fejlődése | |
---|---|
Képesség szint | Feltétel |
Képesség szint: 1 | A lovagnak el kell érnie az 1-es szintet |
Képesség szint: 2 | A lovagnak el kell érnie az 8-as szintet |
Képesség szint: 3 | A lovagnak el kell érnie az 16-os szintet |
Képesség szint: 4 | A lovagnak el kell érnie az 24-es szintet |
Támadó
Képesség | Leírás | Bónusz |
---|---|---|
Feltöltődés | A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Lovaglás | A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Rombolás | A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Döngölés | A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Falu
Képesség | Leírás | Bónusz |
---|---|---|
Motiváció | A lovag állomásozó falujában fejleszti a termelést. | Szint 1: 3% Szint 2: 6% Szint 3: 9% Szint 4: 15% |
Építészet | A lovag állomásozó falujában gyorsítja az építkezéseket. | Szint 1: 3% Szint 2: 6% Szint 3: 9% Szint 4: 15% |
Oktatás | A lovag állomásozó falujában az egységképzés gyorsul. | Szint 1: 3% Szint 2: 6% Szint 3: 9% Szint 4: 15% |
Meggyőzés | Fejleszti a nemes támadásának hatékonyságát abból a faluból, ahol a lovag állomásozik. (A lovagnak a támadó faluban kell lennie amikor a támadás beérkezik, nem a támadó seregben.) | Szint 1: +2 Szint 2: +4 Szint 3: +6 Szint 4: +10 |
Védekezés
Képesség | Leírás | Bónusz |
---|---|---|
Kardvívás | A lovag állomásozó falujában a kardosok védekező ereje megnő. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Falanx | A lovag állomásozó falujában a lándzsások védekező ereje megnő. | Szint 1: 5% Szint 2: 10% Szint 3: 15% Szint 4: 30% |
Megerősítés | A lovag állomásozó falujában az épületek kevésbé érzékenyek az ostromfegyverekkel szemben. | Szint 1: 10% Szint 2: 20% Szint 3: 30% Szint 4: 50% |
Forró olaj | A lovag állomásozó falujában a Fal védekező ereje megnő. | Szint 1: 10% Szint 2: 20% Szint 3: 30% Szint 4: 50% |
A képesség-fán való előrejutással készségkönyveket fogsz kapni. Ezeket a készségkönyveket kétféleképp lehet használni: a képességfán kattintva a megfelelő sorban, VAGY a leltárban ki kell választani a megfelelő könyvet, amit fel szeretnél használni.
Átképzés
Át tudod képezni a lovagod. Ekkor minden felhasznált készségkönyv és képesség-pont visszakerül, és újra fel tudod őket használni. Mivel ez prémium pontba kerül, ezért érdemes megfontolni a stratégiát már a játék elején!
Áthelyezés
A lovag áthelyezhető egy másik faluba, ha van benne szobor, és elég a tanyahely a lovag számára. Az áthelyezés időbe telik. Az áthelyezés után a lovag bónuszai már az új faluban hatnak.
Felélesztés
Ha a lovag meghal egy csatában, a szobornál feléleszthető. Ez 6 órába telik, 1-es sebességű világon. Ez az idő prémium pontért megfelezhető. Amikor a lovag meghal, minden tudása elvész, vigyázz rá!
Sonstige Informationen
Wenn ein Dorf von mehreren Paladinen unterstützt wird, die die selben Skills auf unterschiedlichen Stufen haben, addieren sich die Boni nicht, sondern es wirkt der höchste Bonus. Beispiel: Es sind zwei Paladine mit dem Skill Motivation im Dorf. Paladin A mit einem Bonus von 3% und Paladin B mit 9%. Der effektive Bonus ist in diesem Fall 9%. Haben die Paladine die selbe Stufe des Skills wird der Bonus auch nur einmal angewendet.