„Mentor-rendszer” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(8 közbenső módosítás, amit egy másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
A rendszer célja, hogy a kezdő játékosoknak a tapasztaltak útmutatást nyújtsanak, így gyorsabban és eredményesebben tudnak bekapcsolódni a játékba.
A rendszer célja, hogy a kezdő játékosoknak a tapasztaltak útmutatást nyújtsanak, így gyorsabban és eredményesebben tudnak bekapcsolódni a játékba.


A mentorok és a tanítványok díjat kapnak a közös munka eredményeként; reméljük, ez a segítségadás megkönnyíti az új játékosok helyzetét, hiszen ez egy nagyon összetett játék.
A mentorok és a tanítványok díjat kapnak a közös munka eredményeként; reméljük ez a segítségadás megkönnyíti az új játékosok helyzetét, hiszen ez egy nagyon összetett játék.


A kapcsolattartás során kérjük ne feledkezzetek meg az udvarias kommunikációról!
A kapcsolattartás során kérjük ne feledkezzetek meg az udvarias kommunikációról!




27. sor: 26. sor:
* A mentor ha visszaél a helyzetével (=kiadja 3. félnek a tanítvány adatait, befoglaltatja, stb) akkor a helyettesi szabályok szerint járunk el, mintha ő lenne a helyettes, ugyan olyan büntetési tételek vonatkoznak rá, mint a szabályszegő helyettesre.
* A mentor ha visszaél a helyzetével (=kiadja 3. félnek a tanítvány adatait, befoglaltatja, stb) akkor a helyettesi szabályok szerint járunk el, mintha ő lenne a helyettes, ugyan olyan büntetési tételek vonatkoznak rá, mint a szabályszegő helyettesre.
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
== '''Mentorok''' ==
== '''Mentorok''' ==


* Ha a rendszer szerint mentor vagy, akkor be kell jelentkezned, és látni fogod a lehetséges tanítványokat. Ha a rendszer egyezést talál, akkor egy ilyen ablak tűnik fel a mentor számára:
* A mentorokat tapasztalatuk (játékban töltött összes idő, 1-1 világban eltöltött egybefüggő idő és faluszám) és díjaik alapján válogatjuk, amelyeket akár az előző világokban szereztek.
 
* Ha a rendszer szerint mentor vagy, akkor be kell jelentkezned, és látni fogod a lehetséges tanítványokat. Közülük tud választani, ki legyen a tanítványa.


* A mentor látni fogja tanítványa faluját, annak érdekében, hogy hasznos tanácsokat tudjon adni.
* A mentor látni fogja tanítványa faluját, annak érdekében, hogy hasznos tanácsokat tudjon adni.


* A mentor feladatokat adhat tanítványának, így segítve őt a kezdésben, és megtanítani néhány trükkre.
* A mentor feladatokat adhat tanítványának, így segítve őt a kezdésben, és megtanítani néhány trükkre.
* A mentor addig nem tud feladatokat adni a tanítványnak (még akkor sem, ha elfogadták egymást), amíg a tanítvány nem nyitja meg a küldetések között a mentor rendszer ikonkát, és nem okézza azt le.


* Különböző küldetések adhatók ki, és ezek együtt lefedik azokat a területeket, amelyeket egy kezdő játékosnak át kell látnia, meg kell értenie.
* Különböző küldetések adhatók ki, és ezek együtt lefedik azokat a területeket, amelyeket egy kezdő játékosnak át kell látnia, meg kell értenie.


* A mentornak CSAK AKKOR van lehetősége megválnia tanítványától, ha az inaktív. Minden más esetben a mentor nem hagyhatja abba a képzést.
* A mentornak CSAK AKKOR van lehetősége megválnia tanítványától, ha az inaktív (minimum 48 óra). Minden más esetben a mentor nem hagyhatja abba a képzést.


* Egy mentornak legfeljebb 3 tanítványa lehet egyszerre.
* Egy mentornak legfeljebb 3 tanítványa lehet egyszerre.
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
== '''Tanítványok''' ==
== '''Tanítványok''' ==


* Ha a rendszer szerint tanítvány vagy, akkor be kell jelentkezned, és látni fogod a javasolt mentorokat. Ha a rendszer egyezést talál, akkor egy ilyen ablak tűnik fel a tanítvány számára:
* Ha a rendszer szerint tanítvány vagy, akkor be kell jelentkezned, és látni fogod a javasolt mentorokat.  
 
* A mentor felkérése, és annak elfogadása után indul meg a mentorálás.
 
* A mentor addig nem tud feladatokat adni a tanítványnak (még akkor sem, ha elfogadták egymást), amíg a tanítvány nem nyitja meg a küldetések között a mentor rendszer ikonkát, és nem okézza azt le.


* A tanítványnak lehetősége van értékelnie a mentorát.
* A tanítványnak lehetősége van értékelnie a mentorát.

A lap jelenlegi, 2016. február 12., 19:24-kori változata

A rendszer célja, hogy a kezdő játékosoknak a tapasztaltak útmutatást nyújtsanak, így gyorsabban és eredményesebben tudnak bekapcsolódni a játékba.

A mentorok és a tanítványok díjat kapnak a közös munka eredményeként; reméljük ez a segítségadás megkönnyíti az új játékosok helyzetét, hiszen ez egy nagyon összetett játék.

A kapcsolattartás során kérjük ne feledkezzetek meg az udvarias kommunikációról!


Általános Ismertető

  • A rendszert egy küldetés nyitja meg, amely elvezet a Mentor rendszerhez, amely a "Profil" menüpontban található meg.
  • Mivel az új funkció komplex, ezért a bevezetést követően nem minden játékos vehet benne részt azonnal, sem mint mentor, sem mint tanítvány. El kell telnie egy kis időnek ahhoz, hogy mindenki kapcsolódhasson a rendszerhez.
  • Jelenleg nem lehet egy bizonyos játékost mentornak kiválasztani/felkérni, de a későbbiekben elképzelhető, hogy beleépítjük a játékba.
  • A mentor és a tanítvány tud egymással kereskedni, nyersanyagot küldeni.
  • A rendszer NEM ajánl közeli játékosokat egymásnak mentornak/tanítványnak.
  • A mentor és a tanítvány látják egymás online státuszát.
  • A mentor és a tanítvány használni tudják a chatet.
  • Ha a mentor és a tanítvány klánja között háború van, nem lehetnek egymás partnerei tanítványként/mentorként.
  • A mentor ha visszaél a helyzetével (=kiadja 3. félnek a tanítvány adatait, befoglaltatja, stb) akkor a helyettesi szabályok szerint járunk el, mintha ő lenne a helyettes, ugyan olyan büntetési tételek vonatkoznak rá, mint a szabályszegő helyettesre.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Mentorok

  • A mentorokat tapasztalatuk (játékban töltött összes idő, 1-1 világban eltöltött egybefüggő idő és faluszám) és díjaik alapján válogatjuk, amelyeket akár az előző világokban szereztek.
  • Ha a rendszer szerint mentor vagy, akkor be kell jelentkezned, és látni fogod a lehetséges tanítványokat. Közülük tud választani, ki legyen a tanítványa.
  • A mentor látni fogja tanítványa faluját, annak érdekében, hogy hasznos tanácsokat tudjon adni.
  • A mentor feladatokat adhat tanítványának, így segítve őt a kezdésben, és megtanítani néhány trükkre.
  • A mentor addig nem tud feladatokat adni a tanítványnak (még akkor sem, ha elfogadták egymást), amíg a tanítvány nem nyitja meg a küldetések között a mentor rendszer ikonkát, és nem okézza azt le.
  • Különböző küldetések adhatók ki, és ezek együtt lefedik azokat a területeket, amelyeket egy kezdő játékosnak át kell látnia, meg kell értenie.
  • A mentornak CSAK AKKOR van lehetősége megválnia tanítványától, ha az inaktív (minimum 48 óra). Minden más esetben a mentor nem hagyhatja abba a képzést.
  • Egy mentornak legfeljebb 3 tanítványa lehet egyszerre.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Tanítványok

  • Ha a rendszer szerint tanítvány vagy, akkor be kell jelentkezned, és látni fogod a javasolt mentorokat.
  • A mentor felkérése, és annak elfogadása után indul meg a mentorálás.
  • A mentor addig nem tud feladatokat adni a tanítványnak (még akkor sem, ha elfogadták egymást), amíg a tanítvány nem nyitja meg a küldetések között a mentor rendszer ikonkát, és nem okézza azt le.
  • A tanítványnak lehetősége van értékelnie a mentorát.
  • A tanítvány bármikor lecserélheti a mentorát, és kereshet mást a feladatra.
  • Amint a tanítvány elfoglalja második falvát, az oktatás befejeződik, elválik mentorától.
  • A tanítvány idővel akár mentorrá is válhat!

▲ Vissza az oldal tetejére.

◄ Vissza a kezdőlapra.