„Világ 25” változatai közötti eltérés
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | Általános beállítások |- | Végjáték |align=center width="50%"|Területi arány |- | Zászlók |align=center width="50%"…”) |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
(6 közbenső módosítás, amit 2 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva) | |||
4. sor: | 4. sor: | ||
|- | |- | ||
| Végjáték | | Végjáték | ||
|align=center width="50%"|Területi arány | |align=center width="50%"|Területi arány, 80% - birtokolni 90 napon át | ||
|- | |- | ||
| Zászlók | | Zászlók | ||
|align=center width="50%"| | |align=center width="50%"|Inaktív | ||
|- | |- | ||
| Játék sebessége | | Játék sebessége | ||
46. sor: | 46. sor: | ||
|- | |- | ||
| Kezdő dátum | | Kezdő dátum | ||
|align=center | | |align=center |2014-03-26 | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
64. sor: | 64. sor: | ||
|- | |- | ||
| Farmkezelő | | Farmkezelő | ||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Prémium Tőzsde | |||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
76. sor: | 79. sor: | ||
|- | |- | ||
| Nyersanyagtermelés növelése | | Nyersanyagtermelés növelése | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
106. sor: | 106. sor: | ||
|- | |- | ||
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer | | rowspan="2"|Fejlesztési rendszer | ||
|align=center | | |align=center |Egyszerű fejlesztés | ||
|- | |- | ||
| align=center |Az | | align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | ||
A | |||
|- | |- | ||
| rowspan="2"|Kémrendszer | | rowspan="2"|Kémrendszer | ||
|align=center |A | |align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet | ||
|- | |- | ||
| align=center |A | | align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia. | ||
|- | |- | ||
| rowspan="2"|Támogatási rendszer | | rowspan="2"|Támogatási rendszer | ||
133. sor: | 124. sor: | ||
|- | |- | ||
| Templom | | Templom | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| Áltámadás | | Áltámadás | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| Önállóan fejlődő barbár falvak | | Önállóan fejlődő barbár falvak | ||
|align=center |Aktív ( | |align=center |Aktív (4000 pontig) | ||
|- | |- | ||
| Barbár falvak visszabontása | | Barbár falvak visszabontása | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
154. sor: | 145. sor: | ||
|- | |- | ||
| Főnemesek képzése | | Főnemesek képzése | ||
|align=center | | |align=center |Aranyérme rendszer | ||
|- | |- | ||
| Főnemesek olcsó újragyártása | | Főnemesek olcsó újragyártása | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| Főnemesek árának növekedése | | Főnemesek árának növekedése | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| Főnemesek maximális hatótávolsága | | Főnemesek maximális hatótávolsága | ||
|align=center | | |align=center |100 Mező | ||
|- | |- | ||
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként | | Hűség csökkenés főnemes támadásonként | ||
311. sor: | 302. sor: | ||
| | | | ||
|} | |} | ||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | |||
[[#p-Vil.C3.A1gok | ▲ Vissza a világokhoz.]] <br> | |||
[[Kezdőlap | ◄ Vissza a kezdőlapra.]] |
A lap jelenlegi, 2016. január 22., 19:15-kori változata
Általános beállítások | |
---|---|
Végjáték | Területi arány, 80% - birtokolni 90 napon át |
Zászlók | Inaktív |
Játék sebessége | 1 |
Egységek sebessége | 1 |
Morál | Aktív (pontalapú) |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Küldetés alapú oktatási rendszer |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 5Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 0:00 és 8:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2014-03-26 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Prémium Tőzsde | Aktív |
Építési idő csökkentése | Aktív |
Azonnali befejezés | Aktív |
Építkezés árának csökkentése | Aktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Aktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Aktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 5 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 20 : 1 az első 30 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Aktív |
Íjászok | Aktív |
Fejlesztési rendszer | Egyszerű fejlesztés |
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |
Kémrendszer | A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet |
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia. | |
Támogatási rendszer | Nyitott rendszer |
Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | Inaktív |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (4000 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Inaktív |
Milícia | |
Milícia | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérme rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Inaktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 1% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Klántárs támadható | Igen |
Külső támogatás | Van |
Klán zárul | Nem |
Taglétszámkorlát | 80 |
Terület | |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 30 |
2 | 35 |
3 | 41 |
4 | 47 |
5 | 55 |
6 | 64 |
7 | 74 |
8 | 86 |
9 | 100 |
10 | 117 |
11 | 136 |
12 | 158 |
13 | 184 |
14 | 214 |
15 | 249 |
16 | 289 |
17 | 339 |
18 | 391 |
19 | 455 |
20 | 530 |
21 | 616 |
22 | 717 |
23 | 833 |
24 | 969 |
25 | 1127 |
26 | 1311 |
27 | 1525 |
28 | 1774 |
29 | 2063 |
30 | 2400 |