„Világ 27” változatai közötti eltérés
(Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | Általános beállítások |- | Végjáték |align=center width="50%"|Területi arány, 70% |- | Zászlók |align=center width=…”) |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
(6 közbenső módosítás, amit 2 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva) | |||
4. sor: | 4. sor: | ||
|- | |- | ||
| Végjáték | | Végjáték | ||
|align=center width="50%"|Területi arány, 70% | |align=center width="50%"|Területi arány, 70% 60 napig. | ||
|- | |- | ||
| Zászlók | | Zászlók | ||
66. sor: | 66. sor: | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| | | Prémium Tőzsde | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
79. sor: | 79. sor: | ||
|- | |- | ||
| Nyersanyagtermelés növelése | | Nyersanyagtermelés növelése | ||
|align=center |Aktív | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
113. sor: | 110. sor: | ||
| align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3). | | align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3). | ||
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak. | A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: '''védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.''' | ||
|- | |- | ||
| rowspan="2"|Kémrendszer | | rowspan="2"|Kémrendszer | ||
122. sor: | 119. sor: | ||
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni: | A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni: | ||
0: Falun belüli egységek | |||
1: Falun belüli egységek, nyersanyagok | |||
2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi | |||
3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek | |||
Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek? | Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek? | ||
180. sor: | 177. sor: | ||
|- | |- | ||
| Főnemesek olcsó újragyártása | | Főnemesek olcsó újragyártása | ||
|align=center | | |align=center |Inaktív | ||
|- | |- | ||
| Főnemesek árának növekedése | | Főnemesek árának növekedése | ||
|align=center | | |align=center |Aktív | ||
|- | |- | ||
| Főnemesek maximális hatótávolsága | | Főnemesek maximális hatótávolsága | ||
334. sor: | 331. sor: | ||
| | | | ||
|} | |} | ||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | |||
[[#p-Vil.C3.A1gok | ▲ Vissza a világokhoz.]] <br> | |||
[[Kezdőlap | ◄ Vissza a kezdőlapra.]] |
A lap jelenlegi, 2016. január 5., 16:38-kori változata
Általános beállítások | |
---|---|
Végjáték | Területi arány, 70% 60 napig. |
Zászlók | Aktív |
Játék sebessége | 1 |
Egységek sebessége | 1 |
Morál | Aktív (időalapú) |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Küldetés alapú oktatási rendszer |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 5 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 0:00 és 8:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2014-07-31 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Prémium Tőzsde | Aktív |
Építési idő csökkentése | Aktív |
Azonnali befejezés | Aktív |
Építkezés árának csökkentése | Aktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Aktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Aktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 5 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 20 : 1 az első 60 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Aktív, találhat tárgyat |
Íjászok | Aktív |
Fejlesztési rendszer | 3 szintes rendszer |
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak. | |
Kémrendszer | A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet |
A kémekre hat a fejlesztés.
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni: 0: Falun belüli egységek 1: Falun belüli egységek, nyersanyagok 2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi 3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek? A nyersanyagok kikémleléséhez legalább a küldött kémek 50%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. Az épületszintek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 70%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. A külső egységek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 90%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni, VAGY a kémlelésben a lovagnak részt kell vennie úgy, hogy Kalid távcsöve vele van. | |
Támogatási rendszer | Nyitott rendszer |
Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | A falupontok 1%-a |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (3000 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Inaktív |
Milícia | |
Milícia | Aktív |
Milícia összehívására max. faluszám | 4 |
Milícia max. egységszám szintenként | 30 |
Milícia összehívásának max. időtartama | 6 |
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt | 50% |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérme rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Inaktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 200 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 1% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Klántárs támadható | Igen |
Külső támogatás | Van |
Klán zárul | Nem |
Taglétszámkorlát | 70 |
Terület | |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 30 |
2 | 35 |
3 | 41 |
4 | 47 |
5 | 55 |
6 | 64 |
7 | 74 |
8 | 86 |
9 | 100 |
10 | 117 |
11 | 136 |
12 | 158 |
13 | 184 |
14 | 214 |
15 | 249 |
16 | 289 |
17 | 339 |
18 | 391 |
19 | 455 |
20 | 530 |
21 | 616 |
22 | 717 |
23 | 833 |
24 | 969 |
25 | 1127 |
26 | 1311 |
27 | 1525 |
28 | 1774 |
29 | 2063 |
30 | 2400 |