„Világ 3” változatai közötti eltérés
Jump to navigation
Th0r (vitalap | szerkesztései) Nincs szerkesztési összefoglaló |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
(5 közbenső módosítás, amit 2 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
{| | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Általános beállítások | |||
|- | |||
| Végjáték | |||
|align=center width="50%"|Területi arány | |||
|- | |||
| Zászlók | |||
|align=center width="50%"|Inaktív | |||
|- | |||
| Játék sebessége | |||
|align=center width="50%"|1 | |||
|- | |||
| Egységek sebessége | |||
|align=center |1 | |||
|- | |||
| Morál | |||
|align=center |Aktív (időalapú) | |||
|- | |||
| Épület bontása | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Szabad kereskedelem | |||
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján | |||
|- | |||
| Legyőzött ellenfelek ranglistája | |||
|align=center |Aktív, pontok alapján | |||
|- | |||
| Bevezető | |||
|align=center |Vegyes: a régi és a fejlesztett oktatási rendszer váltva | |||
|- | |||
| Időkeret a kereskedés visszavonására | |||
|align=center |5 Perc | |||
|- | |||
| Időkeret a támadások visszavonására | |||
|align=center |10 Perc | |||
|- | |||
| Milliszekundum | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Éjszakai bónusz | |||
|align=center |Aktív 0:00 és 8:00 óra között | |||
|- | |||
| Alvás Üzemmód | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Kezdő dátum | |||
|align=center |2008-10-06 | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Prémium szolgáltatások | |||
|- | |||
| Ingyenes Prémium fiók | |||
|align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál | |||
|- | |||
| Ingyenes Fiókkezelő | |||
|align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál | |||
|- | |||
| Prémium fiók | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Fiókkezelő | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Farmkezelő | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Építési idő csökkentése | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Azonnali befejezés | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Építkezés árának csökkentése | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Nyersanyagtermelés növelése | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Piaci Bónusz | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Jutalmak | |||
|- | |||
| Jutalmak | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Kezdővédelem | |||
|- | |||
| Kezdők védelme | |||
|align=center |5 nap | |||
|- | |||
| Támadó : védekező arány maximális értéke | |||
|align=center |20 : 1 az első 60 napra | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Játékbeállítások | |||
|- | |||
| Lovag | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Íjászok | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer | |||
|align=center |3 szintes rendszer | |||
|- | |||
| align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3). | |||
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak. | |||
|- | |||
| rowspan="2"|Kémrendszer | |||
|align=center |A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet | |||
|- | |||
| align=center |A kémekre nem hat a fejlesztés. | |||
A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. | |||
Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia. | |||
|- | |||
| rowspan="2"|Támogatási rendszer | |||
|align=center |Nyitott rendszer | |||
|- | |||
| align=center |Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |||
|- | |||
| Tanyaszabály | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Templom | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Áltámadás | |||
|align=center |A falupontok 1%-a | |||
|- | |||
| Önállóan fejlődő barbár falvak | |||
|align=center |Aktív (3000 pontig) | |||
|- | |||
| Barbár falvak visszabontása | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Milícia | |||
|- | |||
| Milícia | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Főnemesek | |||
|- | |||
| Főnemesek képzése | |||
|align=center |Nyersanyagtárolós rendszer | |||
|- | |||
| Főnemesek olcsó újragyártása | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Főnemesek árának növekedése | |||
Vissza a [[ | |align=center |Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. | ||
|- | |||
| Főnemesek maximális hatótávolsága | |||
|align=center |100 Mező | |||
|- | |||
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként | |||
|align=center |20-35% | |||
|- | |||
| Hűség növekedése | |||
|align=center |Óránként 1% | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Klán | |||
|- | |||
| Klánharcok elérhetők | |||
|align=center |Igen | |||
|- | |||
| Klántárs támadható | |||
|align=center |Igen | |||
|- | |||
| Külső támogatás | |||
|align=center |Van | |||
|- | |||
| Klán zárul | |||
|align=center |Nem | |||
|- | |||
| Taglétszámkorlát | |||
|align=center |50 | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Terület | |||
|- | |||
| Barbár falvak | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Bónuszfalvak | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Bónuszfalvak | |||
|align=center |Egyszerűsített bónuszfalvak | |||
|- | |||
| Égtájválasztás | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Helyettesítés | |||
|- | |||
| Fiók-helyettesítés | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
|Korlátozott helyettesi hozzáférés | |||
|align=center |Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |||
|- | |||
| align=center |'''Szint''' | |||
|align=center |'''Egység/óra''' | |||
|- | |||
| align=center |1 | |||
|align=center |30 | |||
|- | |||
| align=center |2 | |||
|align=center |35 | |||
|- | |||
| align=center |3 | |||
|align=center |41 | |||
|- | |||
| align=center |4 | |||
|align=center |47 | |||
|- | |||
| align=center |5 | |||
|align=center |55 | |||
|- | |||
| align=center |6 | |||
|align=center |64 | |||
|- | |||
| align=center |7 | |||
|align=center |74 | |||
|- | |||
| align=center |8 | |||
|align=center |86 | |||
|- | |||
| align=center |9 | |||
|align=center |100 | |||
|- | |||
| align=center |10 | |||
|align=center |117 | |||
|- | |||
| align=center |11 | |||
|align=center |136 | |||
|- | |||
| align=center |12 | |||
|align=center |158 | |||
|- | |||
| align=center |13 | |||
|align=center |184 | |||
|- | |||
| align=center |14 | |||
|align=center |214 | |||
|- | |||
| align=center |15 | |||
|align=center |249 | |||
|- | |||
| align=center |16 | |||
|align=center |289 | |||
|- | |||
| align=center |17 | |||
|align=center |339 | |||
|- | |||
| align=center |18 | |||
|align=center |391 | |||
|- | |||
| align=center |19 | |||
|align=center |455 | |||
|- | |||
| align=center |20 | |||
|align=center |530 | |||
|- | |||
| align=center |21 | |||
|align=center |616 | |||
|- | |||
| align=center |22 | |||
|align=center |717 | |||
|- | |||
| align=center |23 | |||
|align=center |833 | |||
|- | |||
| align=center |24 | |||
|align=center |969 | |||
|- | |||
| align=center |25 | |||
|align=center |1127 | |||
|- | |||
| align=center |26 | |||
|align=center |1311 | |||
|- | |||
| align=center |27 | |||
|align=center |1525 | |||
|- | |||
| align=center |28 | |||
|align=center |1774 | |||
|- | |||
| align=center |29 | |||
|align=center |2063 | |||
|- | |||
| align=center |30 | |||
|align=center |2400 | |||
|- | |||
| | |||
|} | |||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | |||
[[#p-Vil.C3.A1gok | ▲ Vissza a világokhoz.]] <br> | |||
[[Kezdőlap | ◄ Vissza a kezdőlapra.]] |
A lap jelenlegi, 2015. március 26., 17:08-kori változata
Általános beállítások | |
---|---|
Végjáték | Területi arány |
Zászlók | Inaktív |
Játék sebessége | 1 |
Egységek sebessége | 1 |
Morál | Aktív (időalapú) |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Vegyes: a régi és a fejlesztett oktatási rendszer váltva |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 10 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 0:00 és 8:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2008-10-06 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Építési idő csökkentése | Inaktív |
Azonnali befejezés | Inaktív |
Építkezés árának csökkentése | Inaktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Inaktív |
Piaci Bónusz | Inaktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Inaktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 5 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 20 : 1 az első 60 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Inaktív |
Íjászok | Inaktív |
Fejlesztési rendszer | 3 szintes rendszer |
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak. | |
Kémrendszer | A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet |
A kémekre nem hat a fejlesztés.
A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia. | |
Támogatási rendszer | Nyitott rendszer |
Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | A falupontok 1%-a |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (3000 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Inaktív |
Milícia | |
Milícia | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Nyersanyagtárolós rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Aktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 1% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Klántárs támadható | Igen |
Külső támogatás | Van |
Klán zárul | Nem |
Taglétszámkorlát | 50 |
Terület | |
Barbár falvak | Inaktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Egyszerűsített bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 30 |
2 | 35 |
3 | 41 |
4 | 47 |
5 | 55 |
6 | 64 |
7 | 74 |
8 | 86 |
9 | 100 |
10 | 117 |
11 | 136 |
12 | 158 |
13 | 184 |
14 | 214 |
15 | 249 |
16 | 289 |
17 | 339 |
18 | 391 |
19 | 455 |
20 | 530 |
21 | 616 |
22 | 717 |
23 | 833 |
24 | 969 |
25 | 1127 |
26 | 1311 |
27 | 1525 |
28 | 1774 |
29 | 2063 |
30 | 2400 |