„Világ 1” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(3 közbenső módosítás, amit egy másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
5. sor: 5. sor:
| Végjáték
| Végjáték
|align=center width="50%"|Területi arány
|align=center width="50%"|Területi arány
|-
| Zászlók
|align=center width="50%"|Inaktív
|-
|-
| Játék sebessége
| Játék sebessége
44. sor: 47. sor:
| Kezdő dátum  
| Kezdő dátum  
|align=center |2008-05-08
|align=center |2008-05-08
|-
| Lezárás dátum
|align=center |2014-06-01
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
110. sor: 116. sor:
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
|-
|-
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia.
| align=center | A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
|-
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
145. sor: 151. sor:
|-
|-
| Főnemesek olcsó újragyártása  
| Főnemesek olcsó újragyártása  
|align=center |Aktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Főnemesek árának növekedése  
| Főnemesek árának növekedése  
151. sor: 157. sor:
|-
|-
| Főnemesek maximális hatótávolsága
| Főnemesek maximális hatótávolsága
|align=center |100 Mező
|align=center |2000 Mező
|-
|-
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
175. sor: 181. sor:
|-
|-
| Taglétszámkorlát
| Taglétszámkorlát
|align=center |120
|align=center |130
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
199. sor: 205. sor:
|-
|-
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
|align=center |Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
|align=center | Korlátozott helyettesi hozzáférés aktív, mivel a fiók 14 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 15 nap napban.
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"

A lap jelenlegi, 2015. január 29., 16:35-kori változata

Általános beállítások
Végjáték Területi arány
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 1
Egységek sebessége 1
Morál Aktív (időalapú)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Vegyes: a régi és a fejlesztett oktatási rendszer váltva
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2008-05-08
Lezárás dátum 2014-06-01
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Jutalmak
Jutalmak Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű fejlesztés
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás A falupontok 1%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 2000 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 130
Terület
Barbár falvak Inaktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Egyszerűsített bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Korlátozott helyettesi hozzáférés aktív, mivel a fiók 14 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 15 nap napban.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 30
2 35
3 41
4 47
5 55
6 64
7 74
8 86
9 100
10 117
11 136
12 158
13 184
14 214
15 249
16 289
17 339
18 391
19 455
20 530
21 616
22 717
23 833
24 969
25 1127
26 1311
27 1525
28 1774
29 2063
30 2400