„Classic 3” változatai közötti eltérés
Jump to navigation
(Eltávolította a lap teljes tartalmát) |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
(6 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
{| | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Nyertesek és nyeremények | |||
|- | |||
| Végjáték | |||
|align=center width="50%"|Titkok | |||
|- | |||
| Nyertes | |||
|align=center width="50%"|Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok minden típusának legalább egy példányát. | |||
|- | |||
| Legnagyobb játékos: | |||
|align=center width="50%"|300 prémium pont | |||
|- | |||
| Legnagyobb LET birtokosa: | |||
|align=center width="50%"|300 prémium pont | |||
|- | |||
| Nyertes klán tagjai: | |||
|align=center width="50%"|300 prémium pont | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Általános beállítások | |||
|- | |||
| Zászlók | |||
|align=center width="50%"|Inaktív | |||
|- | |||
| Játék sebessége | |||
|align=center width="50%"|4 | |||
|- | |||
| Egységek sebessége | |||
|align=center |0,75 | |||
|- | |||
| Morál | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Épület bontása | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Szabad kereskedelem | |||
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján | |||
|- | |||
| Legyőzött ellenfelek ranglistája | |||
|align=center |Aktív, pontok alapján | |||
|- | |||
| Bevezető | |||
|align=center |Nincs | |||
|- | |||
| Időkeret a kereskedés visszavonására | |||
|align=center |5 Perc | |||
|- | |||
| Időkeret a támadások visszavonására | |||
|align=center |5 Perc | |||
|- | |||
| Milliszekundum | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Éjszakai bónusz | |||
|align=center |Aktív 0:00 és 8:00 óra között | |||
|- | |||
| Alvás Üzemmód | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Kezdő dátum | |||
|align=center |2014-07-10 | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Prémium szolgáltatások | |||
|- | |||
| Ingyenes Prémium fiók | |||
|align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál | |||
|- | |||
| Ingyenes Fiókkezelő | |||
|align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál | |||
|- | |||
| Prémium fiók | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Fiókkezelő | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Farmkezelő | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Építési idő csökkentése | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Azonnali befejezés | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Építkezés árának csökkentése | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Nyersanyagtermelés növelése | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Piaci Bónusz | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Piaci nyersanyagkereskedés | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Jutalmak | |||
|- | |||
| Jutalmak | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Kezdővédelem | |||
|- | |||
| Kezdők védelme | |||
|align=center |3 nap | |||
|- | |||
| Támadó : védekező arány maximális értéke | |||
|align=center |10 : 1 az első 15 napra | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Játékbeállítások | |||
|- | |||
| Lovag | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Íjászok | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer | |||
|align=center |Egyszerű rendszer | |||
|- | |||
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |||
|- | |||
| rowspan="2"|Kémrendszer | |||
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet | |||
|- | |||
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia. | |||
|- | |||
| Tanyaszabály | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Templom | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Áltámadás | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Önállóan fejlődő barbár falvak | |||
|align=center |Aktív (3200 pontig) | |||
|- | |||
| Barbár falvak visszabontása | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Milícia | |||
|- | |||
| Milícia | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Főnemesek | |||
|- | |||
| Főnemesek képzése | |||
|align=center |Aranyérme rendszer | |||
|- | |||
| Főnemesek olcsó újragyártása | |||
|align=center |Inaktív | |||
|- | |||
| Főnemesek árának növekedése | |||
|align=center |Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. | |||
|- | |||
| Főnemesek maximális hatótávolsága | |||
|align=center |100 Mező | |||
|- | |||
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként | |||
|align=center |15-35% | |||
|- | |||
| Hűség növekedése | |||
|align=center |Óránként 4% | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Klán | |||
|- | |||
| Klánharcok elérhetők | |||
|align=center |Igen | |||
|- | |||
| rowspan="2"|Támogatási rendszer | |||
|align=center |Zárt rendszer | |||
|- | |||
| align=center |A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem. | |||
|- | |||
| Klántárs támadható | |||
|align=center |Igen | |||
|- | |||
| Klán zárul | |||
|align=center |Igen | |||
|- | |||
| Taglétszámkorlát | |||
|align=center |30 | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Terület | |||
|- | |||
| Kezdőfalvak száma | |||
|align=center |2 | |||
|- | |||
| Barbár falvak | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Bónuszfalvak | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
| Bónuszfalvak | |||
|align=center |Fejlesztett bónuszfalvak | |||
|- | |||
| Égtájválasztás | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
|- bgcolor="#4F3E08" | |||
! colspan="2" | Helyettesítés | |||
|- | |||
| Fiók-helyettesítés | |||
|align=center |Aktív | |||
|- | |||
|Korlátozott helyettesi hozzáférés | |||
|align=center |Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt. | |||
|- | |||
| | |||
|} |
A lap jelenlegi, 2014. augusztus 22., 09:40-kori változata
Nyertesek és nyeremények | |
---|---|
Végjáték | Titkok |
Nyertes | Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok minden típusának legalább egy példányát. |
Legnagyobb játékos: | 300 prémium pont |
Legnagyobb LET birtokosa: | 300 prémium pont |
Nyertes klán tagjai: | 300 prémium pont |
Általános beállítások | |
Zászlók | Inaktív |
Játék sebessége | 4 |
Egységek sebessége | 0,75 |
Morál | Inaktív |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Nincs |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 5 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 0:00 és 8:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2014-07-10 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Építési idő csökkentése | Inaktív |
Azonnali befejezés | Inaktív |
Építkezés árának csökkentése | Inaktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Inaktív |
Piaci Bónusz | Inaktív |
Piaci nyersanyagkereskedés | Aktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Inaktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 3 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 10 : 1 az első 15 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Aktív |
Íjászok | Inaktív |
Fejlesztési rendszer | Egyszerű rendszer |
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |
Kémrendszer | A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet |
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | Inaktív |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (3200 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Aktív |
Milícia | |
Milícia | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérme rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Inaktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 15-35% |
Hűség növekedése | Óránként 4% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Támogatási rendszer | Zárt rendszer |
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem. | |
Klántárs támadható | Igen |
Klán zárul | Igen |
Taglétszámkorlát | 30 |
Terület | |
Kezdőfalvak száma | 2 |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt. |