„Vásárlási tájékoztató” változatai közötti eltérés
(→Posta) |
|||
75. sor: | 75. sor: | ||
=== Hitelkártya === | === Hitelkártya === | ||
====Bankkártyás vásárlás menete==== | |||
Kérlek menj a '''prémium''' fülre, ott kattints a vásárlásra. A következőben a képernyőn közepén feltűnik egy téglalap alakú ablak, amelyben minden információt megtalálsz. | |||
Első lépésként válaszd ki, hogy hány pontot szeretnél venni, és kattints rá. ekkor egy zöld "pipa" fog megjelenni azon a csomagon, amit vásárolni kívánsz. | |||
Ezek után feltűnik egy mellette a következő rész: itt kell bejelölnöd, hogy milyen módon szeretnél fizetni. Ha kártyával, akkor katt a hitelkártya feliratra. Ugyanúgy zöld "pipa" lesz látható. | |||
Ha ezen is túl vagy, akkor sötétbarna háttérrel az előzőek mellett megjelenik a "Tovább" felirat. Erre is katt. | |||
Ekkor felugrik egy ablak, a képernyő közepén: ez az útmutató a folytatáshoz. Itt ki kell választanod, hogy milyen típusú kártyád van. '''FONTOS: csak dombornyomott, internetes vásárlásra alkalmas kártyával tudsz vásárolni!''' | |||
A kártya kiválasztása után a rendszer tovább visz: meg kell adnod az adataid (név, cím, e-mail), hogy azonosíthasson a bank, majd pedig eljön a fizetés ideje. | |||
====Bankkártya biztonsági kódja==== | |||
A Klánháborún prémium fiókot a kártyás fizetéseknél csak dombornyomott kártyával tudsz vásárolni. A dombornyomott kártya hátoldalán, az aláírásodnál szerepel egy különálló kis rész, ahol egy háromjegyű számot találsz. Az a biztonsági kódod. | |||
====100-as hibakód==== | |||
A 100-as kód azt jelzi, hogy a pénzügyi tranzakciókat lebonyolító cég rendszere valamiért nem tudja feldolgozni a kártyád adatait. | |||
Ennek több oka lehetséges: | |||
* kártyád nem dombornyomott, és nem alkalmas az internetes vásárlásra. | |||
*A kártyád dombornyomott, de letiltottad az internetes vásárlási lehetőséget. | |||
*A kártyádon nincs elég fedezet a vásárlásra. | |||
*A bank nem ítélte biztonságosnak a rendszerünk, és nem támogatja a nálunk történő vásárlást. | |||
*A kártya száma rosszul lett begépelve. | |||
*A kártya érvényességi ideje, amit megadtál, lejárt. | |||
*A kártya 3 jegyű biztonsági kódja nem megfelelő. | |||
Ezért arra kérlek, hogy vedd fel a bankoddal a kapcsolatot, mert a tiltás okát ők tudják számodra megmondani. | |||
====160-as hibakód==== | |||
A 160-as kód azt jelzi, hogy a banki rendszer biztonsági okokból elutasította a vásárlást. | |||
Ennek több oka lehetséges: | |||
*Meghatározott, rövid időn belül túl sok vásárlási tranzakció indítása a kártyával. | |||
* Túl sok, egymás után indított vásárlási próbálkozás, úgy, hogy a játékos előzőleg már kapott 100-as hibakódot. | |||
* A kártya külföldi használata engedély nélkül. | |||
Ilyen esetekben a játékosnak más fizetési módot kell választani. A sorozatos hibás próbálkozások után 31 napnak kell eltelnie általában, hogy a rendszer elfogadja újra az adott bankkártyát. További próbálkozások ezt a várakozási időt növelik. | |||
Ezért arra kérlek, hogy vedd fel a bankoddal a kapcsolatot, mert a tiltás okát ők tudják számodra megmondani. | |||
== Egyéb vásárlási lehetőségek ismertetői == | == Egyéb vásárlási lehetőségek ismertetői == | ||
== Hibaelhárítás - eljárási rend, ha a vásárlás nem teljesül == | == Hibaelhárítás - eljárási rend, ha a vásárlás nem teljesül == |
A lap 2012. november 9., 09:43-kori változata
Játékosaink a prémium pontok vásárlását fiókjukon belül tudják megoldani. Rendszerünk többféle vásárlási lehetőséget is kínál, célunk egy olyan szolgáltatási csomag összeállítása, ahol minden játékosunk megtalálhatja a számára megfelelő vásárlási lehetőséget.
VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI
Első lépés: Válaszd ki, melyik országból indítod a vásárlást!
Második lépés: Fiókon belül a felső menüsorból kiválasztani a "Prémium" menüpontot, azon belül a "Vásárlás" opciót, és megnyitni.
Harmadik lépés: Válaszd ki, mennyi Prémium pontot szeretnél vásárolni, és kattints rá. Ekkor egy zöld pipa jelenik meg a kiválasztott csomagnál, és te tovább tudsz lépni.
Negyedik lépés: Most a fizetési módot kell kiválasztanod. Katt a kiválasztott módra! FIGYELEM! Ekkor felugrik egy tájékoztató felirat, ahol a vásárolt pontok továbbküldésének türelmi idejéről tájékoztatjuk játékosainkat!
Ötödik lépés: Ha mindent bejelöltél, akkor megjelenik a jobb alsó sarokban az összefoglaló ablak, ahol összesítve láthatod a vásárlás adatait. Ha az is rendben van, a Vásárlás gombra kattintva felugrik a vásárlási felület, minden, az adott tranzakcióhoz tartozó adattal, információval.
MEGTAKARÍTÁS
Bevezetésre került játékunkban a Prémium vásárlási ablak új változata, ahol feltüntetésre kerül, hogy a legkisebb vásárolható csomagban szereplő árhoz viszonyítva mekkora megtakarítást érhettek el a nagyobb csomagok megvásárlásával.
PRÉMIUM PONTOK TOVÁBBÍTÁSÁNAK TÜRELMI IDEJE
Az új ÁSzF lehetőséget adott vásárlóinak arra, hogy meghatározott időkereten belül sztornózzák elindított vásárlásaikat. Ezért várakozási idő került bevezetésre, melyre a vásárlási folyamat során külön információs ablakban, még a vásárlás megkezdése előtt felhívjuk kedves játékosaink figyelmét. Arra kérek mindenkit, hogy a vásárlás során olvassátok el figyelmesen, hogy mennyi a várakozási idő, mert az fizetési módozatonként eltérő.
Általános, vásárlással kapcsolatos tudnivalók
Vásárlás külföldről
Minden országban másképp lehet vásárolni, attól függően, hogy milyen szolgáltatók vannak az adott országban.
Cégünk ehhez igazította a kínálatát, ezért ha kiválasztod, melyik országban vagy, és hol szeretnél vásárolni, akkor a rendszer automatikusan megmutatja a helyi vásárlási lehetőségeket.
Vásárláskor belépsz a fiókodba, ott rámész a prémium vásárlás opcióra. Országodnak azt kell megjelölnöd, ahonnan a vásárlást indítod. Az árak az ott megjelölt árakkal azonosak.
Mivel Eurózónából vásárolsz, így a számládról Eurót fog levenni a rendszer. Az árak hozzávetőlegesen azonosak, természetesen az árfolyam-ingadozás miatt nem lesz mindig pont azonos a két érték.
Fizetett összeg nem egyezik a hirdetményben feltüntetettel
A Klánháború a banki utalások, bankkártyás vásárlások esetén fix, forint díjat kér a megvásárolni kívánt Prémium Csomagért. A forintban megjelölt árak ezekre a közvetlen, hagyományos vásárlási formákra értendők - tehát magyarországi vásárlással, magyarországi befizetéssel.
Azonban azokban az esetekben, amikor a játékos nem így, hanem egyéb közvetítőcégen keresztül vásárol Prémium Csomagot, akkor a forintban megjelölt ár csak tájékoztató jellegű, és akkor az Euróban megjelölt ár számít. Hogy miért? Mert azok a szolgáltatók (pl. Paypal), amelyek nem magyarországi székhelyűek, nem számíthatnak fel forintban vételárat - ráadásul ezen cégek mindegyike saját költségeit is a vásárlóra terheli.
Így fordulhat az elő, hogy az általatok megfizetett vételár magasabb a forintban megjelölt összegnél.
Banki befizetés: banki befizetés, utalás, posta, hitelkártya
Banki befizetés
Utalás
Posta
A postai befizetés alapja az, hogy a felületen válasszátok ki az "utalás"-t a fizetési típusoknál, és annak adatait írjátok ki a vásárlási ablakból. Nagyon fontos: a fizetési azonosító számot minden esetben le kell kérni, és meg kell adni fizetéskor. A szám azonosítja a befizetést, nem lehet többször felhasznáni.
A rózsaszín csekk kitöltésekor
A címzett adatai: Global Collect BV 12010611-00114183-00100003 Raiffeisen Bank Rt., Ungarn irányítószám: 1910
A csekk hátoldalán a közlemény rovatba: Közlemény: 4868-al kezdődő fizetési azonosító szám
Jó tanács: a csekk elejére, ami nálatok marad, a lap aljára szintén írd fel: 4868-al kezdődő fizetési azonosító számot.
Így ha gond van, könnyebb megtalálni a számot és a befizetést.
Hitelkártya
Bankkártyás vásárlás menete
Kérlek menj a prémium fülre, ott kattints a vásárlásra. A következőben a képernyőn közepén feltűnik egy téglalap alakú ablak, amelyben minden információt megtalálsz.
Első lépésként válaszd ki, hogy hány pontot szeretnél venni, és kattints rá. ekkor egy zöld "pipa" fog megjelenni azon a csomagon, amit vásárolni kívánsz.
Ezek után feltűnik egy mellette a következő rész: itt kell bejelölnöd, hogy milyen módon szeretnél fizetni. Ha kártyával, akkor katt a hitelkártya feliratra. Ugyanúgy zöld "pipa" lesz látható. Ha ezen is túl vagy, akkor sötétbarna háttérrel az előzőek mellett megjelenik a "Tovább" felirat. Erre is katt.
Ekkor felugrik egy ablak, a képernyő közepén: ez az útmutató a folytatáshoz. Itt ki kell választanod, hogy milyen típusú kártyád van. FONTOS: csak dombornyomott, internetes vásárlásra alkalmas kártyával tudsz vásárolni!
A kártya kiválasztása után a rendszer tovább visz: meg kell adnod az adataid (név, cím, e-mail), hogy azonosíthasson a bank, majd pedig eljön a fizetés ideje.
Bankkártya biztonsági kódja
A Klánháborún prémium fiókot a kártyás fizetéseknél csak dombornyomott kártyával tudsz vásárolni. A dombornyomott kártya hátoldalán, az aláírásodnál szerepel egy különálló kis rész, ahol egy háromjegyű számot találsz. Az a biztonsági kódod.
100-as hibakód
A 100-as kód azt jelzi, hogy a pénzügyi tranzakciókat lebonyolító cég rendszere valamiért nem tudja feldolgozni a kártyád adatait.
Ennek több oka lehetséges:
- kártyád nem dombornyomott, és nem alkalmas az internetes vásárlásra.
- A kártyád dombornyomott, de letiltottad az internetes vásárlási lehetőséget.
- A kártyádon nincs elég fedezet a vásárlásra.
- A bank nem ítélte biztonságosnak a rendszerünk, és nem támogatja a nálunk történő vásárlást.
- A kártya száma rosszul lett begépelve.
- A kártya érvényességi ideje, amit megadtál, lejárt.
- A kártya 3 jegyű biztonsági kódja nem megfelelő.
Ezért arra kérlek, hogy vedd fel a bankoddal a kapcsolatot, mert a tiltás okát ők tudják számodra megmondani.
160-as hibakód
A 160-as kód azt jelzi, hogy a banki rendszer biztonsági okokból elutasította a vásárlást.
Ennek több oka lehetséges:
- Meghatározott, rövid időn belül túl sok vásárlási tranzakció indítása a kártyával.
- Túl sok, egymás után indított vásárlási próbálkozás, úgy, hogy a játékos előzőleg már kapott 100-as hibakódot.
- A kártya külföldi használata engedély nélkül.
Ilyen esetekben a játékosnak más fizetési módot kell választani. A sorozatos hibás próbálkozások után 31 napnak kell eltelnie általában, hogy a rendszer elfogadja újra az adott bankkártyát. További próbálkozások ezt a várakozási időt növelik.
Ezért arra kérlek, hogy vedd fel a bankoddal a kapcsolatot, mert a tiltás okát ők tudják számodra megmondani.