„Világ 8” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
<table align="center" width="90%" border="1" cellspacing="0" cellpadding="2" style="background:#800000>
{|
<tr style="background:#800000; color:black">
|- bgcolor="#4F3E08"
<td colspan="2" align=center>'''Beállítások'''</td>
! colspan="2" | Általános beállítások
</tr>
|-
<tr>
| Végjáték
<td align=left>Játék sebessége</td>
|align=center width="50%"|Területi arány
<td align=center>1</td>
|-
</tr>
| Játék sebessége
<tr>
|align=center width="50%"|1
<td align=left>Egység sebessége</td>
|-
<td align=center>1</td>
| Egységek sebessége
</tr>
|align=center |1
<tr>
|-
<td align=left>Épület bontás</td>
| Morál
<td align=center>Aktív</td>
|align=center |Aktív (pont és időalapú)
</tr>
|-
<tr>
| Épület bontása
<td align=left>Morál</td>
|align=center |Aktív
<td align=center>Aktív (időalapú)</td>
|-
</tr>
| Szabad kereskedelem
<tr>
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
<td align=left>Tanyaszabály</td>
|-
<td align=center>Inaktív</td>
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
</tr>
|align=center |Aktív, pontok alapján
<tr>
|-
<td align=left>Alap védelem</td>
| Bevezető
<td align=center>20</td>
|align=center |Vegyes: a régi és a fejlesztett oktatási rendszer váltva
</tr>
|-
<tr>
| Időkeret a kereskedés visszavonására
<td align=left>Milliszekundum</td>
|align=center |5 Perc
<td align=center>Aktív</td>
|-
</tr>
| Időkeret a támadások visszavonására
<tr>
|align=center |10 Perc
<td align=left>Áltámadás határa</td>
|-
<td align=center>A falupontok 1%-a</td>
| Milliszekundum
</tr>
|align=center |Aktív
<tr>
|-
<td align=left>Fejlesztési rendszer</td>
| Éjszakai bónusz
<td align=center>Egyszerűsített fejlesztés</td>
|align=center |Aktív 0:00 és 7:00 óra között
</tr>
|-
<tr>
| Alvás Üzemmód
<td align=left>Templom</td>
|align=center |Inaktív
<td align=center>Aktív</td>
|-
</tr>
| Kezdő dátum
<tr>
|align=center |2010-03-10
<td align=left>Jutalmak</td>
|-
<td align=center>Aktív</td>
|- bgcolor="#4F3E08"
</tr>
! colspan="2" | Prémium szolgáltatások
<tr>
|-
<td align=left>Önálló fejlődő barbár falvak</td>
| Ingyenes Prémium fiók
<td align=center>Aktív (1500 pontig)</td>
|align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál
</tr>
|-
<tr>
| Ingyenes Fiókkezelő
<td align=left>Bónuszfalvak</td>
|align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
<td align=center>Fejlesztett bónuszfalvak</td>
|-
</tr>
| Prémium fiók
<tr>
|align=center |Aktív
<td align=left>Időkeret a támadások visszavonására</td>
|-
<td align=center>10 Perc</td>
| Fiókkezelő
</tr>
|align=center |Aktív
<tr>
|-
<td align=left>Időkeret a kereskedés visszavonására</td>
| Farmkezelő
<td align=center>5 Perc</td>
|align=center |Aktív
</tr>
|-
<tr>
| Építési idő csökkentése
<td align=left>Éjszakai bónusz</td>
|align=center |Inaktív
<td align=center>Aktív 00:00-07:00</td>
|-
</tr>
| Azonnali befejezés
<tr>
|align=center |Inaktív
<td align=left>Kezdők védelme</td>
|-
<td align=center>5 Nap</td>
| Építkezés árának csökkentése
</tr>
|align=center |Inaktív
<tr>
|-
<td align=left>Támadó: védekező arány maximális értéke</td>
| Nyersanyagtermelés növelése
<td align=center>20:1 az első 60 napra</td>
|align=center |Inaktív
</tr>
|-
<tr style="background:#800000; color:black">
| Piaci Bónusz
<td colspan="2" align=center>'''Egységek'''</td>
|align=center |Inaktív
</tr>
|-
<tr>
|- bgcolor="#4F3E08"
<td align=left>Íjászok</td>
! colspan="2" | Jutalmak
<td align=center>Aktív</td>
|-
</tr>
| Jutalmak
<tr>
|align=center |Aktív
<td align=left>Kémrendszer</td>
|-
<td align=center>A kém csapatokat, épületeket és nyersanyagok után kémked</td>
|- bgcolor="#4F3E08"
</tr>
! colspan="2" | Kezdővédelem
<tr>
|-
<td align=left>Lovag</td>
| Kezdők védelme
<td align=center>Aktív, találhat tárgyat. A tárgyak fejlesztése befejeződött</td>
|align=center |5 nap
</tr>
|-
<tr style="background:#800000; color:black">
| Támadó : védekező arány maximális értéke  
<td colspan="2" align=center>'''Főnemesek'''</td>
|align=center |20 : 1 az első 60 napra
</tr>
|-
<tr>
|- bgcolor="#4F3E08"
<td align=left>Főnemesek árának növekedése</td>
! colspan="2" | Játékbeállítások
<td align=center>Aranyérmék</td>
|-
</tr>
| Lovag
<tr>
|align=center |Aktív, találhat tárgyat
<td align=left>Főnemesek olcsó újragyártása</td>
|-
<td align=center>Aktív</td>
| Íjászok
</tr>
|align=center |Aktív
<tr>
|-
<td align=left>Főnemesek maximális hatótávolsága</td>
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer
<td align=center>100 Mező</td>
|align=center |Egyszerű fejlesztés
  </tr>
|-
<tr>
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
<td align=left>Hűség csökkenés főnemes támadásonként</td>
|-
<td align=center>20-35</td>
| rowspan="2"|Kémrendszer 
</tr>
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
<tr>
|-
<td align=left>Hűség növekedése óránként</td>
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia.
<td align=center>1</td>
|-
</tr>
| rowspan="2"|Támogatási rendszer  
<tr style="background:#800000; color:black">
|align=center |Nyitott rendszer
<td colspan="2" align=center>'''Konfiguráció'''</td>
|-
</tr>
| align=center |Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
<tr>
|-
<td align=left>Taglétszámkorlát klánonként</td>
| Tanyaszabály
<td align=center>120</td>
|align=center |Inaktív
</tr>
|-
<tr>
| Templom
<td align=left>Legyőzött ellenfelek ranglistája</td>
|align=center |Aktív
<td align=center>Aktív, pontok alapján</td>
|-
</tr>
| Áltámadás
<tr>
|align=center |A falupontok 1%-a
<td align=left>Fiók-helyettesítés</td>
|-
<td align=center>Aktív</td>
| Önállóan fejlődő barbár falvak
</tr>
|align=center |Aktív (1500 pontig)
<tr>
|-
<td align=left>Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatosság esetén</td>
| Barbár falvak visszabontása
<td align=center>Aktív, 120 napon belül több mint 60 napnyi fiók-helyettesítéstől</td>
|align=center |Inaktív
</tr>
|-
<tr>
|- bgcolor="#4F3E08"
<td align=left>Szabad kereskedelem</td>
! colspan="2" | Milícia
<td align=center>Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján</td>
|-
</tr>
| Milícia
<tr>
|align=center |Inaktív
<td align=left>Égtájválasztás</td>
|-
<td align=center>Aktív</td>
|- bgcolor="#4F3E08"
</tr>
! colspan="2" | Főnemesek
<tr>
|-
<td align=left>Kezdő dátum</td>
| Főnemesek képzése
<td align=center>2010.03.10</td>
|align=center |Aranyérmék
</tr>
|-
<tr>
| Főnemesek olcsó újragyártása
<td align=left>Verzió</td>
|align=center |Aktív
<td align=center>11413 7.0</td>
|-
</tr>
| Főnemesek árának növekedése
<tr style="background:#800000; color:black">
|align=center |Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
<td colspan="2" align=center>'''Nyersanyagtermelés óránként <br>(Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)'''</td>
|-
</tr>
| Főnemesek maximális hatótávolsága
<tr style="background:#800000; color:black">
|align=center |100 Mező
<td align=Center>'''Szint'''</td>
|-
<td align=center>'''Egység/óra'''</td>
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
</tr>
|align=center |20-35%
<tr>
|-
<td align=center>1</td>
| Hűség növekedése
<td align=center>30</td>
|align=center |Óránként 1%
</tr>
|-
<tr>
|- bgcolor="#4F3E08"
<td align=center>2</td>
! colspan="2" | Klán
<td align=center>35</td>
|-
</tr>
| Klánharcok elérhetők
<tr>
|align=center |Igen
<td align=center>3</td>
|-
<td align=center>41</td>
| Klántárs támadható
</tr>
|align=center |Igen
<tr>
|-
<td align=center>4</td>
| Külső támogatás
<td align=center>47</td>
|align=center |Van
</tr>
|-
<tr>
| Klán zárul
<td align=center>5</td>
|align=center |Nem
<td align=center>55</td>
|-
</tr>
| Taglétszámkorlát
<tr>
|align=center |120
<td align=center>6</td>
|-
<td align=center>64</td>
|- bgcolor="#4F3E08"
</tr>
! colspan="2" | Terület
<tr>
|-
<td align=center>7</td>
| Barbár falvak
<td align=center>74</td>
|align=center |Inaktív
</tr>
|-
<tr>
| Bónuszfalvak
<td align=center>8</td>
|align=center |Aktív
<td align=center>86</td>
|-
</tr>
| Bónuszfalvak
<tr>
|align=center |Fejlesztett bónuszfalvak
<td align=center>9</td>
|-
<td align=center>100</td>
| Égtájválasztás
</tr>
|align=center |Aktív
<tr>
|-
<td align=center>10</td>
|- bgcolor="#4F3E08"
<td align=center>117</td>
! colspan="2" | Helyettesítés
</tr>
|-
<tr>
| Fiók-helyettesítés
<td align=center>11</td>
|align=center |Aktív
<td align=center>136</td>
|-
</tr>
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
<tr>
|align=center |Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
<td align=center>12</td>
|-
<td align=center>158</td>
|- bgcolor="#4F3E08"
</tr>
! colspan="2" | Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
<tr>
|-
<td align=center>13</td>
| align=center |'''Szint'''
<td align=center>184</td>
|align=center |'''Egység/óra'''
</tr>
|-
<tr>
| align=center |1
<td align=center>14</td>
|align=center |30
<td align=center>214</td>
|-
</tr>
| align=center |2
<tr>
|align=center |35
<td align=center>15</td>
|-
<td align=center>249</td>
| align=center |3
</tr>
|align=center |41
<tr>
|-
<td align=center>16</td>
| align=center |4
<td align=center>289</td>
|align=center |47
</tr>
|-
<tr>
| align=center |5
<td align=center>17</td>
|align=center |55
<td align=center>337</td>
|-
</tr>
| align=center |6
<tr>
|align=center |64
<td align=center>18</td>
|-
<td align=center>391</td>
| align=center |7
</tr>
|align=center |74
<tr>
|-
<td align=center>19</td>
| align=center |8
<td align=center>455</td>
|align=center |86
</tr>
|-
<tr>
| align=center |9
<td align=center>20</td>
|align=center |100
<td align=center>530</td>
|-
</tr>
| align=center |10
<tr>
|align=center |117
<td align=center>21</td>
|-
<td align=center>616</td>
| align=center |11
</tr>
|align=center |136
<tr>
|-
<td align=center>22</td>
| align=center |12
<td align=center>717</td>
|align=center |158
</tr>
|-
<tr>
| align=center |13
<td align=center>23</td>
|align=center |184
<td align=center>833</td>
|-
</tr>
| align=center |14
<tr>
|align=center |214
<td align=center>24</td>
|-
<td align=center>969</td>
| align=center |15
</tr>
|align=center |249
<tr>
|-
<td align=center>25</td>
| align=center |16
<td align=center>1127</td>
|align=center |289
</tr>
|-
<tr>
| align=center |17
<td align=center>26</td>
|align=center |339
<td align=center>1311</td>
|-
</tr>
| align=center |18
<tr>
|align=center |391
<td align=center>27</td>
|-
<td align=center>1525</td>
| align=center |19
</tr>
|align=center |455
<tr>
|-
<td align=center>28</td>
| align=center |20
<td align=center>1774</td>
|align=center |530
</tr>
|-
<tr>
| align=center |21
<td align=center>29</td>
|align=center |616
<td align=center>2063</td>
|-
</tr>
| align=center |22
<tr>
|align=center |717
<td align=center>30</td>
|-
<td align=center>2400</td>
| align=center |23
</tr>
|align=center |833
<tr style="background:#800000; color:black">
|-
<td colspan="2" align=center>'''Fejlesztési rendszer: <br>Egyszerű fejlesztés.'''</td>
| align=center |24
</tr>
|align=center |969
<tr>
|-
<td colspan="2" align=center>Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. </td>
| align=center |25
</tr>
|align=center |1127
<tr style="background:#800000; color:black">
|-
<td colspan="2" align=center>'''Információ a kémekről'''</td>
| align=center |26
</tr>
|align=center |1311
<tr>
|-
<td colspan="2" align=center>Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki.
| align=center |27
''A sikeres kémlelés feltétele a következő:''
|align=center |1525
Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia.
|-
Épületek  kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia.
| align=center |28
Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia.</td>
|align=center |1774
</tr>
|-
</table>
| align=center |29
 
|align=center |2063
 
|-
 
| align=center |30
<div style="width:97,5%; border: 1px solid gray; padding: 1%; text-align: justify; margin-bottom: 10px; font-size:0.9em; cursor:pointer;">
|align=center |2400
Vissza a [[kezdőlap]]ra</div>
|-
|
|}

A lap 2012. október 28., 08:42-kori változata

Általános beállítások
Végjáték Területi arány
Játék sebessége 1
Egységek sebessége 1
Morál Aktív (pont és időalapú)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Vegyes: a régi és a fejlesztett oktatási rendszer váltva
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2010-03-10
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív, találhat tárgyat
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű fejlesztés
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia.
Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Aktív
Áltámadás A falupontok 1%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (1500 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 120
Terület
Barbár falvak Inaktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 30
2 35
3 41
4 47
5 55
6 64
7 74
8 86
9 100
10 117
11 136
12 158
13 184
14 214
15 249
16 289
17 339
18 391
19 455
20 530
21 616
22 717
23 833
24 969
25 1127
26 1311
27 1525
28 1774
29 2063
30 2400