„Világ 3” változatai közötti eltérés
Jump to navigation
(ddd) |
(fgf) |
||
103. sor: | 103. sor: | ||
<tr> | <tr> | ||
<td align=left>Főnemesek maximális hatótávolsága</td> | <td align=left>Főnemesek maximális hatótávolsága</td> | ||
<td align=center>100 | <td align=center>100 Mező</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> |
A lap 2011. február 7., 09:15-kori változata
Beállítások | |
Játék sebessége | 1 |
Egység sebessége | 1 |
Épület bontás | Aktív |
Morál | Aktív (időalapú) |
Tanyaszabály | Inaktív |
Alap védelem | 20 |
Milliszekundum | Aktív |
Áltámadás határa | A falupontok 1%-a |
Fejlesztési rendszer | 3 szintes rendszer |
Templom | Inaktív |
Jutalmak | Inaktív |
Önálló fejlődő barbár falvak | Aktív (3000 pontig) |
Bónuszfalvak | Egyszerűsített bónuszfalvak |
Időkeret a támadások visszavonására | 10 Perc |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Éjszakai bónusz | Aktív 00:00-08:00 |
Kezdők védelme | 5 Nap |
Támadó: védekező arány maximális értéke | 20:1 az első 60 napra |
Egységek | |
Íjászok | Inkatív |
Kémrendszer | A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet |
Lovag | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek |
Főnemesek olcsó újragyártása | Aktív |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35 |
Hűség növekedése óránként | 1 |
Konfiguráció | |
Taglétszámkorlát klánonként | 50 |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatosság esetén | Aktív, 120 napon belül több mint 60 napnyi fiók-helyettesítéstől |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Égtájválasztás | Aktív |
Kezdő dátum | 2008.10.06 |
Verzió | 11413 7.0 |
Vissza a kezdőlapra