„Morál” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
A morál a kezdők védelmét jelenti, amelyet a támadó és a védekező játékos pontjaiból lehet kiszámolni.  
'''A morál a kezdők védelmét jelenti, amelyet a támadó és a védekező játékos pontjaiból lehet kiszámolni.'''


Normális esetben kezdéskor a morál 100%, ez az arány azonban változik akkor, ha egy sokkal alacsonyabb pontszámú játékost támad egy nagyobb pontszámú játékos, ilyenkor a támadó játékos morálja csökken pl. 40 %-ra. 30% alá azonban nem csökken.  
Normális esetben kezdéskor a morál 100%, ez az arány azonban változik akkor, ha egy sokkal alacsonyabb pontszámú játékost támad egy nagyobb pontszámú játékos, ilyenkor a támadó játékos morálja csökken pl. 40 %-ra. 30% alá azonban nem csökken.  


Ez azt jelenti, hogy a csapatai csak 40%-os erővel harcolnak, míg a védekező csapatok ereje 100% marad.  
Ez azt jelenti, hogy a csapatai csak 40%-os erővel harcolnak, míg a védekező csapatok ereje 100% marad.  


Fordított esetben azonban, ha kis játékosként támadsz meg egy nagyobb játékost, akkor sem nő a morál 100% fölé, pl. 130%-ra.
Fordított esetben azonban, ha kis játékosként támadsz meg egy nagyobb játékost, akkor sem nő a morál 100% fölé, pl. 130%-ra.


A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod.  Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz.
A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod.  Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz.
<br><br>
<br><br>
[[Kezdőlap|Vissza a kezdőlapra]]
[[Kezdőlap|Vissza a kezdőlapra]]

A lap 2012. szeptember 10., 05:53-kori változata

A morál a kezdők védelmét jelenti, amelyet a támadó és a védekező játékos pontjaiból lehet kiszámolni.


Normális esetben kezdéskor a morál 100%, ez az arány azonban változik akkor, ha egy sokkal alacsonyabb pontszámú játékost támad egy nagyobb pontszámú játékos, ilyenkor a támadó játékos morálja csökken pl. 40 %-ra. 30% alá azonban nem csökken.


Ez azt jelenti, hogy a csapatai csak 40%-os erővel harcolnak, míg a védekező csapatok ereje 100% marad.


Fordított esetben azonban, ha kis játékosként támadsz meg egy nagyobb játékost, akkor sem nő a morál 100% fölé, pl. 130%-ra.


A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod. Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz.

Vissza a kezdőlapra