Világ 5

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Th0r (vitalap | szerkesztései) 2011. augusztus 22., 20:18-kor történt szerkesztése után volt.
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)
Jump to navigation
Beállítások
Játék sebessége 2
Egység sebessége 0.5
Épület bontás Aktív
Morál Aktív (időalapú)
Tanyaszabály Inaktív
Alap védelem 20
Milliszekundum Aktív
Áltámadás határa A falupontok 1%-a
Fejlesztési rendszer Egyszerűsített fejlesztés
Templom Aktív
Jutalmak Inaktív
Önálló fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Éjszakai bónusz Aktív 00:00-08:00
Kezdők védelme 5 Nap
Támadó: védekező arány maximális értéke 20:1 az első 60 napra
Egységek
Íjászok Aktív
Kémrendszer A kém csapatokat, épületeket és nyersanyagok után kémked
Lovag Aktív, találhat tárgyat. A tárgyak fejlesztése befejeződött
Főnemesek
Főnemesek árának növekedése Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35
Hűség növekedése óránként 2
Konfiguráció
Taglétszámkorlát klánonként 80
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Fiók-helyettesítés Aktív
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatosság esetén Aktív, 120 napon belül több mint 60 napnyi fiók-helyettesítéstől
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Égtájválasztás Aktív
Kezdő dátum 2009.02.25
Verzió 11413 7.0
Nyersanyagtermelés óránként
(Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 60
2 70
3 82
4 94
5 110
6 128
7 148
8 173
9 201
10 234
11 272
12 316
13 368
14 428
15 498
16 579
17 673
18 783
19 911
20 1059
21 1232
22 1433
23 1667
24 1939
25 2255
26 2623
27 3050
28 3548
29 4127
30 4800
Fejlesztési rendszer:
Egyszerű fejlesztés.
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Információ a kémekről
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki.

A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia.

Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia.


Vissza a kezdőlapra