Dominancia

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2018. szeptember 23., 17:19-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „'''A dominancia típusú világok végjátéka során a klánok célja, hogy a világ falvainak előre megadott %-át, vagy annál nagyobb arányt birtokoljanak a győz…”)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)
Jump to navigation

A dominancia típusú világok végjátéka során a klánok célja, hogy a világ falvainak előre megadott %-át, vagy annál nagyobb arányt birtokoljanak a győzelem eléréséhez. Ebbe az arányba a barbár falvak nem tartoznak bele, csak a játékosok által birtokolt falvakat számolja a rendszer.


A világok területi birtoklásának mértéke világonként eltérő, és az is, hogy hány napig kell birtokolni az adott falumennyiséget. Ezt minden alkalommal a világ ismertetőinek hirdetményében jelezzük játékosaink felé.


Az eddigiekhez képest az lesz a változás, hogy a rendszer automatikusan elküld egy üzenetet, amiben figyelmezteti a játékosokat, hogy a legnagyobb klán már megközelítette a végjáték indításának szintjét, majd pedig, ha a végjáték limitjét is sikerült elérni, a játék folytatódik még annyi ideig, amíg a legnagyobb klánnak birtokolnia kell a dominanciáját; eddig van idő az ellenfeleknek megfordítani a játék állását.


Ha ez az ellenfeleknek sikerül, akkor a kör tovább tart, amíg valaki ismét el nem éri a dominancia szintjét és birtokolja a szükséges időtartamon keresztül. Ha a játék menetét nem sikerül megfordítani, és marad az állás, akkor a határidő lejártával napon tűzszünetet hirdetünk, és egyben győztest is.


A tűzszünet ideje alatt kiosztjuk a nyereményeket, majd pedig a világot zárjuk.