„BOKU tájékoztató” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
24. sor: 24. sor:
* Arra kattintva bejön egy oldal, ahol meg kell adni a nevet és a jelszót (min. 5 karakter). Fontos: egyik sem egyezhet meg az e-mail címmel.  
* Arra kattintva bejön egy oldal, ahol meg kell adni a nevet és a jelszót (min. 5 karakter). Fontos: egyik sem egyezhet meg az e-mail címmel.  


[[Fájl:boku_register_final.png|700px]]
[[Fájl:BOKU3.png ]]


* Ezt követően a narancssárga fejlécen a New Request részre kell bekattintani. Ekkor az alábbi oldal jön fel.
* Ezt követően a narancssárga fejlécen a New Request részre kell bekattintani. Ekkor az alábbi oldal jön fel.

A lap 2016. február 29., 18:45-kori változata

Jelenleg az SMS vásárlás a BOKU szolgáltatón keresztül zajlik.

A BOKU hozzánk csak teljesedésbe átforduló tranzakciókat jelez, így amennyiben probléma merül fel, közvetlenül hozzájuk kell fordulni, és ez az oldal ebben kíván segítséget nyújtani.

Mivel többen jeleztétek, hogy segítségre lenne szükség a szolgáltató saját ügyfélszolgálati oldalán, így megpróbáljuk összefoglalni a dolgokat és fordítást is nyújtunk a leggyakoribb esetekről, ami segíthet az ügyintézésben.


Elérhetőség

  • Magyar telefonszám: 06-80-016266

Regisztrálás

  • Az oldalon létre kell hozni egy felhasználói fiókot (valódi név és email cím megadásával), ahol egy emailt küldenek a fiókra.

BOKU1.png


BOKU2.png


  • Az email tartalmaz egy linket.
  • Arra kattintva bejön egy oldal, ahol meg kell adni a nevet és a jelszót (min. 5 karakter). Fontos: egyik sem egyezhet meg az e-mail címmel.

BOKU3.png

  • Ezt követően a narancssárga fejlécen a New Request részre kell bekattintani. Ekkor az alábbi oldal jön fel.

Fájl:Boku request.png


  • Értelemszerűen a telefonszámhoz a saját számot kell megadni, illetve az Operator alatt azt, ami a telefonszolgáltatód.

Típus esetek

Az alábbi táblázatban magyar és angol nyelven találhatók meg a legtöbbet használható sablonszövegek.


Típus esetek
Angol Magyar
Subject Tárgy
I did not receive points I paid for Nem kaptam meg a pontokat, amiért fizettem
I provided wrong phone number Rossz telefonszámot adtam meg
Description Leírás
Dear Sir/Madame, Kedves Címzett!
I used my phone (#:+36....) to do an SMS payment for InnoGames - game Tribal Wars (game name: játékosnév). A telefonommal (szám: +36...) arra használtam, hogy az InnoGames - Klánháború játékában (játékosnevem: játékosnév) SMS vásárlást hajtsak végre.
The counterproduct, the premium points in the game however were not given to me. Az ellentételezés, a játékbeli prémium pontok azonban nem kerültek jóváírásra.
I was billed the sum. A pénzt levonták a számlámról.
I set the wrong number in the game UI, and sent the SMS from a different number. Accordingly the premium points in the game were not given to me. Rossz számot adtam meg a játék kezelői felületén és másik telefonszámról küldtem az SMS-t. Ennek következtében a játékban nem kaptam meg az prémium pontokat.
Please give the premium points to my in game account. Kérem, írják jóvá a játék fiókomban a prémium pontokat.
Sincerely, Tisztelettel