„A Nagy Csata” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „'''A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell ki…”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
[[Fájl:700px-Great_siege_banner.png]]
== Leírás ==
'''A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell kialakítani a stratégiát. Lerohanod a várost annyi csapattal amennyivel csak lehetséges? Vagy különböző stratégiai pontokat megszerzel az ellenfelektől és azt véded körömszakadtáig? Vagy csak megtámadod a hátországukat, amíg az egységeik a Városért küzdenek?'''
'''A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell kialakítani a stratégiát. Lerohanod a várost annyi csapattal amennyivel csak lehetséges? Vagy különböző stratégiai pontokat megszerzel az ellenfelektől és azt véded körömszakadtáig? Vagy csak megtámadod a hátországukat, amíg az egységeik a Városért küzdenek?'''


A döntés a tietek!
A döntés a tietek!  
 
A Nagy Csata egy a "Hegy királya" típusú végjáték. A világ közepén elhelyezkedik egy nagyobb város, amely sok sok faluból áll, amit a játékosoknak el kell foglalniuk. Ezeket a falvakat körzeteknek hívjuk, és az őt elfoglaló játékos klánjához fog tartozni - amiért meghatározott pontszámot kap az egész klán. A világ megnyeréséhez a klánnak előre meghatározott pontszámot kell elérnie.
 
== A világ kezdete ==
A világ ugyanúgy indul, mint minden normál világ, az egyedüli különbség a világ közepén megtalálható hatalmas város. A játékosok ugyanúgy tudják kezdeni a játékukat és a feladatokat, mint máskor - farmolnak, más játékosokat támadnak, egységeket képeznek, épületeket építenek, stb. De ahhoz, hogy megnyerjék a világot, a klánnak meg kell támadnia, és meg kell tartaniuk a világ közepén elhelyezkedő város falvait. A kezdetekben a városban lesz néhány barbár egység, amit először a játékosoknak le kell győzniük (hagyományos egységek, minden extra képesség nélkül). A körzeteket nem lesz nehéz elfoglalni, mivel a hűségük mindig 1, és a védekező értékük negatív - ez teszi nehézzé a megtartásukat. 
 
== A körzetek ==
 
Minden világ közepén, amelyik ilyen végjátékkal indul, egy nagy város van a térkép közepén. A város eltérő méretű lehet, és számos körzetet tartalmaz. Ezek a körzetek úgy működnek, mint egy normál falu, kivéve, hogy nem lehet átnevezni, mindig 1 a hűségük, és az odaút mindig azonos időt vesz igénybe. Ez igaz a körzettől körzetig tartó utazásra is. Továbbá, a körzeteknek negatív a védelmi bónuszuk, ami azt jelenti, hogy bár könnyű őket elfoglalni, megvédeni annál nehezebb. A védelmi érték körzetenként eltérő, de minél nehezebb egy körzetet megvédeni, annál több hatáspontot adnak, amely szükséges a világ megnyeréséhez.
 
 
== Kerületek ==
 
A hatáspontokat a klánok minden, általuk birtokolt körzet után kapják, de a mennyiség attól függ, hogy a körzetben milyen kerületek találhatók. Amíg a körzetek száma eltérhet (a játszott világokon), addig a városban mindig azonos számú kerület (4) kerület található meg. Minden kerület hatáspontot ad, DE a nap eltérő időpontjában. Ezek: 10:00 a Városi Főtér, 14:00 a Pénzügyi Központ, 18:00 a Kézműves Negyed, és 22:00 a Kikötő.
 
A klánnak, hogy hatáspontokat gyűjtsön, a kerületeket kell birtokolnia ezekben az időpontokban. Ez az egyetlen módja annak, hogy a klán hatáspontot szerezzen, így különös figyelmet kell arra fordítani, hogy a megadott időpontokban valóban birtokoljátok a kerületeket. Tehát legyetek biztosak benne, hogy a védelem szilárd, vagy hogy időzítve pont jókor érkeztek meg, minden csapatot elindítva, amit csak lehet.
 
Amikor egy klán megszerzi a hatáspontok 40%-át, a foglaláshoz szükséges érmék automatikusan 10%-al kevesebbe fognak kerülni a világ játékosai számára. Ez a folyamat folytatódik minden 10% megszerzésével, egészen 90%-ig, amikor is az aranyérmék költsége az eredeti érték 40%-ba fog kerülni


== Felhasználói felület ==
<table width="600px" bgcolor="#f7eed3" border="1">
<tr>
<td>[[Fájl:400px-Gs_map.png]]</td>
<td>The central city is always at the center of the map.


'''...a Kerületek...'''
It can spawn in different sizes depends on the world settings.


Minden világ, amelyik ezzel a végjátékkal indul, egy nagy várost fogsz találni a térkép közepén. A városok eltérő méretűek lehetnek, és eltérő számú kerületet tartalmazhatnak. Ezek a kerületek úgy viselkednek, mint egy normál falu, csak nem lehet átnevezni őket, a hűségük mindig 1%, és a hozzájuk vezető menetidő mindig azonos. A menetidő a kerületektől kerületekig is azonos. Továbbá, a kerületeknek védekező bónuszuk van (negatív érték), ami nehezebbé teszi a védelmüket. A védekezési nehézségek között szintén lehetnek különbségek, de azok a kerületek, amelyeknek magasabb a negatív védekező bónusza, több hatáspontot is adnak, amely pedig a világ megnyeréséhez szükséges.
When hovering over the player gets the most important information on the specific district:


Defense modifier (malus)
How many victory points are awarded per day (for holding the district)
And who controls the district</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:400px-Gs_ranking.png ]]</td>
<td>In the ranking overview the player will find a detailed overview on the individual districts as well as the four boroughs.


'''...és Körzetek...'''
Each borough will grant the victory points at another time of day. To get the victory points a player of the tribe needs to control the village when the countdown hits zero.</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:400px-Gs_ranking2.png]]</td>
<td>The player can enable to show the defense modifiers directly on the overview screen.</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Файл:Gs_village.png]]</td>
<td>The defense malus is symbolized by a colored and cracked shield.


A hatáspontokat azok a klánok kapják meg jutalmul, amelyek az adott kerületet felügyelik, de attól függően, hogy a kerület melyik körzethez tartozik. Amíg a kerületek értéke eltérő lehet a világok között, a város mindig 4 körzetet fog tartalmazni.
The district name '''cannot''' be changed by the player!
Minden körzet más időpontban adja meg a hatáspontokat jutalmul. Ezek: 10:00 a Városi Főtér, 14:00 a Pénzügyi Központ, 18:00 a Kézműves Negyed, és 22:00 a Kikötő. És nem, sajnáljuk, de még 15 év után sem lesz hajó a Klánháborúban!
A klánnak, hogy hatáspontokat gyűjtsön, a kerületeket kell birtokolnia ezekben az időpontokban. Ez az egyetlen módja annak, hogy a klán hatáspontot szerezzen, így különös figyelmet kell arra fordítani, hogy a megadott időpontokban valóban birtokoljátok a kerületeket. Tehát legyetek biztosak benne, hogy a védelem szilárd, vagy hogy időzítve pont jókor érkeztek meg, minden csapatot elindítva, amit csak lehet.


But player '''is able''' to construct buildings and recruit troops</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Файл:Gs_village2.png]]</td>
<td>The malus is also listed in the active effects


'''Hogy ne legyen unalmas a játék, egy kis finomság is bekerül a játékba'''
Also note the loyalty of 1 (Loyalty always remains on 1)


Amikor egy klán megszerzi a hatáspontok 40%-át, a foglaláshoz szükséges érmék automatikusan 10%-al kevesebbe fognak kerülni a világ játékosai számára. Ez a folyamat folytatódik minden 10% megszerzésével, egészen 90%-ig, amikor is az aranyérmék költsége az eredeti érték 40%-ba fog kerülni.
Outside of that the village behaves just like a normal village</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Файл:Gs_influence.jpg ‎]]</td>
<td>Tribe wins the world when it gains required amount of influence points. A report is sent to all players when a tribe has 80% of the required points</td>
</tr>
</table>

A lap 2018. október 23., 09:40-kori változata

700px-Great siege banner.png


Leírás

A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell kialakítani a stratégiát. Lerohanod a várost annyi csapattal amennyivel csak lehetséges? Vagy különböző stratégiai pontokat megszerzel az ellenfelektől és azt véded körömszakadtáig? Vagy csak megtámadod a hátországukat, amíg az egységeik a Városért küzdenek?

A döntés a tietek!

A Nagy Csata egy a "Hegy királya" típusú végjáték. A világ közepén elhelyezkedik egy nagyobb város, amely sok sok faluból áll, amit a játékosoknak el kell foglalniuk. Ezeket a falvakat körzeteknek hívjuk, és az őt elfoglaló játékos klánjához fog tartozni - amiért meghatározott pontszámot kap az egész klán. A világ megnyeréséhez a klánnak előre meghatározott pontszámot kell elérnie.

A világ kezdete

A világ ugyanúgy indul, mint minden normál világ, az egyedüli különbség a világ közepén megtalálható hatalmas város. A játékosok ugyanúgy tudják kezdeni a játékukat és a feladatokat, mint máskor - farmolnak, más játékosokat támadnak, egységeket képeznek, épületeket építenek, stb. De ahhoz, hogy megnyerjék a világot, a klánnak meg kell támadnia, és meg kell tartaniuk a világ közepén elhelyezkedő város falvait. A kezdetekben a városban lesz néhány barbár egység, amit először a játékosoknak le kell győzniük (hagyományos egységek, minden extra képesség nélkül). A körzeteket nem lesz nehéz elfoglalni, mivel a hűségük mindig 1, és a védekező értékük negatív - ez teszi nehézzé a megtartásukat.

A körzetek

Minden világ közepén, amelyik ilyen végjátékkal indul, egy nagy város van a térkép közepén. A város eltérő méretű lehet, és számos körzetet tartalmaz. Ezek a körzetek úgy működnek, mint egy normál falu, kivéve, hogy nem lehet átnevezni, mindig 1 a hűségük, és az odaút mindig azonos időt vesz igénybe. Ez igaz a körzettől körzetig tartó utazásra is. Továbbá, a körzeteknek negatív a védelmi bónuszuk, ami azt jelenti, hogy bár könnyű őket elfoglalni, megvédeni annál nehezebb. A védelmi érték körzetenként eltérő, de minél nehezebb egy körzetet megvédeni, annál több hatáspontot adnak, amely szükséges a világ megnyeréséhez.


Kerületek

A hatáspontokat a klánok minden, általuk birtokolt körzet után kapják, de a mennyiség attól függ, hogy a körzetben milyen kerületek találhatók. Amíg a körzetek száma eltérhet (a játszott világokon), addig a városban mindig azonos számú kerület (4) kerület található meg. Minden kerület hatáspontot ad, DE a nap eltérő időpontjában. Ezek: 10:00 a Városi Főtér, 14:00 a Pénzügyi Központ, 18:00 a Kézműves Negyed, és 22:00 a Kikötő.

A klánnak, hogy hatáspontokat gyűjtsön, a kerületeket kell birtokolnia ezekben az időpontokban. Ez az egyetlen módja annak, hogy a klán hatáspontot szerezzen, így különös figyelmet kell arra fordítani, hogy a megadott időpontokban valóban birtokoljátok a kerületeket. Tehát legyetek biztosak benne, hogy a védelem szilárd, vagy hogy időzítve pont jókor érkeztek meg, minden csapatot elindítva, amit csak lehet.

Amikor egy klán megszerzi a hatáspontok 40%-át, a foglaláshoz szükséges érmék automatikusan 10%-al kevesebbe fognak kerülni a világ játékosai számára. Ez a folyamat folytatódik minden 10% megszerzésével, egészen 90%-ig, amikor is az aranyérmék költsége az eredeti érték 40%-ba fog kerülni

Felhasználói felület

400px-Gs map.png The central city is always at the center of the map.

It can spawn in different sizes depends on the world settings.

When hovering over the player gets the most important information on the specific district:

Defense modifier (malus) How many victory points are awarded per day (for holding the district)

And who controls the district
400px-Gs ranking.png In the ranking overview the player will find a detailed overview on the individual districts as well as the four boroughs. Each borough will grant the victory points at another time of day. To get the victory points a player of the tribe needs to control the village when the countdown hits zero.
400px-Gs ranking2.png The player can enable to show the defense modifiers directly on the overview screen.
Файл:Gs_village.png The defense malus is symbolized by a colored and cracked shield.

The district name cannot be changed by the player!

But player is able to construct buildings and recruit troops
Файл:Gs_village2.png The malus is also listed in the active effects

Also note the loyalty of 1 (Loyalty always remains on 1)

Outside of that the village behaves just like a normal village
Файл:Gs_influence.jpg ‎ Tribe wins the world when it gains required amount of influence points. A report is sent to all players when a tribe has 80% of the required points