Rúnák harca

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2018. szeptember 23., 17:12-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „A "Rúnák Harca" típusú világnak a célja, hogy a térképen speciális pontokat foglaljatok el, és tartsatok irányításotok alatt, míg meg nem szerzitek a győ…”)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)
Jump to navigation

A "Rúnák Harca" típusú világnak a célja, hogy a térképen speciális pontokat foglaljatok el, és tartsatok irányításotok alatt, míg meg nem szerzitek a győzelmet.

A világok, amelyen az új végjáték elindul, hasonló a többi normál világhoz, amelyeket már ismertek, így harcászati ismereteiteket itt is kamatoztatni tudjátok. De ahogy azt már említettük, ezeknek a világok rendelkeznek egy izgalmas csavarral!

A játék egy pontján, előre nem jelzett időpontban misztikus bűvös falvak bukkannak fel a térképen, arra várva, hogy elfoglalják őket. Ezeknek a falvaknak az irányítása a kulcs a világ győzelemhez. De nem olyan egyszerű, mint ahogy hangzik! Számos további kihívásnak kell eleget tenni.

  • Az első kihívás maga a falu elfoglalása: le kell győzni a falu teljes védelmét; egy ősi nemzet katonáit, akik a rúnákat védik!
  • A második kihívás a falu megtartása. A rúnák folyamatosan gyengítik a faluban állomásozó egységek erejét, ezért a védekezés csak akkor sikerül, ha erős, és hatalmas szövetségesek állnak egymás mellé.
  • A harmadik kihívás pedig, hogy elég bűvös falut foglaljatok és tartsatok meg, így bizonyítva erőtöket! A klánoknak minden kontinensen a felbukkanó bűvös falvak 60%-át el kell foglalniuk.


Az a klán, amely képes ezeket a kihívásokat teljesíteni, és minden kontinensen a bűvös falvak 60%-át birtokolja folyamatosan, 14 napon át, megmutatja erejét, megszerzi a rúnák erejét, és megnyeri a világot!


Azért, hogy az új játék áttekinthetőbb legyen, létrehoztunk egy rövid áttekintést.


A Rúnák Harca világok életének három fő fázisa:


Előkészületek A játék korai szakaszában a játék ugyan úgy fut, mint az eddig megismert Klánháború világok. Felépítitek a falvatokat, sereget képeztek, megküzdötök ellenfeleitekkel, és bővítitek területeteket. Aztán feltűnnek a bűvös falvak!


Foglalási szakasz Amikor az első bűvös falu feltűnik, a játék menete megváltozik. Most a klánoknak kell elfoglalni a bűvös falvakat, minden kontinensen. Az okos vezetők ezt már korábban megértették, és stratégiájuk része lett, már az előkészületi fázisban. Kisebb klánok szintén előnyhöz tudnak jutni az új lehetőségekből, hiszen a rúnafalvak elfoglalása, vagy befoglalása a nagyok előtt komoly előnyt biztosít számukra.

Ennek a szakasznak az elején a játék középpontjában a falvak megszerzése és megtartása áll. Mivel a bűvös falvak csökkentik a védőik erejét (-50%-os a védelmi erő), egyre nehezebbé válik a falvak megtartása, és újabbak meghódítása. Mindenképp szükséges lesz folyamatosan figyelni, hogy az ellenfelek egységei merre járnak, és további védőket mozgósítani a falvak között, amennyiben szükséges. A védelmi egységek folyamatos mozgatása lesz a siker kulcsa, hogy meg lehessen szerezni a szükséges arányú bűvös falut.


Ellenőrzési fázis Ha egy klán megszerzi a szükséges faluszámot, a visszaszámlálás elindul. Amikor lejár, a világ győzelemmel zárul! Ebben a fázisban a domináns klánnak meg kell hoznia egy fontos döntést: megelégszik a jelenleg birtokolt falvakkal, vagy kockáztat, és további falvakat szerez? De a többi klánnak is esélye van még játékban maradni - csak el kell foglalniuk bűvös falvakat a vezető klántól. Másik megoldás lehet, ha a vezető klán védőgyártó falvait kiütik, így elvágják az utánpótlást a bűvös falvaktól - és azok immár könnyen foglalhatókká válnak. A döntés a tietek!


Megjegyzések


  • Csak azokon a kontinenseken jelennek meg a rúnák, amelyeken legalább egy játékos játszik minden vele szomszédos kontinensen.
  • Ez alól csak a belső négy kontinens képez kivételt.
  • A rúna falvak a világ előrehaladtával, előre nem meghatározott időpontban jelennek meg.
  • A rúna falvak úgy viselkednek, mind a barbár falvak, ez alól kivételt képez a folyamatos védelmi bónusz.
  • Elfoglalás után a falvak úgy viselkednek mint minden más játékos falu, ez alól kivételt képez a folyamatos védelmi bónusz. Ugyanúgy építhetők épületek és képezhetők egységek is. Hatni fog rá az éjszakai védelem, és a védelmi bónusz nem távolítható el.
  • A rúnák megjelenése maga a végjáték kezdete.
  • A morál eltávolítása nem kötelező, azt, hogy melyik piacon/világban veszik ki a morált és hol nem, a központ dönti el, a világok ellenőrzése során.
  • A rúna-falvaknak van morálja.
  • Amennyiben olyan játékos foglal rúnás falut, akit véd a morál, a falut is védeni fogja.
  • A világ megnyerésének az a feltétele, hogy EGY klán (és nem az alklánok) minden olyan kontinensen, ahol a rúnák megjelennek, a rúnák 60% birtokolja 14 napig.
  • Nem számít bele, ha a nyerésre álló klán az egyik kontinensen magasabb százalékú rúnafalut birtokol a meghatározottnál, a másikban meg kevesebbet - a rendszer NEM átlagot számít, hanem minden kontinenst külön-külön ellenőriz.
  • A factor 1-ről csökken a birtokolt rúnafalvak százalékával arányosan, egészen 0.4-ig. A factor nem kezd újra nőni, ha a birtokolt százalék csökken.
  • A rúna falvakat védő egységek típusa és létszáma megegyezik az alábbiak szerint:
  • Íjász nélküli világok: 10.000 lándzsás, 10.000 kardos, 550 nehézlovas, 20-as fal.
  • Íjászos világok: 7.500 lándzsás, 7.500 kardos, 5.000 íjász, 550 nehézlovas, 20-as fal.


Sok szerencsét és jó játékot!

Klánháború Csapat