„Classic 7” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
127. sor: 127. sor:
|-
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer   
| rowspan="2"|Kémrendszer   
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok és küldő egységek után kémkedhet.
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok és külső egységek után kémkedhet.
|-
|-
| align=center |Külső egységek a lovag fegyverzetével kikémlelhetők.  
| align=center |Külső egységek a lovag fegyverzetével kikémlelhetők.  

A lap 2016. január 5., 17:00-kori változata

Nyertesek és nyeremények
Végjáték Titkok
Nyertes Az a klán nyer, amelyik 14 titkot 60 óráig megtart.
Legnagyobb játékos: 400 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Nyertes klán tagjai: 300 prémium pont
Általános beállítások
Zászlók Aktív
Játék sebessége 4
Egységek sebessége 0,75
Morál Inaktív
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Inaktív
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására 10 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Inaktív
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2016-01-12
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Prémium tőzsde Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Jutalmak
Jutalmak Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 10:1 az első 15 napon
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok és külső egységek után kémkedhet.
Külső egységek a lovag fegyverzetével kikémlelhetők.
Tanyaszabály Aktív, 2000 népesség/szint
Templom Inaktív
Áltámadás Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3200 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 4%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Támogatási rendszer Zárt rendszer
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem.
Klántárs támadható Igen
Klán zárul Igen, a nyitás után 30 nappal
Taglétszámkorlát 30
Terület
Kezdőfalvak száma 2
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Inaktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 120
2 140
3 164
4 188
5 220
6 256
7 296
8 344
9 400
10 468
11 544
12 632
13 736
14 856
15 996
16 1156
17 1356
18 1564
19 1820
20 2120
21 2464
22 2868
23 3332
24 3876
25 4508
26 5254
27 6100
28 7096
29 8252
30 9600

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.